Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeZodra de baby er is zeg ik mijn Hyves op
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Helloooo Nurse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Misschien het proberen eens waard?quote:
Zij post ze tenminste op verzoek.quote:
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
MD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky hubbie hoor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat kan in DH ook allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik kom er graag. Lekker winkelen, leuk uitgaan, fijne restaurantjes. Die grachtenpanden
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zittenquote:
Zij is dan ook geen preutse tantequote:
Details... detailsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Redbull is niet goed voor m'n diabetes alleen
True, Tally FTW!quote:
Het is maar een grapjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.
De echo's kan laten zien zonder dat ik ze altijd bij me heb.
En als ze dr is krijgen ze een foto te zien. En dan zeg ik het op. Geen zin meer om bij te houden.
In slaap vallen enzo.quote:
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zitten
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grondwet maakt geen onderscheid in geslacht en uiterlijke kenmerken
Rotterdam is omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je volgende week na je A'dam tripje langs dan?
Arme wijquote:
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |