Godverdomme wat een drol ben je danquote:quote:
Op 11-03-2011 15:04 schreef Phantomesse
Dat is geheim, maar pm eens een foto het moet wel een beetje kloppen.
Ik zal je zeggen dat ik er niet uit zie als de persoon die jij beschrijft, maar geen foto's want dat houd het nog spannend voor de volgende dromen waarin je mij kunt fantaseren
Ah daar hebben we de eerste die zich aangesproken voeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Omdat jou het niet lukt betekent niet dat het kut is, lellike nerd.
nee hoor, wou je motiveren niet zo zielig te doen :---)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de eerste die zich aangesproken voelt
MUWHAHAHA JIJ BENT ER EEN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Omdat jou het niet lukt betekent niet dat het kut is, lellike nerd.
Okee dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee hoor, wou je motiveren niet zo zielig te doen :---)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Sowieso, vrouwen die een reactie terug geven als een of andere FOK!ker een '', '
', '
', of een '
' in hun fotoboek achterlaat...
Dat is net zo kansloos.
check je fobo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Sowieso, vrouwen die een reactie terug geven als een of andere mannelijke FOK!ker een '', '
', '
', of een '
Dat is net zo kansloos.
Rawrquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Sowieso, vrouwen die een reactie terug geven als een of andere mannelijke FOK!ker een '', '
', '
', of een '
Dat is net zo kansloos.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
', '
', of een '
Dat is net zo kansloos.
Oh kut, verkeerde plek idd....quote:
Dat was geen slimme zetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:04 schreef Yu-Kee het volgende:
', '
', of een '
Dat is net zo kansloos.
Rico toch!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef porsche1 het volgende:
Nee TS, jij ziet er lekker uit wil je zeggen.
Met dat halve gare hippie haar.
Loser. FUCKING LOSER! MIETJE!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:07 schreef porsche1 het volgende:
Nee TS, jij ziet er lekker uit wil je zeggen.
Met dat halve gare hippie haar.
Loser. FUCKING LOSER! MIETJE!
Kom op , laat aub een foto van jouw kop zien droeftoeterquote:Dit uit zich in het afkraken van andermans uiterlijk, (en dan zelf geen foto hebben)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef Micson het volgende:
[..]
[..]
Kom op , laat aub een foto van jouw kop zien droeftoeter
Je kan toch in mijn FUCKING BLOODY FUCK FUCK FUCKING fotoboek kijken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef Micson het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef Micson het volgende:
[..]
[..]
quote:
Je ziet er stoerder uit als hoe ik je voor ogen had.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je kan toch in mijn FUCKING BLOODY FUCK FUCK FUCKING fotoboek kijken?
[ afbeelding ]
Fokkers boven de 15quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Rectum het volgende:
Dertigjarige leden van de Piraten Partij met lang haar die hier op FOK! een beetje vijftienjarige meisjes lastigvallen.
Uuuhm? Wat is het probleem? Ah, dat ze lang haar hebben he....?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Rectum het volgende:
Dertigjarige leden van de Piraten Partij met lang haar die hier op FOK! een beetje vijftienjarige meisjes lastigvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Foorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Zwollesjappie het volgende:
terechte klacht.
Fok staat dan ook voor
Foor
O.a
Kutautisten
ik dacht fappen op kutjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Zwollesjappie het volgende:
terechte klacht.
Fok staat dan ook voor
Foor
O.a
Kutautisten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:13 schreef Rifoki het volgende:
Ik hossel en ik durf mijn foto gewoon te posten;Wat doe je met die vinger op je lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed kunt slijmen heeft het wel succes gezien de fobos en de single-topics. Rifoki is daar een goed voorbeeld van. Eveneeens ene "dawg". of zijn da een en dezelfde?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik heb wel gehosseld op fok ja, nu je 't zegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat doe je met die vinger op je lip
Als je goed kunt slijmen heeft het wel succes gezien de fobos en de single-topics. Rifoki is daar een goed voorbeeld van. Eveneeens ene "dawg". of zijn da een en dezelfde?
Hey die vinnik wel baas. Italiaantjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je kan toch in mijn FUCKING BLOODY FUCK FUCK FUCKING fotoboek kijken?
[ afbeelding ]
Je moet je bek houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Iedereen in dat SINGLES topic moet sterven aan spontane aids
Maak jezelf van kant?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef Micson het volgende:
Ik had met dit topic eigenlijk niet in gedachten dat we allemaal elkaars uiterlijk af gingen kraken, dus daar zal ik zelf dan ook maar mee stoppen.
Iemand nog voorbeelden of ideeen hoe we van de stakkers genoemd in mijn topic af kunnen komen?Skippy bijvoorbeeld, of Schenkstroop
Hoeveel chicks heb jij al gescoord via Fok! , als ik vragen mag?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Iedereen in dat SINGLES topic moet sterven aan spontane aids
Maar Klutsje, en wij dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel volledig eens ben met dat het geslijm meestal echt om te kotsen is.
Bolle hapsnoet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey die vinnik wel baas. Italiaantje
Had je verwacht dat het na jouw topic zou stoppen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef Micson het volgende:
Ik heb hier een tijdje geleden al een klacht over aangemaakt, maar sindsdien heeft de trend zich alleen maar voortgezet.
Het is blijkbaar niet meant to be, Rokjefokje.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Al die meiden in SINGLES die denken dat die jongens serieus oprecht geïnteresseerd zijn in hun verhalen ipv die meiden hun natte gleufen die jongens hier die denken dat die meiden dan ook echt meiden zijn
De mensen uit dat topic hebben ernaast nog 15 tabs openstaan met datewebsites lol
![]()
Die vrouwen zijn er wel, maar je generaliseert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Al die meiden in SINGLES die denken dat die jongens serieus oprecht geïnteresseerd zijn in hun verhalen ipv die meiden hun natte gleufen die jongens hier die denken dat die meiden dan ook echt meiden zijn
De mensen uit dat topic hebben ernaast nog 15 tabs openstaan met datewebsites lol
![]()
Ik lach al die chicks uit als zij denken de bitchshield te moeten optrekken omdat zij denken dat ik ze probeer te "hosselen" via fok. rottochopmanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij al gescoord via Fok! , als ik vragen mag?
Oh nul, okee. Misschien tijd om het eens via een andere weg te proberenVerder heb ik overigens niks tegen Schenkstroop, alleen tegen zijn vele hosselpogingen in het Fok! Fobo
Ik heb via [Singles] een relatie gekregen met 't lekkerste wijf dat ik ooit heb gezien. Zo lopen ze IRL niet rond, niet in Limburg in elk geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
Ben jij wel echt een vrouw dan Kluts?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn er wel, maar je generaliseert.
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey TS heeft wel zijn hele fobo gewist voordattie dit topic opende of nie
TS is angsthaas
Jij kent de fokkers die je bedoeld dus ook IRL?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.
Mijn punt is gewoon dat veel mannen hier te laf of te slap zijn om 'echte' sociale contacten te onderhouden met vrouwen , en daarom maar hier kansloos gaan sjansen
Denken dast er mannen bestaan die het om iets geheel anders te doen is dan sexquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
Suit yourself, kijk bij een willekeurig vrouwenfobo en je hebt beetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Skylark. het volgende:
Noem godverdomme dan eens namen, stuk ongeluk. Zo is er geen neuk aan.
Het lukt jou niet om een vrouw op fok te versieren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.
Mijn punt is gewoon dat veel mannen hier te laf of te slap zijn om 'echte' sociale contacten te onderhouden met vrouwen , en daarom maar hier kansloos gaan sjansen
Nee, ik ben eigenlijk een 41jarige vent die nog thuiswoont bij zijn ma, 150 kilo weegt en als hobby het vouwen van theezakjes heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een vrouw dan Kluts?
Ik ken ze wel, de notoire gebruikers. Maar het is jouw topic, ik geef alleen indicatie hoe je je topic beter kunt maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Suit yourself, kijk bij een willekeurig vrouwenfobo en je hebt beet
Je kan zeggen wat je wilt maar het schijnt wel te werken bij vrouwen. Het loont wellicht om de master-slijmballen te bestuderen. Rifoki/Dawg/akte.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk een 41jarige vent die nog thuiswoont bij zijn ma, 150 kilo weegt en als hobby het vouwen van theezakjes heeft.
Alleen je moet je afvragen of er dan niet toevallig iets mankeert aan die vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar het schijnt wel te werken bij vrouwen. Het loont wellicht om de master-slijmballen te bestuderen. Rifoki/Dawg/akte.
Nou ik hoopte eigenlijk dat men hier kansloze quotes ging posten van Fobohosselaars, en dat ik dit zelf dus niet hoefde te doen. Maar ondertussen verzandt het topic in een wel/nee discussie of Fobo-hosselen kansloos is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, de notoire gebruikers. Maar het is jouw topic, ik geef alleen indicatie hoe je je topic beter kunt maken.
Jullie
Fonz_
Mensen in het fobo van:
Dromenvangertje
enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |