Hebben graag als die er nog is. Ophalen moet wel lukkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef sproet-je het volgende:
Wegens te groot wagenpark (en een heftige voorkeur voor de loopauto) mag de bakfiets de deur uit:
[ afbeelding ]
Was erg duur dus ik wil er nog wel 25 euro voor. Is op sommige plekjes wat geschaafd waardoor de rode verf er iets af is. Maar klinkt erger dan het eruit ziet. Voorkeur voor ophalen in Almere (evt Leeuwarden), maar als het moet kan ik ook een hele grote doos opzoeken)
Wat vraag je voor het ochtendjasje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zoals beloofd maat 92 kleertjesMaar kwam ook nog een deel 86 tegen en ook nog wat andere dingen in kleinere maatjes gevonden die echt te leuk zijn om hier te laten verstoffen
Barba pappa en mini mouse zijn verkocht
[ afbeelding ]
Linkse jurkje is verkocht, rechts is 92
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje is 92 het witte jurkje is verkocht
[ afbeelding ]
86 van de prenatal
[ afbeelding ]
2 bovenste is 86/92 en de onderste is 86 (linksboven is verkocht
[ afbeelding ]
92
[ afbeelding ]
92
[ afbeelding ]
86, maar valt als 92
[ afbeelding ]
beide 92, de zwarte is een aansluitend model
[ afbeelding ]
Rood truitje van villa happ maat 86, maar deze valt gewoon als 86
Maat 21
[ afbeelding ]
En nog wat kleinere maatjes
Maatje 74, slechts 1 x gedragen omdat ik het niet echt Dana dr ding vond
[ afbeelding ]
Vestje van Lief
[ afbeelding ]
Amerikaans, dsna droeg dit toen ze net in maat 80 zat
[ afbeelding ]
maat 62, maar valt kleiner want villa happ, daardoor maar 1 of 2 keer gedragen
[ afbeelding ]
Ochtendjasje met girafje 0 tot 12 maanden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lijk wel koopgek als ik het zo terug lees
Nouhou, jij kaapt ook alles voor mijn neus weg... eerst het circusjurkje en nu dit leuke gele exemplaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Keshet het volgende:
Sorbo, mag ik 't gele jurkje? Ik word blij van dat jurkje!
I agree!quote:
ik zou hem zo kopen maar helaas geen meisje aan het bakken en de jongste past de maat niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef innepin het volgende:
Wil niemand het mooie handgemaakte hollandsche jurkje dan?
Straks koop ik m gewoon terug hoor
Weet je wat, dan mag jij 'm hebben! Ik heb toch al te veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nouhou, jij kaapt ook alles voor mijn neus weg... eerst het circusjurkje en nu dit leuke gele exemplaar...
Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy ( of anderen) die 104/110 (wat niet ruim valt) meisjes kleding die ze weg willen
?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, ik zal eens door Isa's kast lopen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:00 schreef Keshet het volgende:
Weet je wat, dan mag jij 'm hebben! Ik heb toch al te veel.
Anne is er vast sneller uitgegroeid dan Emma, dan neem ik 'm daarna gewoon weer over!
Deal?
Super, dankjewelquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
BlaBlaBla, ik heb het vandaag op de post gedaan!
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het pakketje ontvangen
Ik ben helemaal blij met wat er in zat en Senna zei toen ik het shirtje met Minnie Mouse liet zien "ikke aan!"
Is dat zo? Doet ze al een tijdje, dat is toch normaal zo rond de 18 maanden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wat bijzonder dat ze over haarzelf praat als íkke'
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben een behoorlijke shopaholic, maar ik snap werkelijk niet wat een mens met zo veel doeken moet
Ik neem ze voor je mee!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik wil ze wel hebben vlindur. Ik ben bij de ballorig meet!
Ik heb t binnen! Superbedankt! Lena is fan van dr nieuwe spijkerjurkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De kleertjes voor Miss_sly en Poppedein zijn gister op de post gegaan en de kleertjes voor BeesieJen, Huup en Dolphinqueen gaan morgenvroeg op de post. Laten jullie even weten als jullie het ontvangen hebben?
not rly. ze praten eigenlijk over zichzelf namefirst dus elin doen. of zelf doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat zo? Doet ze al een tijdje, dat is toch normaal zo rond de 18 maanden?
Anyway, actiepic
[ afbeelding ]
Ja, ze is vandaag redelijk dwars en hier wilde ze niet lopen, staan of zitten, maar alleen liggen
Ow en zien jullie die armband![]()
Thanks Yps ze vindt hetm geweldig
Dat heb ik helaas allang niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef bodpa09 het volgende:
Snoopy! Heb je toevallig ook jongenskleding 92 -> in de aanbieding?
We wachten nog af of miss_sly ook nog een jurkje in de aanbieding heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef Sorbootje het volgende:
Keshet en Fannetje, zijn jullie eruit? Naar wie moet ik het gele jurkje sturen?
Het is al-le-maal mijn schuhuuuldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:52 schreef Troel het volgende:
Ok:
Ik begreep dat zowel Vlindur als Twinkly een en ander zochten en dat Vlindur telkens een beetje naast de pot piest omdat ze net te laat isBij deze dus eerste keus voor Vlindur en daarna mag Twinkly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |