Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ffquote:
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!quote:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passenquote:
Great!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aanquote:
Geen BH geen optie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ff
Weet Q dat ook meteen
[..]
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Dat zou kunnen maar dan krijg ik last van mijn rugquote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een prequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aan
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tofquote:
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoeken
Waarom zegt ie het dan zo negatiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een pre
Nightynightquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat kan je altijd doen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!
Omdat het een botte hork isquote:
lekker uit etenquote:
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...quote:
quote:
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tof
Helloween ook goedquote:
Vraag dan niet naar de bekende wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |