Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand nog belang bij een singlet maat 86-92?
[ afbeelding ]
'n euro
uiteraard gaat dat passen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?
Dan wil ik 'm welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
uiteraard gaat dat passen.![]()
Qua maat valt ie gewoon normaal.
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Fannetje het volgende:
Die zomerpyjama met krokodillen kan ook best voor een meisje toch? Zo ja, dan wil ik 'm graag!
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ook
Heb verder trouwens voor de liefhebbers wel nog stapeltjes rompers tegen verzendkosten te versturen
maat 50/56 62/68 en 74/80. Mocht iemand interesse hebben wil ik ook best een foto maken. Ook nog wat andere pyjama's, volgens mij maat 62 en 68 tegen verzendkosten.
Tuinbroek is niet gevoerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
die Esprit tuinbroek is ie dik of dun?
oh en die 80zomerpyama wil ik
hmz en die hematrui is ook leuk. alleen groeit ie altijd sneller uit hema kleding. en weet niet of ie dat dan gaat redden tot t najaar (hoe valt de trui?)
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voor
Doe rustig aanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.
hmz nja doe maar die 3spullenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tuinbroek is niet gevoerd.
De trui valt tussen maat 80 en 86 denk ik. Dyon pas hm nu nog wel (heeft maat 86), maar hij droeg hm echt nooit eigenlijk (gewoon te veel kleding).
Verkoop je die toevallig ook zonder maxicosi?quote:
Oh. Mag ik hem anders eerst? KRIJG jij hem daarna weer van mequote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hmz nja doe maar die 3spullentrui zien we wel hoe dat valt kws seizoen. vind m gewoon leuk
![]()
en anders verkoop k m wel weer door
Die zit nét in maatje 74quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Potverdrie, is Harry in de zomer nog niet uit maat 74?![]()
Nou ja, helaas... ik ben eigenlijk altijd wel te laat
Wat ik kan vinden op internet: Bruikbaar tot 9/10 maanden of +/-9 kgquote:Op maandag 14 maart 2011 10:08 schreef Stiemie het volgende:
mrien tot hoe oud kunnen ze in die schaal?
Hmm qua gewicht zou Esmee nog net kunnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat ik kan vinden op internet: Bruikbaar tot 9/10 maanden of +/-9 kg
Je hebt ook peuterschalen, misschien dat dat een optie voor haar is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm qua gewicht zou Esmee nog net kunnenMaar lijkt me dus niet echt meer voor haar gemaakt. Ik zoek een oplossing voor Esmee voor in de bakfiets. Ze zit nu in een bobike stuurstoeltje maar dat vind ik zo eng als ze in slaap valt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |