Had je verwacht dat het na jouw topic zou stoppen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef Micson het volgende:
Ik heb hier een tijdje geleden al een klacht over aangemaakt, maar sindsdien heeft de trend zich alleen maar voortgezet.
Het is blijkbaar niet meant to be, Rokjefokje.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Al die meiden in SINGLES die denken dat die jongens serieus oprecht geïnteresseerd zijn in hun verhalen ipv die meiden hun natte gleufen die jongens hier die denken dat die meiden dan ook echt meiden zijn
De mensen uit dat topic hebben ernaast nog 15 tabs openstaan met datewebsites lol
![]()
Die vrouwen zijn er wel, maar je generaliseert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
Al die meiden in SINGLES die denken dat die jongens serieus oprecht geïnteresseerd zijn in hun verhalen ipv die meiden hun natte gleufen die jongens hier die denken dat die meiden dan ook echt meiden zijn
De mensen uit dat topic hebben ernaast nog 15 tabs openstaan met datewebsites lol
![]()
Ik lach al die chicks uit als zij denken de bitchshield te moeten optrekken omdat zij denken dat ik ze probeer te "hosselen" via fok. rottochopmanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij al gescoord via Fok! , als ik vragen mag?
Oh nul, okee. Misschien tijd om het eens via een andere weg te proberenVerder heb ik overigens niks tegen Schenkstroop, alleen tegen zijn vele hosselpogingen in het Fok! Fobo
Ik heb via [Singles] een relatie gekregen met 't lekkerste wijf dat ik ooit heb gezien. Zo lopen ze IRL niet rond, niet in Limburg in elk geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
Ben jij wel echt een vrouw dan Kluts?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn er wel, maar je generaliseert.
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey TS heeft wel zijn hele fobo gewist voordattie dit topic opende of nie
TS is angsthaas
Jij kent de fokkers die je bedoeld dus ook IRL?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.
Mijn punt is gewoon dat veel mannen hier te laf of te slap zijn om 'echte' sociale contacten te onderhouden met vrouwen , en daarom maar hier kansloos gaan sjansen
Denken dast er mannen bestaan die het om iets geheel anders te doen is dan sexquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef mymoodfentje het volgende:
![]()
Suit yourself, kijk bij een willekeurig vrouwenfobo en je hebt beetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Skylark. het volgende:
Noem godverdomme dan eens namen, stuk ongeluk. Zo is er geen neuk aan.
Het lukt jou niet om een vrouw op fok te versieren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, maar daar gaat het niet om. Ik ben ook geen Brad Pitt , maar niet kansloos bij de vrouwen Jullie kunnen me nu allemaal wel gaan afkraken om mijn haren, of andere vermeende lelijkheden, maar daar zit ik niet zo mee.
Mijn punt is gewoon dat veel mannen hier te laf of te slap zijn om 'echte' sociale contacten te onderhouden met vrouwen , en daarom maar hier kansloos gaan sjansen
Nee, ik ben eigenlijk een 41jarige vent die nog thuiswoont bij zijn ma, 150 kilo weegt en als hobby het vouwen van theezakjes heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een vrouw dan Kluts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |