ik moest even twee keer denken over welk jurkje het nou gingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Sugarsnap het volgende:
Huup, de kleertjes zijn binnen. Vooral het jurkje is supermooi. Bedankt!
ja, er zit niks bij dat ik een jongen aan zou doen, tenzij carnaval.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Yppy het zijn allemaal meiden broeken he?
gaaf!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef YPPY het volgende:
huup, het is maat 104 van name it, maar hij valt net iets kleiner denk ik. Hij is zo zacht, trui kan het bevestigen.
De sokken zitten allemaal in een envelop. Beetje creatief, maar het lukte.
simmu, dat moet lukken.
hmm 104 is nog wel heel groot, zelfs als ie klein valtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef YPPY het volgende:
huup, het is maat 104 van name it, maar hij valt net iets kleiner denk ik. Hij is zo zacht, trui kan het bevestigen.
De sokken zitten allemaal in een envelop. Beetje creatief, maar het lukte.
simmu, dat moet lukken.
Oh sorry dat was niet echt duidelijk he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef dolphinqueen het volgende:
wat versta je onder baby kleertjes?
Ik heb altijd wel belang vanaf maatje 80
Ok, ik zal eens even gaan duiken in de dozen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef Fannetje het volgende:
flowerbox, ik heb wel interesse in meisjeskleding maat 68/74 en ik weet dat er hier nog meer zijn met interesse in die maat
Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Iemand nog belang bij een singlet maat 86-92?
[ afbeelding ]
'n euro
uiteraard gaat dat passen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe valt het, qua maat? Past wel in een envelop toch?
Dan wil ik 'm welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
uiteraard gaat dat passen.![]()
Qua maat valt ie gewoon normaal.
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Fannetje het volgende:
Die zomerpyjama met krokodillen kan ook best voor een meisje toch? Zo ja, dan wil ik 'm graag!
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ook
Heb verder trouwens voor de liefhebbers wel nog stapeltjes rompers tegen verzendkosten te versturen
maat 50/56 62/68 en 74/80. Mocht iemand interesse hebben wil ik ook best een foto maken. Ook nog wat andere pyjama's, volgens mij maat 62 en 68 tegen verzendkosten.
Tuinbroek is niet gevoerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
die Esprit tuinbroek is ie dik of dun?
oh en die 80zomerpyama wil ik
hmz en die hematrui is ook leuk. alleen groeit ie altijd sneller uit hema kleding. en weet niet of ie dat dan gaat redden tot t najaar (hoe valt de trui?)
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in rompers 62/68 en 74/80. Als je een foto zou willen maken graag. En pyama 68 ook wel interesse voor
Doe rustig aanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen het te verzamelen en foto te maken.
hmz nja doe maar die 3spullenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tuinbroek is niet gevoerd.
De trui valt tussen maat 80 en 86 denk ik. Dyon pas hm nu nog wel (heeft maat 86), maar hij droeg hm echt nooit eigenlijk (gewoon te veel kleding).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |