Happers?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nette score, stelletje happers.
Ja, daarom weet ik dat je het echt niet wistquote:
Iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zonder geld te betalen. Want dat is zo duur.
Oh, die kan je zo uit het water vissen!quote:
Het scheelt dat ik zelf weet nu en dat ik minder domme opmerkingen maakquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je dochter is later ook de pisang. Jouw schuld!
Harpoeneren is daar de gangbare methode heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd
[..]
Oh, die kan je zo uit het water vissen!![]()
Het waren er nog meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik zelf weet nu en dat ik minder domme opmerkingen maak
Haha, aahwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
De poes mag sinds gister niet meer aan ons voeteneind slapen. Dit om dr alvast te leren dat ze de eerste 6 maanden als de baby er is niet bij ons mag/kan liggen.
En de emo muts die ik ben heb er gister keihard om moeten janken. En nu vind ik het ook zielig
Baby bij jullie in bed, poes in de wieg van de baby. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
De poes mag sinds gister niet meer aan ons voeteneind slapen. Dit om dr alvast te leren dat ze de eerste 6 maanden als de baby er is niet bij ons mag/kan liggen.
En de emo muts die ik ben heb er gister keihard om moeten janken. En nu vind ik het ook zielig
dat is ook zielig! Dierenbeul!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef Tally het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die kan je zo uit het water vissen!![]()
Als je het ding levend wilt, zou ik netten adviserenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Harpoeneren is daar de gangbare methode heb ik me laten vertellen
Wellus. Maar door de keizersnede werd mij verteld dat het handiger was om de baby de eerste 6 maanden (of in ieder geval de tijd dat ze wil drinken uit de tiet) in de slaapkamer te nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat is ook zielig! Dierenbeul!
Heeft baby geen eigen kamer dan?
Dat kennen ze daar nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het ding levend wilt, zou ik netten adviseren
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Wellus. Maar door de keizersnede werd mij verteld dat het handiger was om de baby de eerste 6 maanden (of in ieder geval de tijd dat ze wil drinken uit de tiet) in de slaapkamer te nemen
Ik zie wel hoe het loopt. Gaat het niet gaat de wieg terug naar Oma en de baby in dr bedje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.
Nee, kom op!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Ik ben er een groot voorstander van, baby op de eigen kamer. Maar dat wordt echt een verhaal voor OUD, dus ik hou me in.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |