Oh dat wist ik helemaal niet. Zag net na jouw post pas dat er uberhaupt zoiets bestondquote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Je hebt ook peuterschalen, misschien dat dat een optie voor haar is?
En ik heb nog een paar roze staanquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog interesse in baby nep crocs, licht blauw
Nog eventjes de maat opnemen.
Als er interesse is zal ik foto's maken.
Vooruit danquote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Kaarr het volgende:
Meimeltje je hebt een pm.
Miss_sly het blauwe jurkje is zaterdag aangekomen. En hij zit goed! Stuur je ff een pm hoeveel je krijgt enz ?
Sorry vlindur ik was degene die em voor je neus had weggekaapt
Zijn de rompertjers maat 50/56 er nog? Dan heb ik wel interesse andere maten ook wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Had net Asy een pm teruggestuurd, die wilde hm ook
Heb verder trouwens voor de liefhebbers wel nog stapeltjes rompers tegen verzendkosten te versturen
maat 50/56 62/68 en 74/80. Mocht iemand interesse hebben wil ik ook best een foto maken. Ook nog wat andere pyjama's, volgens mij maat 62 en 68 tegen verzendkosten.
Wat voor rompertjes zoek je precies? Ik heb misschien ook nog wat liggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zijn de rompertjers maat 50/56 er nog? Dan heb ik wel interesse andere maten ook wel.
Oh sorry dat vestje is vorige week verkochtquote:Op maandag 14 maart 2011 11:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Stiemie wat is de maat van het blauwe vest bij 74/80? En de vraagprijs?
Ik wel maar je woont wat ver wegquote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Webkim het volgende:
Iemand interesse in een babymee, hier gebruikt om de maxicosi mee te kunnen nemen in de bakfiets.
Lief!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die zit nét in maatje 74
Maar je mag hem van mij wel hebben hoor!
Ik ga Meimel even PM-en dat jij de pyjama mag
unisex kleine maat met korte/geen mouw. Grotere maten met korte/lange mouwquote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat voor rompertjes zoek je precies? Ik heb misschien ook nog wat liggen.
Ik denk dat het binnen de afmetingen van pakketpost zou moeten blijven, maar dat zou ik even moeten nameten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wel maar je woont wat ver weg
Anne zal er sneller ingroeien dan Harryquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Lief!
En ongelooflijk dat 'ie pas net in maatje 74 zit, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Anne die maat ook wel gaat passen in de zomer. En zo niet, dan stuur ik de pyjama wel weer naar jou
Gaarne!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik denk dat het binnen de afmetingen van pakketpost zou moeten blijven, maar dat zou ik even moeten nameten.
Deal!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Anne zal er sneller ingroeien dan Harry
Maar er zit wel een maar aan: ik wil dan wel een foto zien van Anne in de pyjama
Weet even niet hoe oud Anne precies is, maar Dyon is van december en kon die pyjama ook in de zomer daarna aanquote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Lief!
En ongelooflijk dat 'ie pas net in maatje 74 zit, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Anne die maat ook wel gaat passen in de zomer. En zo niet, dan stuur ik de pyjama wel weer naar jou
Dan zal ze hm echt wel gaan passen! Dyon zat in de zomer eerst nog in 68, halverwege in 74.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Fannetje het volgende:
Anne is donderdag 6 maanden, ze is dus van september en heel gemiddeld qua gewicht en lengte
2,50 ex verzenden?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Bla wat wil je hebben voor deze linker 3 rompers?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |