Nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!
Dus gewoon zachtjes op sabbelen net zoals lipjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ongeacht wat mannen ook denken: zulke onzin doet zeer. Met tepels moet je zachtjes doen!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnen
Watjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door niet die opmerkingen te maken. Om te beginnen
Dit soort opmerkingen dus...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus gewoon zachtjes op sabbelen net zoals lipjes
Nou, juist op internet lijkt het me makkelijk. wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.
Nou, misschien heb ik wel stalen nipples, maar laf gedoe krijgt mij niet warmquote:
Wen je vanzelf aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijn tijdens seks vind ik niet ergmaar niet dáár!
Zelfkennis FTWquote:
Ik wist dat je het in je had.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
Pijn tijdens seks vind ik niet ergmaar niet dáár!
Ik ben snel warm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, misschien heb ik wel stalen nipples, maar laf gedoe krijgt mij niet warm
Ik nietquote:
Daar zijn de meningen over vderdeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd beter dan een ander het het zegt
harde!quote:
Dat weet ik, en ik ben ook op de goeie weg om te veranderen. Ik ben al een stuk positiever en socialer dan een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En ook door jezelf wat hoger in te schatten, vind ik. Want rondlopen met het idee dat mensen je toch wel als 'debiel' zien werkt bepaald gedrag ook in de hand.
Soms kan ik het gewoon niet latenquote:
IRL durf ik mijn mond niet open te doen dus inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, juist op internet lijkt het me makkelijk. wat is daar moeilijk aan?
En hier gooi je alles maar eruit ter compensatie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik ben ook op de goeie weg om te veranderen. Ik ben al een stuk positiever en socialer dan een paar jaar geleden.
[..]
Soms kan ik het gewoon niet latendit valt nog mee
[..]
IRL durf ik mijn mond niet open te doen dus inderdaad
Denk dat het meer aan jou ligt dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
Heb volgens mij nooit echt een meid gehad die van die echt harde niplles kreeg? Of zou dat meer over mij zeggen. lol. Heb ook het idee dat bij kleine borsten dat vaker voorkomt dan bij iemand met van die echt grote klonten, niet?
Dat is toch de bedoeling hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hier gooi je alles maar eruit ter compensatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |