Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeZodra de baby er is zeg ik mijn Hyves op
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Helloooo Nurse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Misschien het proberen eens waard?quote:
Zij post ze tenminste op verzoek.quote:
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
MD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky hubbie hoor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat kan in DH ook allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik kom er graag. Lekker winkelen, leuk uitgaan, fijne restaurantjes. Die grachtenpanden
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zittenquote:
Zij is dan ook geen preutse tantequote:
Details... detailsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Redbull is niet goed voor m'n diabetes alleen
True, Tally FTW!quote:
Het is maar een grapjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.
De echo's kan laten zien zonder dat ik ze altijd bij me heb.
En als ze dr is krijgen ze een foto te zien. En dan zeg ik het op. Geen zin meer om bij te houden.
In slaap vallen enzo.quote:
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zitten
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grondwet maakt geen onderscheid in geslacht en uiterlijke kenmerken
Rotterdam is omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je volgende week na je A'dam tripje langs dan?
Arme wijquote:
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijn
Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ffquote:
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!quote:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passenquote:
Great!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aanquote:
Geen BH geen optie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ff
Weet Q dat ook meteen
[..]
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Dat zou kunnen maar dan krijg ik last van mijn rugquote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een prequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aan
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tofquote:
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoeken
Waarom zegt ie het dan zo negatiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een pre
Nightynightquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat kan je altijd doen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!
Omdat het een botte hork isquote:
lekker uit etenquote:
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...quote:
quote:
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tof
Helloween ook goedquote:
Vraag dan niet naar de bekende wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...
Owh, da's wel heel verstandigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeee, allemaal naar de spaarrekening.
Aan de buitenkant hequote:
Kraambezoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelen
Owh dat mag je zeker hoorquote:
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen losquote:
Ssssht....quote:
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoorquote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoor
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
Jaquote:
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tietenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.
Hehheh, dat doe ik jullie niet aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom in de eerste dagen. Dan zijn ze lelijk! Alle babies!
Carnaval klinkt als een feest voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?quote:
Nou, ik ken mensen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Borstvoeding FTW, dan blijven ze groot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tieten
Dan lig ik ook nog in het ziekenhuisquote:
Voor de linker en de rechter apart!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?
Morgen naar een gemaskeerd ball/optreden toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Zo, daar moest je lang over nadenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval klinkt als een feest voor jou
Na 9 maanden zijn je tetten wel leegquote:
Victoria Beckham begs to differquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Blond hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, daar moest je lang over nadenken
Maar nee lieverd, ik heb daar geen excuus voor nodig om me zo te gedragen
Hoelang moet je blijven dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan lig ik ook nog in het ziekenhuis
IK krijg dr toch wel gestreken mee naar huis he?
Nou hop, grijp die kans!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen naar een gemaskeerd ball/optreden toe
Hoe lang kan je daar mee door gaan?quote:
Minimaal 4 dagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoelang moet je blijven dan?
Gewassen, gestreken en keurig opgevouwen
Totdat ze leeg zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang kan je daar mee door gaan?
Nee, omgekeerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij wie het nooit goed komt? Ik ken ze ook ja.
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat je echte haarkleur?quote:
Dat ga ik zeker doenquote:
Jarenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je verft het?quote:
Dat is nog nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.
Hell no!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na 9 maanden zijn je tetten wel leeg
Echt? Ik ben benieuwdquote:
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.
Omdat je zo expliciet 'echte' gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |