Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaakt
Oh, heb ik niet eens op geletquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je zo expliciet 'echte' gebruikt
Vraag hubbie of hij blijft lurkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Tally het volgende:
Ik blijf gewoon kolven. Ook al wil de baby niet meer
Die volle tieten MOET ik gewoon houden
Wat dan?quote:
Doe de linkjes es dan.quote:
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijquote:
Liever rechtstreeks uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel 538. Kun je moedermelkijs krijgen
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verschilt per mama per dag. Ik vond het een tikje zoetig, maar niet lekker hoor.
Nou ja, als je van vernedring houdt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten tenzij het te vernederd is voor mijdan ook
[..]
Liever rechtstreeks uit de bron
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt het ook zoeter als je bijvoorbeeld veel fruit eet? Of juist bitterder als je bijvoorbeeld asperges eet?
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideequote:
Jaquote:
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze lekken nu al. En volgens mij vind hij het niet zo lekker ideeHij heeft het nog niet geprobeerd.
[..]
Ja
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als je van vernedring houdt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dat niet echt. Maar verhalen dat ik mijzelf compleet belachelijk maak vertel ik vroeger of later toch wel
Nou.. Ik denk dat hij even wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat het hem eens proberen dan. En vertel ons wat hij ervan vond
Vertel!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air geen boobpics.*auw* m'n eierstokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buikquote:
En bevallen... ook leuk onderwerp om over te piepenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk dat hij even wacht
Mja gewoon.. Piepen over dingen die er bij horenZoals misselijkheid
No offence, maar ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Tally het volgende:
Nieuwe buik foto net gemaakt! Maar nee Air nog geen boobpics.Ik heb geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die van andere mooi. Die van mezelf haat IKquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzo
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.
Dat kanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I knowbovendien durf ik waarschijnlijk toch niets te doen
[..]
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag weten
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Zwangere vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijkdat zal vast geen verrassing zijn
Er bestaan heel mooie beebietjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind geen enkele zwangere buik mooi. Het resultaat overigens ook niet
Dat is wel heel jij ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen he
Bedenk 1 (klein) ding wat je normaal niet durft te doen en probeer dat dan
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.
Op foto'squote:
Nou, dan kun je dat gaan proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Het is toch echt Singlesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja denk misschien heb ik ergens per ongeluk op geklikt ofzo
Wil jij ook zo'n ijsje? Zo'n moedermelkijsje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
Zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.
Niet diegene (zoals de mijne) waarbij het vooral lijkt alsof je gewoon erg dik ben
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragenquote:
En dan minstens drie keer!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
[..]
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikZwangere zuurstok
[..]
Hahaha![]()
Ik zou volgens mij met mijn mond vol tanden staan als ze vraagt of ik wil proeven
Maar hij houdt niet van onderdanig zijnquote:
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragen
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Tally het volgende:
Ik vind die buikbanden zo ergIk heb er een aantal gekregen maar trek ze eigenlijk alleen onder mijn shirt aan
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
baby'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Me even laten knijpen om wakker te worden heeft ook geen zin dan zeker
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van 'kijk mij eens zwanger zijn'. Die dingen?
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Baby on board'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik wil m'n tieten wel flashen, maar dat zal dan ook niet helpen
Idd ja.. Gelukkig heb ik alleen effen of met een bloemetjes print ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan van die tenenkrommende 'leuke' teksten er op..
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 shirt waarop staat baby love. En die vind ik nog wel gaan. Springt er niet uit ofzo.
Maar die dingen zoals: 50% mama 50% papa 100% ik vind ik wel heul erg
Wil ik ook best maar dat helpt zeker nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de poging gewoon wagen als ik jou was.
quote:
Bij de juiste vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hij houdt niet van onderdanig zijn
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bronquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou zelfs ik niet eens willen vragen
Goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oef, gedurfdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Of, je snijdt zelf even een leuk onderwerp aan?
Ik blijf vooral stille hoop houden...quote:
Ik nietquote:
En een beschilderde buik?quote:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf vooral stille hoop houden...
Minstens drie keer iemand aansprekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Bij de juiste vrouw
[..]
Ik verwacht ook niet dat ik het rechtstreeks mag drinken uit de bron
Dat is echt het toppunt van sneuquote:
Niet onbedekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Nu doe je net alsof je m'n boobies nog nooit gezien hebt
Als ik een mooie buik zou hebben zou ik het hebben gedaanquote:
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oef, gedurfd![]()
Ik wil het nog wel overleven he
Dat is nog wel te doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minstens drie keer iemand aanspreken
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt
Mja die vind ik wel erg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ik gelijk denken aan die Orange Babies reclame
Och alsof ik me ook maar iets aantrek van wat er gezegd wordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Zie je nu mijn dilemmaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan klagen over babypraat waar er een hoogzwangere vrouw in de buurt is.
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneuquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het nut nietquote:
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ze mag beschilderen vind ik het niet sneu
One step at a timequote:
Oh, die met de HIV moeders die op je gevoel moet spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ik zie het nut niet
[..]
Ophouden met zo hopeloos doen wil ook helpen he
Heeft ook geen nut.quote:
Whut?quote:
Owhquote:
Ik ben wel eens redelijk.quote:
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doenquote:
Is striae (of hoe je dat ook schrijftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik zou het een mooie versiering vinden. Maar zou het zelf dus niet doen
Ik weet best dat te vaak dingen zeg die niet kunnen helaas heb ik dat vaak pas door nadat ik het gezegd hebquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
En dat is niet afwasbaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is striae (of hoe je dat ook schrijft) geen mooi genoege versiering?
Schijnt genetisch al vast te liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja je doet er weinig aan (nee smeren of masseren helpt niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |