Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaakt
Oh, heb ik niet eens op geletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je zo expliciet 'echte' gebruikt
Vraag hubbie of hij blijft lurkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Tally het volgende:
Ik blijf gewoon kolven. Ook al wil de baby niet meer
Die volle tieten MOET ik gewoon houden
Wat dan?quote:
Doe de linkjes es dan.quote:
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijquote:
Liever rechtstreeks uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel 538. Kun je moedermelkijs krijgen
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.
Nou ja, als je van vernedring houdt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijdan ook
[..]
Liever rechtstreeks uit de bron
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideequote:
Jaquote:
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideeHij heeft het nog niet geprobeerd.
[..]
Ja
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als je van vernedring houdt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch wel
Nou.. Ik denk dat hij even wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vond
Vertel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air geen boobpics.*auw* m'n eierstokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buikquote:
En bevallen... ook leuk onderwerp om over te piepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk dat hij even wacht
Mja gewoon.. Piepen over dingen die er bij horenZoals misselijkheid
No offence, maar ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air nog geen boobpics.Ik heb geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |