Ok:
Ik begreep dat zowel Vlindur als Twinkly een en ander zochten en dat Vlindur telkens een beetje naast de pot piest omdat ze net te laat is

Bij deze dus eerste keus voor Vlindur en daarna mag Twinkly

Vanuit Jochems kast:
Broekjes maat 80:
donkerbruin HEMAbroekje, redelijk zachte stof, knoop is eraf, maar kan er weer aangezet worden (maar aangezien Jochem het niet meer past heb ik dit nog niet gedaan

)
donkerbruin H&M ribbroekje, met standaard omgeflapte pijpen waarvan ik het draadje los heb gehaald zodat het wat langer aankon qua lengte
spijkerbroekje H&, met standaard omgeflapte pijpen, ook hier het draadje los, maar een zeer duidelijke vouw, waardoor het eigenlijk alleen met omgeflapte pijpen te dragen is
korte lichtblauwe broek H&M LOGG, met groene binnenkant, zomerbroekje, met koordje
korte groene broek H&M LOGG, met rode binnenkant, zomerbroekje, met koordje
Broekjes maat 68, maar valt groter:
zeer kort donkerblauw Espritbroekje, met twee zakken op de voorkant
zeer kort grijsblauw HEMA-broekje, met twee zakken voor en achter en een gulp "genaaid"
zeer kort turquoise HEMA-broekje, met twee zakken voor en achter en een gulp "genaaid"
zeer dun kort beige broekje van een onbekend merk
Broekjes maat 74/80, valt dus ook wat groter:
kort donkerblauw papageno-broekje, met twee zakken voor en achter en knoopsgatelastiek
kort lichtblauw papageno-broekje, met twee zakken voor en achter en knoopsgatelastiek
beige lichtgevoerde HEMA-broek met twee scheve zakken op voorkant zonder verstelmogelijkheden
Shirtjes maat 80:
H&M shirtje turquose/beige met auto
H&M shirtje donkerblauw "still living with my parents"
HEMA shirtje blauwig met ruiten
Shirtje maat 86:
H&M shirtje blauw "my dad is a super daddy"
Ik heb ongetwijfeld nog meer, maar dan moet ik de zolder op

qua rompers:
Nog een vrolijk gestreepte romper van de H&M (rood, oranje, blauw, groen, grijs, zwart) maat 68, twee keer diezelfde romper in maat 74 (lange mouw)
Twee donkergrijze 74/80 rompers Baby Blue, maar valt groter (lange mouw)
Een donkergrijze 74/80 HEMA-romper (lange mouw)
blauw wit gesptreepte Baby Blue romper 24 maanden, korte mouw
En dan nog 9 rainbowbabiesrompers maat 74/80, vallen groter
2 keer kikkergroen, 2 keer kanariegeel, 1 keer antraciet, 1 keer zwart (is ook nog echt zwart), 1 keer petrol, 1 keer paars en 1 keer rood.
In een van de groene rompers zitten wat weerplekken, dus die is wel beduidend minder goed zonder shirt te dragen.Uiteraard kunnen er foto's komen als er interesse is. Prijs komen we ook wel uit, ik hoor het wel

En als jullie willen dat ik ook op zolder ga kijken, dan moet ik daar maar eens tijd voor maken