Leenie uuiit de Taakestraot.quote:
Ik zeg toch Hey Samzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook met Marlous onder de douche?
Mijn Kluts, wat doe je?quote:
Je vergelijkt Samzz met Marlous?quote:
Ik dacht dat je me attendeerde op Marlous in de douchequote:
Sorry. Ik zal het nooit meerrrr doen hoorrr. (Apeldoornse kak-r)quote:
Gewoon moe en steeds minder behoefte.quote:
Natuurlijk niet, ik ging ervanuit dat je dat nummer al heel goed kende natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me attendeerde op Marlous in de douche
Stukken beter zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef Kluts het volgende:
Sorry. Ik zal het nooit meerrrr doen hoorrr. (Apeldoornse kak-r)
Tuurlijk ken ik dat nummerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ging ervanuit dat je dat nummer al heel goed kende natuurlijk
Ik praat alleen van mezelf ook een beetje hard hakketakkerig, zoals Utrechters dat ook doen.quote:
And proud of itquote:
Fok verrijkt nou eenmaal mijn levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
And proud of it
Jij kent het liedje blijkbaar ook
Ali B op Volle Toeren is van de Tros, en serieus een van de tofste programma's van de afgelopen jaren.quote:
Ik zal er es goed op letten een volgende keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Kluts het volgende:
Ik praat alleen van mezelf ook een beetje hard hakketakkerig, zoals Utrechters dat ook doen.
Ali Bquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ali B op Volle Toeren is van de Tros, en serieus een van de tofste programma's van de afgelopen jaren.
Je verwacht het niet.
Je stelt een open vraag, waar ik antwoord op geefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, daar heb ik het dan ook niet over
Dat van hem.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Iedereen in dat SINGLES topic moet sterven aan spontane aids
Ja, daar heb ik eigenlijk ook een hekel aan, maar dat is serieus een tof programma.quote:
Een massa doodsverwensing zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
Wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijkquote:
FiFa vind ik niet leukquote:
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Dat is geen enkele ziektequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Tal! Hoe ist?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kunnen we niet gewoon gaan neuken?
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Ja goed wel!quote:
Op mn kont of op mijn buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.
Tuurlijk lukt me dat!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Doggystyle FTW!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Ze ligt in stuitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggystyle FTW!Al moet manlief dan wel uitkijken dat 'ie 't fontanelletje niet kapot beukt.
Sowieso iemand iets vervelend of ernstigs toewensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mij
Heldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mn kont of op mijn buik
[..]
Tuurlijk lukt me dat!!
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klapquote:
Het zit er voor jou over ongeveer een maandje op toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klap
Forum Opties | |
---|---|