Dan is er tenminste nog één vrouw die wel doet wat ik vraag.quote:
Waar zou dat aan liggen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog één vrouw die wel doet wat ik vraag.
Good Lordquote:
Jou natuurlijk.quote:
Ik nietquote:
Tsja als je mijn gebruiksaanwijzing eenmaal snapt valt het best meequote:
Dat is het makkelijkste antwoordquote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste antwoord
Ik ben er weg van![]()
tsja, maar voordat iemand daar de kans toe krijgt is de eerste indruk al gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je mijn gebruiksaanwijzing eenmaal snapt valt het best mee
Truste met z'n tweetjesquote:
Dat vraag ik mij dus wel eens af hoe en wat andere over mij denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tsja, maar voordat iemand daar de kans toe krijgt is de eerste indruk al gemaakt natuurlijk
Doet het ertoe?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus wel eens af hoe en wat andere over mij denken.
Daar kunnen we toch wel verder over bomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het niet over borstvoeding gaat, heb ik weinig te melden.
Nee, ik werd geweigerd bij de club.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch wel verder over bomen?
Ben je van de maffia?
Hoe lang ben je doorgegaan met borstvoeding?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
Als het niet over borstvoeding gaat, heb ik weinig te melden.
Owh? Waarom?quote:
Vijf maanden maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang ben je doorgegaan met borstvoeding?
Waarom gestopt?quote:
Owh? Wat zijn de andere eisen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had nooit lekvlekken in mijn shirt. Dat is een vereiste he.
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.quote:
Teh horror.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Ik had nooit lekvlekken in mijn shirt. Dat is een vereiste he.
gaf je zelf al niet iets aan net?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.
Mijn zoon bleek een allergie te hebben waardoor ik ook mijn eetgedrag moest aanpassen vanwege de borstvoeding. Daar viel ik dusdanig van af dat ik regelmatig flauw viel, mijn lichaam kon dat niet zo goed hebben, blijkbaar. Stoppen dus.quote:
Lelijke beha's dragen, dik zijn, je haar niet meer wassen, etc. De maffia is een vrolijke maar onaantrekkelijke club.quote:
Ik pasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Lelijke beha's dragen, dik zijn, je haar niet meer wassen, etc. De maffia is een vrolijke maar onaantrekkelijke club.
Jammer als je om zo'n reden moet stoppen. Heeft hij nog steeds last van die allergie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon bleek een allergie te hebben waardoor ik ook mijn eetgedrag moest aanpassen vanwege de borstvoeding. Daar viel ik dusdanig van af dat ik regelmatig flauw viel, mijn lichaam kon dat niet zo goed hebben, blijkbaar. Stoppen dus.
Dat zal wel komen door hoe jij je opstelt, niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil begrijpen waarom mensen mij op een bepaalde manier behandelen.
Dat vond ik ook jammer, maar het was een wijs besluit op dat moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer als je om zo'n reden moet stoppen. Heeft hij nog steeds last van die allergie?
[maffiamodus] Je had best kunnen doorzetten dus. Nu heb je je kind belangrijke voedingsstoffen ontzegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vond ik ook jammer, maar het was een wijs besluit op dat moment.
Nee, daar is hij overheen gegroeid gelukkig.
Bite me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[maffiamodus] Je had best kunnen doorzetten dus. Nu heb je je kind belangrijke voedingsstoffen ontzegd
Heeft hij je wel eens gebeten daar?quote:
Natuurlijk, ellendig rotjong.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft hij je wel eens gebeten daar?
*auw*quote:
Ja. Om beter te begrijpen dat ik af en toe iets ongepast zeg wil ik begrijpen hoe andere mensen mij zien.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal wel komen door hoe jij je opstelt, niet?
Vertel ons eens over jouw borstvoedingverleden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
Het gaat op zich wel over tetters, maar op een of andere maniet boeit het mij wat minder.
Ouderwetsche tuchtiging dus. Heel goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
En een aantal weken in de kelder laten slapen.
Maar als je zelf al weet dat je soms wat ongepasts zegt, wat wil je dan nog meer weten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Om beter te begrijpen dat ik af en toe iets ongepast zeg wil ik begrijpen hoe andere mensen mij zien.
[..]
Inderdaad
Lag het aan hem, of wil je gewoon niet die associatie met hem hebben omdat je het retegeil vindt?quote:
Hoe ik kan voorkomen dat mensen mij als een debiel zien en zo gaan behandelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je zelf al weet dat je soms wat ongepasts zegt, wat wil je dan nog meer weten?
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lag het aan hem, of wil je gewoon niet die associatie met hem hebben omdat je het retegeil vindt?
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ik kan voorkomen dat mensen mij als een debiel zien en zo gaan behandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |