ik moest even twee keer denken over welk jurkje het nou gingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Sugarsnap het volgende:
Huup, de kleertjes zijn binnen. Vooral het jurkje is supermooi. Bedankt!
ja, er zit niks bij dat ik een jongen aan zou doen, tenzij carnaval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Yppy het zijn allemaal meiden broeken he?
gaaf!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef YPPY het volgende:
huup, het is maat 104 van name it, maar hij valt net iets kleiner denk ik. Hij is zo zacht, trui kan het bevestigen.
De sokken zitten allemaal in een envelop. Beetje creatief, maar het lukte.
simmu, dat moet lukken.
hmm 104 is nog wel heel groot, zelfs als ie klein valtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef YPPY het volgende:
huup, het is maat 104 van name it, maar hij valt net iets kleiner denk ik. Hij is zo zacht, trui kan het bevestigen.
De sokken zitten allemaal in een envelop. Beetje creatief, maar het lukte.
simmu, dat moet lukken.
Oh sorry dat was niet echt duidelijk he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef dolphinqueen het volgende:
wat versta je onder baby kleertjes?
Ik heb altijd wel belang vanaf maatje 80
Ok, ik zal eens even gaan duiken in de dozen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef Fannetje het volgende:
flowerbox, ik heb wel interesse in meisjeskleding maat 68/74 en ik weet dat er hier nog meer zijn met interesse in die maat
Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand nog belang bij een singlet maat 86-92?
[ afbeelding ]
'n euro
uiteraard gaat dat passen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?
Dan wil ik 'm welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
uiteraard gaat dat passen.![]()
Qua maat valt ie gewoon normaal.
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Fannetje het volgende:
Die zomerpyjama met krokodillen kan ook best voor een meisje toch? Zo ja, dan wil ik 'm graag!
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ook
Heb verder trouwens voor de liefhebbers wel nog stapeltjes rompers tegen verzendkosten te versturen
maat 50/56 62/68 en 74/80. Mocht iemand interesse hebben wil ik ook best een foto maken. Ook nog wat andere pyjama's, volgens mij maat 62 en 68 tegen verzendkosten.
Tuinbroek is niet gevoerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
die Esprit tuinbroek is ie dik of dun?
oh en die 80zomerpyama wil ik
hmz en die hematrui is ook leuk. alleen groeit ie altijd sneller uit hema kleding. en weet niet of ie dat dan gaat redden tot t najaar (hoe valt de trui?)
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voor
Doe rustig aanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.
hmz nja doe maar die 3spullenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tuinbroek is niet gevoerd.
De trui valt tussen maat 80 en 86 denk ik. Dyon pas hm nu nog wel (heeft maat 86), maar hij droeg hm echt nooit eigenlijk (gewoon te veel kleding).
Verkoop je die toevallig ook zonder maxicosi?quote:
Oh. Mag ik hem anders eerst? KRIJG jij hem daarna weer van mequote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hmz nja doe maar die 3spullentrui zien we wel hoe dat valt kws seizoen. vind m gewoon leuk
![]()
en anders verkoop k m wel weer door
Die zit nét in maatje 74quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Potverdrie, is Harry in de zomer nog niet uit maat 74?![]()
Nou ja, helaas... ik ben eigenlijk altijd wel te laat
Wat ik kan vinden op internet: Bruikbaar tot 9/10 maanden of +/-9 kgquote:Op maandag 14 maart 2011 10:08 schreef Stiemie het volgende:
mrien tot hoe oud kunnen ze in die schaal?
Hmm qua gewicht zou Esmee nog net kunnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat ik kan vinden op internet: Bruikbaar tot 9/10 maanden of +/-9 kg
Je hebt ook peuterschalen, misschien dat dat een optie voor haar is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm qua gewicht zou Esmee nog net kunnenMaar lijkt me dus niet echt meer voor haar gemaakt. Ik zoek een oplossing voor Esmee voor in de bakfiets. Ze zit nu in een bobike stuurstoeltje maar dat vind ik zo eng als ze in slaap valt...
Oh dat wist ik helemaal niet. Zag net na jouw post pas dat er uberhaupt zoiets bestondquote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Je hebt ook peuterschalen, misschien dat dat een optie voor haar is?
En ik heb nog een paar roze staanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog interesse in baby nep crocs, licht blauw
Nog eventjes de maat opnemen.
Als er interesse is zal ik foto's maken.
Vooruit danquote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Kaarr het volgende:
Meimeltje je hebt een pm.
Miss_sly het blauwe jurkje is zaterdag aangekomen. En hij zit goed! Stuur je ff een pm hoeveel je krijgt enz ?
Sorry vlindur ik was degene die em voor je neus had weggekaapt
Zijn de rompertjers maat 50/56 er nog? Dan heb ik wel interesse andere maten ook wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ook
Heb verder trouwens voor de liefhebbers wel nog stapeltjes rompers tegen verzendkosten te versturen
maat 50/56 62/68 en 74/80. Mocht iemand interesse hebben wil ik ook best een foto maken. Ook nog wat andere pyjama's, volgens mij maat 62 en 68 tegen verzendkosten.
Wat voor rompertjes zoek je precies? Ik heb misschien ook nog wat liggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zijn de rompertjers maat 50/56 er nog? Dan heb ik wel interesse andere maten ook wel.
Oh sorry dat vestje is vorige week verkochtquote:Op maandag 14 maart 2011 11:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Stiemie wat is de maat van het blauwe vest bij 74/80? En de vraagprijs?
Ik wel maar je woont wat ver wegquote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Webkim het volgende:
Iemand interesse in een babymee, hier gebruikt om de maxicosi mee te kunnen nemen in de bakfiets.
Lief!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die zit nét in maatje 74
Maar je mag hem van mij wel hebben hoor!
Ik ga Meimel even PM-en dat jij de pyjama mag
unisex kleine maat met korte/geen mouw. Grotere maten met korte/lange mouwquote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat voor rompertjes zoek je precies? Ik heb misschien ook nog wat liggen.
Ik denk dat het binnen de afmetingen van pakketpost zou moeten blijven, maar dat zou ik even moeten nameten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wel maar je woont wat ver weg
Anne zal er sneller ingroeien dan Harryquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Lief!
En ongelooflijk dat 'ie pas net in maatje 74 zit, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Anne die maat ook wel gaat passen in de zomer. En zo niet, dan stuur ik de pyjama wel weer naar jou
Gaarne!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik denk dat het binnen de afmetingen van pakketpost zou moeten blijven, maar dat zou ik even moeten nameten.
Deal!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Anne zal er sneller ingroeien dan Harry
Maar er zit wel een maar aan: ik wil dan wel een foto zien van Anne in de pyjama
Weet even niet hoe oud Anne precies is, maar Dyon is van december en kon die pyjama ook in de zomer daarna aanquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Lief!
En ongelooflijk dat 'ie pas net in maatje 74 zit, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Anne die maat ook wel gaat passen in de zomer. En zo niet, dan stuur ik de pyjama wel weer naar jou
Dan zal ze hm echt wel gaan passen! Dyon zat in de zomer eerst nog in 68, halverwege in 74.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Fannetje het volgende:
Anne is donderdag 6 maanden, ze is dus van september en heel gemiddeld qua gewicht en lengte
2,50 ex verzenden?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Bla wat wil je hebben voor deze linker 3 rompers?
[ afbeelding ]
Heuj! Hij is prima vergelijkingsmateriaal!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Weet even niet hoe oud Anne precies is, maar Dyon is van december en kon die pyjama ook in de zomer daarna aanHarry is gewoon niet zo'n goed vergelijkingsmateriaal
![]()
Ik ga je pm'en.
Ik heb je een pm gestuurdquote:
Hebben graag als die er nog is. Ophalen moet wel lukkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef sproet-je het volgende:
Wegens te groot wagenpark (en een heftige voorkeur voor de loopauto) mag de bakfiets de deur uit:
[ afbeelding ]
Was erg duur dus ik wil er nog wel 25 euro voor. Is op sommige plekjes wat geschaafd waardoor de rode verf er iets af is. Maar klinkt erger dan het eruit ziet. Voorkeur voor ophalen in Almere (evt Leeuwarden), maar als het moet kan ik ook een hele grote doos opzoeken)
Wat vraag je voor het ochtendjasje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zoals beloofd maat 92 kleertjesMaar kwam ook nog een deel 86 tegen en ook nog wat andere dingen in kleinere maatjes gevonden die echt te leuk zijn om hier te laten verstoffen
Barba pappa en mini mouse zijn verkocht
[ afbeelding ]
Linkse jurkje is verkocht, rechts is 92
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje is 92 het witte jurkje is verkocht
[ afbeelding ]
86 van de prenatal
[ afbeelding ]
2 bovenste is 86/92 en de onderste is 86 (linksboven is verkocht
[ afbeelding ]
92
[ afbeelding ]
92
[ afbeelding ]
86, maar valt als 92
[ afbeelding ]
beide 92, de zwarte is een aansluitend model
[ afbeelding ]
Rood truitje van villa happ maat 86, maar deze valt gewoon als 86
Maat 21
[ afbeelding ]
En nog wat kleinere maatjes
Maatje 74, slechts 1 x gedragen omdat ik het niet echt Dana dr ding vond
[ afbeelding ]
Vestje van Lief
[ afbeelding ]
Amerikaans, dsna droeg dit toen ze net in maat 80 zat
[ afbeelding ]
maat 62, maar valt kleiner want villa happ, daardoor maar 1 of 2 keer gedragen
[ afbeelding ]
Ochtendjasje met girafje 0 tot 12 maanden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lijk wel koopgek als ik het zo terug lees
Nouhou, jij kaapt ook alles voor mijn neus weg... eerst het circusjurkje en nu dit leuke gele exemplaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Keshet het volgende:
Sorbo, mag ik 't gele jurkje? Ik word blij van dat jurkje!
I agree!quote:
ik zou hem zo kopen maar helaas geen meisje aan het bakken en de jongste past de maat niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef innepin het volgende:
Wil niemand het mooie handgemaakte hollandsche jurkje dan?
Straks koop ik m gewoon terug hoor
Weet je wat, dan mag jij 'm hebben! Ik heb toch al te veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nouhou, jij kaapt ook alles voor mijn neus weg... eerst het circusjurkje en nu dit leuke gele exemplaar...
Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy ( of anderen) die 104/110 (wat niet ruim valt) meisjes kleding die ze weg willen
?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:00 schreef Keshet het volgende:
Weet je wat, dan mag jij 'm hebben! Ik heb toch al te veel.
Anne is er vast sneller uitgegroeid dan Emma, dan neem ik 'm daarna gewoon weer over!
Deal?
Super, dankjewelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBlaBla, ik heb het vandaag op de post gedaan!
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het pakketje ontvangen
Ik ben helemaal blij met wat er in zat en Senna zei toen ik het shirtje met Minnie Mouse liet zien "ikke aan!"
Is dat zo? Doet ze al een tijdje, dat is toch normaal zo rond de 18 maanden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben een behoorlijke shopaholic, maar ik snap werkelijk niet wat een mens met zo veel doeken moet
Ik neem ze voor je mee!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil ze wel hebben vlindur. Ik ben bij de ballorig meet!
Ik heb t binnen! Superbedankt! Lena is fan van dr nieuwe spijkerjurkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De kleertjes voor Miss_sly en Poppedein zijn gister op de post gegaan en de kleertjes voor BeesieJen, Huup en Dolphinqueen gaan morgenvroeg op de post. Laten jullie even weten als jullie het ontvangen hebben?
not rly. ze praten eigenlijk over zichzelf namefirst dus elin doen. of zelf doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat zo? Doet ze al een tijdje, dat is toch normaal zo rond de 18 maanden?
Anyway, actiepic
[ afbeelding ]
Ja, ze is vandaag redelijk dwars en hier wilde ze niet lopen, staan of zitten, maar alleen liggen
Ow en zien jullie die armband![]()
Thanks Yps ze vindt hetm geweldig
Dat heb ik helaas allang niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef bodpa09 het volgende:
Snoopy! Heb je toevallig ook jongenskleding 92 -> in de aanbieding?
We wachten nog af of miss_sly ook nog een jurkje in de aanbieding heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef Sorbootje het volgende:
Keshet en Fannetje, zijn jullie eruit? Naar wie moet ik het gele jurkje sturen?
Het is al-le-maal mijn schuhuuuldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef Troel het volgende:
Ok:
Ik begreep dat zowel Vlindur als Twinkly een en ander zochten en dat Vlindur telkens een beetje naast de pot piest omdat ze net te laat isBij deze dus eerste keus voor Vlindur en daarna mag Twinkly
Nog eentje, pm je gegevens maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er nog dvd's over zijn dan heb ik wel interesse
Ik leg het voor je apart. Ik heb je gegevens niet, dus kan het niet al op de bus doen vandaag. Dat komt dan maandag welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:37 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hmm, twijfel twijfel.. Doe maar het oilily shirtje. PM me je gegevens maar. Ik zit nu in Ahoy dus reageer vanavond ff!
Online bij de Hema bestellen (als ze ze nog hebben) en dan bij het filiaal laten leveren?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef ymme het volgende:
De hema hier heeft ze niet meer![]()
Kregen ze ook niet meer binnen, extra na gevraagd nog.
Alweer een tijdje terug bij de V&D. Afgeprijst voor maar 5,- kon ik ze niet laten liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
Waar heb jij die laarsjes gekocht, Meimeltje?
Is de jurk van mamalicious er nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder heb ik nog wat positiekleding over!
[ afbeelding ]
Jurk Mamalicious, maat L
Heel leuk met dit wikkelvestje:
[ afbeelding ]
Queen Mum, maat L
[ afbeelding ]
Mamalicious maat XL
[ afbeelding ]
Spijkerbroek van Noppies maat L. Ik ben klein, maar heb de pijpen lang gelaten, want die zaten toch altijd in mijn laarzen. Hij kan dus ook voor langere vrouwen!
Yep, is er nog!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is de jurk van mamalicious er nog?
Oh, geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang moeten ze zijn om op die loopfiets te kunnen Moonah?
Oh ja, broeken zijn 104. je wordt een vaste afnemer he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Welke maat zijn die spijkerbroeken Moonah?
* Deepfreeze ziet pakketje ontstaan
Ik ben voor een sms-alert!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Hè verdorie weer te laat voor leuke kleertjes..
En vandaag heb je 5 leuke jurkjes gescoordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik ook Troeta! Ben ook al te vaak leuke kleertjes misgelopen doordat ik aan het werk was
Ik zit voor mn kleinste muppet te denken aan een loopfietsje, maar misschien moet ik eerst maar eens kijken of ze er uberhaupt wat mee kan... Zit te denken aan een puky loopfietsje en dan de kleine versie, want die van zuslief is nog te hoog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, geen idee.Meestal worden die dingen met de tweede verjaardag gegeven.
Troeta, ik weet niet welke maat Mex nu heeft en wat je zoekt, maar ik heb ook een heleboel kleertjes in de aanbieding (paar pagina's terug)quote:
oke, dan noteer ik jou als eigenaresse van dat DPAM jurkjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef Fannetje het volgende:
miss_sly, ik hoop dat Anne in de zomer maat 74 past en wil daarom graag:
Gele jurkje (dan kan die van Sorbootje naar Keshet)
rood/roze jurkje
grijze jurkje
jurkje met gele bloemen
DPAM gestreept jurkje
Ik PM je ook even
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oke, dan noteer ik jou als eigenaresse van dat DPAM jurkjeals je m kwijt wil en ik krijg een meid, kom ik je stalken tot ik m krijg
okay?
ja hoor!! Zou het in een envelop passen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef Stiemie het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een stuk of 10 paar meisjes sokken en kniekousen maat 0-12 maanden denk ik? (Esmee past ze nu nog net, maar die heeft kleine voetjes...) Mogen weg tegen verzendkosten.
Bij interesse maak ik een foto![]()
Denk het wel!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
ja hoor!! Zou het in een envelop passen?
Is goed hoor, ik zal 'm alvast voor je reserverenquote:Op zondag 20 maart 2011 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, dan noteer ik jou als eigenaresse van dat DPAM jurkjeals je m kwijt wil en ik krijg een meid, kom ik je stalken tot ik m krijg
okay?
Hij is gaaf hè? En alles er nog op en aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
oooooooooooooooooooooooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom!![]()
Grunn is te ver weg. Die poppenwagen is geweldig <3
hij is gaafquote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
oooooooooooooooooooooooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom!![]()
Grunn is te ver weg. Die poppenwagen is geweldig <3
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Sorbootje het volgende:
Prijzen incl. verzenden.
[ afbeelding ]
Supervrolijk knalgeel jurkje van hema Maat 74 ¤ 3,00, shirtjes mt 74 ¤ 2,50 per stuk
[ afbeelding ]
Superfijn spijkerbroekje van hema, mt 74. Veel gedragen, maar kan nog wel een rondje mee. ¤ 2,00, kort spijkerbroekje van C&A, staat 74 in, maar ik zou eerder zeggen 68. Wel heel schattig.
[ afbeelding ]
Supergaaf jurkje door de moeder van Innepin gemaakt. Vind het zonde om het te bewaren, omdat het door de print misschien snel wat gedateert raakt als ik nog een jaar wacht. Was niet goedkoop en zier er nog erg goed uit. Aktiefoto ¤ 10,00, Rokje Baby Barb staat maat 62 in, maar Isabeau past hem eigenlijk nog steeds wel. Wordt nu iets te kort. ¤ 5,00
[ afbeelding ]
Tuniekje/jurkje Hema. staat maat 80 in, maar vond hem voor maat 74 al aan de krappe en korte kant, dus ik zeg eerder mt 68. Weinig gedragen. ¤ 4,00
ik heb ook nog wat, geloof ik...weet niet zeker, want heb ook een doos weggedaan nadat ik hier uitverkocht was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef Keshet het volgende:
Allemaal leuk maar nét niet mijn smaak. Sorry.
Ja,de originele gekleurde versie met streepjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:20 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand Stokke Tripp Trapp kinderstoel bekleding te koop? Niet de babyset.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |