Ik vind die van andere mooi. Die van mezelf haat IKquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind echt niks mooi aan een zwangere buik
I knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je vantevoren al denkt dat je dat gaat doen... Nou ja... iets met self-fulfilling prophecy enzo
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat jij eet is idd van invloed op de smaak van je melk. Of het direct zo werkt dat het zoeter wordt als je een kilo suiker eet weet ik niet hoor.
Dat kanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I knowbovendien durf ik waarschijnlijk toch niets te doen
[..]
Dat is nu precies iets wat ik zou willen onderzoeken. De wetenschapper in mij wil dat graag weten
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Zwangere vrouwen vind ik eigenlijk wel aantrekkelijkdat zal vast geen verrassing zijn
Er bestaan heel mooie beebietjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind geen enkele zwangere buik mooi. Het resultaat overigens ook niet
Dat is wel heel jij ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik vind ze niet allemaal mooi. De meesten niet. Die van mezelf wel.
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
je moet ook niet ineens van z'n 1 naar z'n 5 schakelen he
Bedenk 1 (klein) ding wat je normaal niet durft te doen en probeer dat dan
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw, vind ik. Twee cupmaten groeien is vaak wel leuk. Dertig kilo aankomen niet zo.
Op foto'squote:
Nou, dan kun je dat gaan proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand aanspreken is al zo'n stap. Het hoeft niet eens een vrouw te zijn.
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind een mooie ronden buik eigenlijk best mooi. Die groter zijn een mooie bonus
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Het is toch echt Singlesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja denk misschien heb ik ergens per ongeluk op geklikt ofzo
Wil jij ook zo'n ijsje? Zo'n moedermelkijsje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
Zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan kun je dat gaan proberen
Al vraag je maar iemand waar de wc is ofzo
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die buiken waarbij het lijkt alsof ze een voetbal hebben ingeslikt mooi.
Niet diegene (zoals de mijne) waarbij het vooral lijkt alsof je gewoon erg dik ben
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Of je vraagt of ze ook zo benieuwd zijn naar de smaak van moedermelk. Succes verzekerd!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het al een succes als ik dat durf te vragenquote:
En dan minstens drie keer!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
[..]
Mijn vader en ik zagen een keer een vrouw in een roze jurkje lopen met zo'n buikZwangere zuurstok
[..]
Hahaha![]()
Ik zou volgens mij met mijn mond vol tanden staan als ze vraagt of ik wil proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |