Is de jurk van mamalicious er nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder heb ik nog wat positiekleding over!
[ afbeelding ]
Jurk Mamalicious, maat L
Heel leuk met dit wikkelvestje:
[ afbeelding ]
Queen Mum, maat L
[ afbeelding ]
Mamalicious maat XL
[ afbeelding ]
Spijkerbroek van Noppies maat L. Ik ben klein, maar heb de pijpen lang gelaten, want die zaten toch altijd in mijn laarzen. Hij kan dus ook voor langere vrouwen!
Yep, is er nog!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is de jurk van mamalicious er nog?
Oh, geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang moeten ze zijn om op die loopfiets te kunnen Moonah?
Oh ja, broeken zijn 104. je wordt een vaste afnemer he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Welke maat zijn die spijkerbroeken Moonah?
* Deepfreeze ziet pakketje ontstaan
Ik ben voor een sms-alert!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef dolphinqueen het volgende:
Hè verdorie weer te laat voor leuke kleertjes..
En vandaag heb je 5 leuke jurkjes gescoordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik ook Troeta! Ben ook al te vaak leuke kleertjes misgelopen doordat ik aan het werk was
Ik zit voor mn kleinste muppet te denken aan een loopfietsje, maar misschien moet ik eerst maar eens kijken of ze er uberhaupt wat mee kan... Zit te denken aan een puky loopfietsje en dan de kleine versie, want die van zuslief is nog te hoog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, geen idee.Meestal worden die dingen met de tweede verjaardag gegeven.
Troeta, ik weet niet welke maat Mex nu heeft en wat je zoekt, maar ik heb ook een heleboel kleertjes in de aanbieding (paar pagina's terug)quote:
oke, dan noteer ik jou als eigenaresse van dat DPAM jurkjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef Fannetje het volgende:
miss_sly, ik hoop dat Anne in de zomer maat 74 past en wil daarom graag:
Gele jurkje (dan kan die van Sorbootje naar Keshet)
rood/roze jurkje
grijze jurkje
jurkje met gele bloemen
DPAM gestreept jurkje
Ik PM je ook even
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oke, dan noteer ik jou als eigenaresse van dat DPAM jurkjeals je m kwijt wil en ik krijg een meid, kom ik je stalken tot ik m krijg
okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |