Als ik een mooie buik zou hebben zou ik het hebben gedaanquote:
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oef, gedurfd![]()
Ik wil het nog wel overleven he
Dat is nog wel te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minstens drie keer iemand aanspreken
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt
Mja die vind ik wel erg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ik gelijk denken aan die Orange Babies reclame
Och alsof ik me ook maar iets aantrek van wat er gezegd wordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Zie je nu mijn dilemmaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneuquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het nut nietquote:
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneu
One step at a timequote:
Oh, die met de HIV moeders die op je gevoel moet spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ik zie het nut niet
[..]
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen he
Heeft ook geen nut.quote:
Whut?quote:
Owhquote:
Ik ben wel eens redelijk.quote:
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doenquote:
Is striae (of hoe je dat ook schrijftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doen
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd hebquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
En dat is niet afwasbaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
Schijnt genetisch al vast te liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja je doet er weinig aan (nee smeren of masseren helpt niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |