Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy ( of anderen) die 104/110 (wat niet ruim valt) meisjes kleding die ze weg willen
?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:00 schreef Keshet het volgende:
Weet je wat, dan mag jij 'm hebben! Ik heb toch al te veel.
Anne is er vast sneller uitgegroeid dan Emma, dan neem ik 'm daarna gewoon weer over!
Deal?
Super, dankjewelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBlaBla, ik heb het vandaag op de post gedaan!
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het pakketje ontvangen
Ik ben helemaal blij met wat er in zat en Senna zei toen ik het shirtje met Minnie Mouse liet zien "ikke aan!"
Is dat zo? Doet ze al een tijdje, dat is toch normaal zo rond de 18 maanden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben een behoorlijke shopaholic, maar ik snap werkelijk niet wat een mens met zo veel doeken moet
Ik neem ze voor je mee!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil ze wel hebben vlindur. Ik ben bij de ballorig meet!
Ik heb t binnen! Superbedankt! Lena is fan van dr nieuwe spijkerjurkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De kleertjes voor Miss_sly en Poppedein zijn gister op de post gegaan en de kleertjes voor BeesieJen, Huup en Dolphinqueen gaan morgenvroeg op de post. Laten jullie even weten als jullie het ontvangen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |