ben jij nu al grijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen betergemeld op mijn werk, wasje aangezet, naar de kapper geweest om mijn grijs te verdoezelen en nog even wat boodschapjes bij AH gedaan. Ben kapot!Geloof dat ik nog niet helemaal fit ben.
Je bent nooit helemaal fitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen betergemeld op mijn werk, wasje aangezet, naar de kapper geweest om mijn grijs te verdoezelen en nog even wat boodschapjes bij AH gedaan. Ben kapot!Geloof dat ik nog niet helemaal fit ben.
quote:
ik ben vannacht en vanmorgen bijna van mezelf gegaan toen ik opstond om de hond uit te laten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!quote:
nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Levitation het volgende:
Zou jullie graag meer vertellen, maar aangezien dit een openbaar forum is hou ik het maar even voor me.
ah, je snapt het...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef bleiblei het volgende:
En een hesje en een mondkapje.
Altijd paraat in je koffertje!
Het is nog heul geen vrijdagmiddag in Hawaii.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef FUFR het volgende:
Hawaii is jaloers op alle aandacht:
Hawaii is vrijdagmiddag getroffen door een kleine aardbeving van 4,6 op de schaal van Richter.
ik heb het zo uit de Telegraaf gepiktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is nog heul geen vrijdagmiddag in Hawaii.
Tja, Telegraaf.quote:
misschien dat ze daarom een tegen-tsunami proberen te sturen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, Telegraaf.![]()
Overigens krijgt Hawaii zijn portie nog wel, die Tsunamie komt er met 800km/u aan en wordt op zee niet geremd.
Stop maar met rennen, dood ga je toch en dan kun je beter iets nuttigs doen tot dan.quote:
* werkt tevens aan conditiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stop maar met rennen, dood ga je toch en dan kun je beter iets nuttigs doen tot dan.
Oei, ik denk dat als ik aan de westkust van de VS zou wonen dat ik toch maar een hotelletje landinwaarts zou zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef FUFR het volgende:
Estimated times of initial tsunami arrival:
[knip]
je zal nu op hawaii wonen, die weten hoe laat het is om 2 uur onze tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oei, ik denk dat als ik aan de westkust van de VS zou wonen dat ik toch maar een hotelletje landinwaarts zou zoeken.
Dat is een goed plan! Ik heb mijn bureaustoel een standje hoger gezet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben ook een verdieping hoger gaan zitten, gewoon voor de zekerheid.
Grijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Oja, jij was perfect!quote:
Nee, hij is kaalquote:
perfect people zijn niet kaalquote:
Juup is kaal dus trek je conclusie.quote:
Jawel, alleen nog wat snel moe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef -moppie- het volgende:
Nog niet beter?
Ik moet ook echt naar de kapper
http://www.timeanddate.com/worldclock/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Levitation het volgende:
goffer ik moet een texaan bellen, mag het niet van telfrot.
Gelukkig over de vaste lijn lukte het wel.
Wel een gereken de hele tijd. V zit in Korea (+8 uur), dus dan moet ik steeds rekenen hoe laat het daar is en vervolgens wil ik dus iemand in Texas bellen en dat is weer 7 uur de andere kant op.![]()
I know.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/worldclock/
Nou...die tsunami's zijn niet te vertrouwen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
I know.![]()
V heeft trouwens gemaild dat alles goed is, maar dat internet in Korea een beetje hapert.
Verder dacht hij me gerust te moeten stellen, maar die schat vergat even dat ik ook best slim ben en snap dat een tsunami aan de oostkant van japan niet opeens aan de westkant van Korea zal zitten.
Dan zou hij zijn schat na 11 jaar toch slecht kennen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk eerder dat die schat er gewoon rekening mee hield dat je een vrouw bent
je bent geen vrouw?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zou hij zijn schat na 11 jaar toch slecht kennen!![]()
mwah, 250cmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
Hoorde net op 't nieuws dat Japan 2,5 meter richting oceaan geschoven is! 2,5 meter is gigantisch!
ah.. Kunnen de tickets ook goedkoper worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
Hoorde net op 't nieuws dat Japan 2,5 meter richting oceaan geschoven is! 2,5 meter is gigantisch!
behalve als het nu nog verder weg ligtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah.. Kunnen de tickets ook goedkoper worden.
Richting oceaan is dus verder weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
behalve als het nu nog verder weg ligt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
2,5 meter... Das naadje als je aan de andere kant van Japan woont en nu 2,5 meter woonkamer mist.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef ArTiC het volgende:
Ja Levi...je kan hier niks meer zeggen zonder dat we allemaal autistisch reageren
of andersom en je nu meer huur moet betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
2,5 meter... Das naadje als je aan de andere kant van Japan woont en nu 2,5 meter woonkamer mist.
mooi, nu even je wereldkaart bijwerken!quote:
jah zo denk ik r ook overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef bleiblei het volgende:
Mijn menings is dat het bijzonder sneu is van zo een moeder om een kind aan te spreken.
Voed je kind of zodanig op dat hij/zij een weerwoord heeft indien nodig of ga als ouder even bij de andere ouder langs zodat het een gesprek is op normaal niveau.
Volwassenen horen alleen andermans kinderen te corrigeren wanneer die kinderen illegaal bezig zijn (dwz. rotzooi trappen).
aan pa, moeder wazzernie, met sam afgesproken dat ze in dit soort situaties voortaan direct wegloopt en doorverwijst naar mijquote:
wist van niks bla bla, geloof ik ook wel.quote:
Mens ter plekke aanspreken op haar gedragquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef FUFR het volgende:
ok, paar maanden geleden in de speeltuin duwt S. een kindje om wat haar sloeg.
weeeeh! natuurlijk, want het is een jankkind
de mama: wat ben jij een onaardig kind! totaal negerend dat haar kind fout zat. Haar pech, de mijne bijt van zich af.
ik deed niets.
vandaag, zelfde mama en kind, kind gaat tot 2x toe expres op haar tenen staan..
S. geeft die kleine weer een duw. weer weeeeh! natuurlijk, want het blijft een jankkind
gaat ze boos tegen mijn kind staan te preken en gebruikt tot 2x toe dingen als: kijk me aan als ik tegen je praat! totaal negerend dat ie expres tot 2x toe op haar tenen gaat staan...
Ben ik nu stom omdat ik net daar aan de deur ben geweest en verteld heb dat ik daar niet van gediend ben en dat ze met klachten bij mij moet zijn?
Maak er verder geen punt van, maar alleen IK heb het recht mijn kind een standje te geven.
Andersom zou ik het nl. niet doen..(hooguit een zware stem met: hey jonguh does nie!
menings?
oh shut up!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef febster het volgende:
Rustig hierrr..
Morgen Awakenings. Tot 09:00
.
I want to break free...quote:
Heb jij Karotte ooit live gezien? Is dat wat? Want op YT word ik er niet veel wijzer vanquote:
dat is voor vrouwen die teveel buik en te weinig tiet hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: plaatje weer verwijderd. Het moet wel een verrassing voor V blijven.
[ Bericht 12% gewijzigd door Levitation op 12-03-2011 21:01:14 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
rotterdam vind j te ver plus allemaal hier nog grieperigquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vanmorgen een aankoop gedaan die mij heel vrolijk maakt.![]()
Nu V er toch niet is heb ik mijn al jaren ten dode opgeschreven ficus in stukken geknipt en in de container gemikt en een nieuwe gekocht.En ik heb een heleboel viooltjes gekocht en in potten in de tuin gezet. Word er zo blij van!
![]()
![]()
![]()
Oja, de reden dat ik het doe als V er niet is... hij heeft een chronisch probleem met rotzooi weggooien. Ik strijd al jaaaaaaren voor het weggooien van MIJN dooie ficus.En als de kat van huis is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Resistance, you haz!
disclaimer
wijf!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
Ik merk het wel meteen als ik een plant vervangen heb.
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.quote:
Vanavond op?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.
hendig, zijn kleine flessenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vanmorgen een aankoop gedaan die mij heel vrolijk maakt.![]()
Nu V er toch niet is heb ik mijn al jaren ten dode opgeschreven ficus in stukken geknipt en in de container gemikt en een nieuwe gekocht.En ik heb een heleboel viooltjes gekocht en in potten in de tuin gezet. Word er zo blij van!
![]()
![]()
![]()
Oja, de reden dat ik het doe als V er niet is... hij heeft een chronisch probleem met rotzooi weggooien. Ik strijd al jaaaaaaren voor het weggooien van MIJN dooie ficus.En als de kat van huis is...
Een telefoon met draad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Uit welk museum heb je die?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik heb net een glaafje Glennnogwat op, werkt welles bij niet goed voelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.
Literfles, 0,7 schiet niet op.quote:
Glenfiddichquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb net een glaafje Glennnogwat op, werkt welles bij niet goed voelen.
mits met mate
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een telefoon met draad!
dit verschil zou ik inderdaad gewoon missen. Daar staat een plant. location saved. don't try to walk in that spot.quote:
witnie, van dat geelachtig spulquote:
Hoe oud?quote:
ik heb m met de kerst gekregenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe oud?
Glenfiddich is ook goed te doen.
Eerste of tweede kerstdag?quote:
weekje ervoorquote:
Goed spul, om in de gootsteen weg te gieten.quote:
je maakt me blijer met vanillevlaquote:
zal van nivo JD zijn denk ik..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed spul, om in de gootsteen weg te gieten.
Seagrams heb ik ook nog staan, ook lekker af en toequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
zal van nivo JD zijn denk ik..
Verder is hier altijd wel seagrams in huis voor vaste drinker.
zo vast dat ie meestal zelf de voorraad op orde houdt..
ja dat heb je bij wodka ook, eerst kijken waarvan gemaakt alvorens te oordelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Seagrams heb ik ook nog staan, ook lekker af en toe
JD is lastig te vergelijken omdat het een Tennessee is, veel gebruik van mais dus.
Zeker in Hongarije enzo...volgens mij stond ik gewoon accuzuur te drinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat heb je bij wodka ook, eerst kijken waarvan gemaakt alvorens te oordelen.
graswodka ofzo, als het maar goedkoop is denken ze daar..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker in Hongarije enzo...volgens mij stond ik gewoon accuzuur te drinken
uurtje voor mijquote:
Mooiste is dat de telefoon het niet doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een telefoon met draad!
Dat ziet hij direct. Hij is van de plantjes hier in huis, maakt niet uit hoe hopeloos ze er bij staan, hij blijft reanimeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef FUFR het volgende:
Als V. een echte man is merkt ie niet eens dat het een andere plant is.
Ik merkte het eerste kwartier niet eens de kerstboom op
V's spulletjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
wat ik dan weer wel zie is een OERLELIJKE speaker
dat geloof ik graag, zoiets wil je niet naar buiten brengen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
V's spulletjesKijk ik dus nog wel een decennium of wat tegenaan.
Heb nog geprobeerd de speaker van de foto te halen, maar dan kreeg de foto zo'n rare vorm.![]()
Och, uit de meest afzichtelijke speakers kan het prachtigste geluid komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, zoiets wil je niet naar buiten brengen...
Over 12 jaar heb je ook zo'n dochterquote:
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?quote:
Justin Bieber omleggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?
......
Wat bb zegtquote:
Over 12 jaar is er vast zo'n ander knulletjequote:
hmm... Juup kan z'n dochter natuurlijk ook gewoon in een kast opsluiten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Over 12 jaar is er vast zo'n ander knulletje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
hmm... Juup kan z'n dochter natuurlijk ook gewoon in een kast opsluiten.
Lullig dat je nu een foto van Juup online gooit.quote:
Fatsoenlijke opvoeding b.v.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?
......
Alweer?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef ArTiC het volgende:
Turkish airlines schiphol crash nu op nat geo
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Inderdaad!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef bleiblei het volgende:
Zelfs die reclame-kar staat daar op dat filmpje.
04:44 uur. Febbi laat weten hoe fijn het is op awakeningsquote:
snel! Vernietigen die speakers!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:14 schreef Levitation het volgende:
Bah, krijg net een mailtje van V. Zïjn vlucht is geannuleerd en hij is nu omgeboekt via HongKong. Klere-end uit de route.Hij komt nu niet vanavond maar pas morgenochtend thuis.
Typisch KLM... dit flikten ze ons vanuit HongKong naar Schiphol ook al een keer. Toen kwamen we uiteindelijk met 22 uur vertraging op Schiphol aan.![]()
Dank! Ja hij was weer lekker hoor! Karotte draaide nog best bruut gezien zijn na 06:00 programmering. Blijf erbij dat de sfeer in Rdam/Adam beter is dan in Ehv, minder boeren/paupers. Op een gegeven moment leek het wel of heel de zaal met elkaar stond te ouwehoeren, heel tofquote:Op zondag 13 maart 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
04:44 uur. Febbi laat weten hoe fijn het is op awakenings
04:45 Fufr slaapt weer verder
Voor jou Feb!
Ja, da's wel balen. Vind er niet zoveel aan, zo alleen in huis.quote:
Rotterdam en minder paupers? Interessante combi!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Dank! Ja hij was weer lekker hoor! Karotte draaide nog best bruut gezien zijn na 06:00 programmering. Blijf erbij dat de sfeer in Rdam/Adam beter is dan in Ehv, minder boeren/paupers. Op een gegeven moment leek het wel of heel de zaal met elkaar stond te ouwehoeren, heel tof.
Gras lijkt altijd groener bij de burenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rotterdam en minder paupers? Interessante combi!
Relaxtere paupers danquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
rotterdam technoscene is heel relaxedquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJsjes van vreemden aannemen, wat hebben ze erin gestopt!?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef febster het volgende:
[..]
Relaxtere paupers dan. Paupers die je ijsjes geven of een peuk ofzo. In Ehv zie je echt paupers uit de diepste krochten heb ik het idee, van die fucked up zombie's.
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
IJsjes van vreemden aannemen, wat hebben ze erin gestopt!?
ijsjes op housefeesten horen er eigenlijk van het begin af aan al bij.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoor.
Doe alsjeblieft niet zo naief, je spuit er zo rotzooi in.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoor.
Op zoveel stuitende domheid ga ik niet eens reagerenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo naief, je spuit er zo rotzooi in.
Drugsgebruikersfeestjes
Zo maak je je er steeds vanaf als je geen antwoord hebt...journalisten trekje?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef febster het volgende:
[..]
Op zoveel stuitende domheid ga ik niet eens reageren.
Welke vorige keer?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef bleiblei het volgende:
Dat houdt in dat je wederom geen goed weerwoord hebt net zoals de vorige keer?.
Again; waar heb je het over?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo maak je je er steeds vanaf als je geen antwoord hebt...journalisten trekje?
Ghb ijsjes met raketjes wikkel erom die er uit zien als raketjes en smaken als raketjes? Dus niet als een zoute bom?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:09 schreef bleiblei het volgende:
Ghb ijsjes zijn bijv. prima te maken.
Dus stuitend dom... mag, ik denk dat je in een spiegel kijkt.
Dit heb ik trouwens wel ff snel gedubbel checked, vandaar de 5 min delay.![]()
Hmmm, wrong account, bleiblei hier dus:quote:
Je vrouw is er weer? Das nog best rap gegaan dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef Levitation het volgende:
Hij is weer thuis.![]()
En hij vindt de ficus mooi!
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je vrouw is er weer? Das nog best rap gegaan dan.
V. kan vandaag es naar nieuwe speakers gaan zoeken..
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschrevenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.Dus dat hij het zal was nogal wiedes.
Heb het gebracht als "ik heb de ficus vervangen, voor een exemplaar mét blaadjes".
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.Dus dat hij het zal was nogal wiedes.
Heb het gebracht als "ik heb de ficus vervangen, voor een exemplaar mét blaadjes".
Briefje terugschrijven..: "schat, ik heb bij deze alle blaadjes eraf geknipt, zo vind ik het mooier"quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschreven
Het was een heel A-4 vol met vanalles dat ik eigenlijk gisteravond had willen zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschreven
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
en natuurlijk vol met I miss you en I love yous
ik ken ze, kom ze zelf ook vaak tegen, vaak ook te laat, want in de keuken let ik niet op briefjes.quote:
Dat sms ik gewoonquote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
en natuurlijk vol met I miss you en I love yous
Telfort heeft geen dekking in ZKorea.quote:
Url is geen plaatje.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ivotje het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent in ieder geval gewaarschuwd, achteraf niet klagen dan!
Ja en ik heb 'm ook al gesproken.quote:
Die moet hij maar zelf meebrengen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef FUFR het volgende:
een leuk koreaans speelmeisje had ik ook wel leuk gevonden bij thuiskomst
check zn kofferquote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die moet hij maar zelf meebrengen.Ik heb al voor viooltjes en worstenbroodjes gezorgd, vind dat ik weer aan mijn zorgplicht heb voldaan.
Lijkt me dat zo'n meiske na 30 uur in de koffer wel dood is.quote:
nah lijkt me niet, ik hoor wel eens van volle containers....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me dat zo'n meiske na 30 uur in de koffer wel dood is.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Jeuh vanaf volgende week maandag weer werken
klintk goed, maar ben je er zelf ook klaar voor?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Jeuh vanaf volgende week maandag weer werken
alleen de pauzesquote:
2 uur? das heen en terug!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef -moppie- het volgende:
Therapeutische basis, ongeveer 2 uur dus.
![]()
Of ik er klaar voor ben weet ik pas wanneer ik eraan begin! Hier word ik gillend gek!
Denk dat 2 uur de eerste dagen al behoorlijk inspannend zal zijn. Wel fijn dat je niet meer de hele dag thuis hoeft te zitten!quote:
Ten eerste: in die iPad post zei ik zelf al dat een fanboy post was en dat ik niet zeker wist of ik hem ging halen. Ik gok dat je daarop doelde?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmmm, wrong account, bleiblei hier dus:
Die ene keer over iPad 1 vs. iPad 2.
En het gaat er niet om of je het kan proeven (daarnaast is ghb maar een voorbeeld jeweets, er zijn vele andere vormen van drugs die je ook kan verwerken in voedsel maar die je wellicht minder goed proeft). Maar zo te lezen heb je blijkbaar wel ervaring met ghb ijsjes dus? In je post lijk je namelijk te weten hoe die dingen smaken...
Kortom, je doet iets wat ArTiC beweerd af als dom terwijl hij wel degelijk een punt heeft. Heb je in je opvoeding niet mee gekregen dat je geen snoepjes mag aannemen van vreemden? Lijkt mij toch wel 1 van de basisprincipes die je van je ouders mee hoort te krijgen.
En denken dat kwaadwillenden geen oplossing weten voor raketpapiertjes... Dat is pas stuitend dom.
Hele dag thuis zitten en niks kunnen, ik wens je heel veel plezier!quote:
Sterkte! Ben je al soaps verslaafdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hele dag thuis zitten en niks kunnen, ik wens je heel veel plezier!
En ja, autorijden zelf mag niet
Nee, maar het gaat de goede kant uit!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Sterkte! Ben je al soaps verslaafd? Enige indicatie wanneer je weer 100% bent?
Was het leuk? Hadden jullie nog genoeg goede sneeuw? Scheen de zon?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Inu het volgende:
Zo'n skiweekend is echt slopendEn twee dagen slecht weer
Fijn dat je weer mag gaan werken moppie
Ja, was echt leukquote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was het leuk? Hadden jullie nog genoeg goede sneeuw? Scheen de zon?
Fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was echt leukOntzettend klein frotappartement waarvan de helft kapot of bijna kapot was en reisleiding die niet reageerde op telefoontjes, dus dat was wel jammer, maar verder heerlijk geskied. Eerste dag zon en toen twee dagen slecht weer helaas...
Maar volgend jaar toch wat meer luxe en wat langer
quote:
Hoezo? Ik mag zelf niet rijden dus laat ik me rijden! De kosten zijn niet voor mij mocht je dat soms denken.quote:
nee dat snap ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag zelf niet rijden dus laat ik me rijden! De kosten zijn niet voor mij mocht je dat soms denken.
skype deed gisteren ook al raar..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:41 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Internet is sloomHopelijk trekt hij Skype wel een beetje vanmiddag....
gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:43 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, zo naar de kapper! Ben benieuwd hoe dat gaat
Echt, het gaat mij er meer om of ik er met knallende koppijn vandaan zal komen of nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.
Goh, jij gaat op dezelfde manier naar de kapper als mij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.
Tenzij ze aan je haar trekken lijkt mij dat niet, ook met jouw hoofdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt, het gaat mij er meer om of ik er met knallende koppijn vandaan zal komen of niet
Ga jij naar mijn onderburen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goh, jij gaat op dezelfde manier naar de kapper als mij!
Al ideeen hoe je het laat knippen moppie?
Nou, ik kan me voorstellen dat met je hoofd achterover in de spoelbak hangen nog lastig is in moppies geval!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij ze aan je haar trekken lijkt mij dat niet, ook met jouw hoofd
Ik zei op dezelfde manier, niet bij dezelfde kapper.quote:
Ik ga daar niet heenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik zei op dezelfde manier, niet bij dezelfde kapper.
Bij de dokter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu ook weer een zieke thuis... Zo'n vakantie hakt er wel in
Hoe wordt een hersenschudding eigenlijk gediagnosticeerd? Hij is namelijk een paar keer echt keihard gevallen van het weekend zonder een helm op te hebben.. licht ging ook uit zei die...
Straks heb je een zebra kapselquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:01 schreef ArTiC het volgende:
Wauw...mijn gewicht begint weer met een 8...dat is lang geleden
Ja, dat wil ie nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij de dokter.Gewoon even langs gaan bij de dokter. Volgens mij diagnosticeren ze dat obv symptomen.
Meer info: http://www.medicinfo.nl/%(...)b1d4-74612b118d7c%7D
Laat ons even kijken. leg zijn hoofd es op je scanner?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie nietEn nadat ik hem een keer voor niks naar de eerste hulp heb gesleept heb ik beloofd me er niet meer mee te bemoeien
Tja, eigenwijze mannen. Dan moet hij het maar zelf weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie nietEn nadat ik hem een keer voor niks naar de eerste hulp heb gesleept heb ik beloofd me er niet meer mee te bemoeien
Inderdaad...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, eigenwijze mannen. Dan moet hij het maar zelf weten.
jah!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
Ja, en dan zegt zo'n dokter: ja u heeft een hersenschudding, doet u maar even een weekje rustig aan.
Je kan ook gewoon naar je lichaam luisteren.
Ja, en dat is dan mede mogelijk gemaakt door een Top Kapper (of hoe heet die zaak)quote:
Geef hier ff mijn whereabouts wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan mede mogelijk gemaakt door een Top Kapper (of hoe heet die zaak)
Als mijn lichaam me zegt; er is iets mis, dan wil ik wel graag dat iemand even kijkt wat er dan precies mis is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
Ja, en dan zegt zo'n dokter: ja u heeft een hersenschudding, doet u maar even een weekje rustig aan.
Je kan ook gewoon naar je lichaam luisteren.
alsof hier nooit een foto van je casa heeft gestaan. Je krijgt Juup neigingen, woehoee! iemand zou eens weten waar je huis woont.quote:
kom maar meisjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Als mijn lichaam me zegt; er is iets mis, dan wil ik wel graag dat iemand even kijkt wat er dan precies mis is...
Iedereen weet dat je woont naast die mensen altijd op een kratje bier buiten zitten.quote:
De meerderheid hier heeft gewoon mijn adresquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
alsof hier nooit een foto van je casa heeft gestaan. Je krijgt Juup neigingen, woehoee! iemand zou eens weten waar je huis woont.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meerderheid hier heeft gewoon mijn adres
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
Kleren kopen met mama: ruzie en na 2 uur nog niets.
Kleren kopen met papa: relaxation, een ijsje en klaar in een uur.
[ afbeelding ]
Juup bebalkt Evi niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjes
zo loopt ze er altijd bij hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjes
papa uitgekoostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Juup bebalkt Evi niet hoor
Leuk outfitjeZe ziet er wel groot uit zo...
Neger wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
papa uitgekoost
ze wordt 9 in augustus
En hoofdpijn?quote:
En nu zit ik weer heel de dag binnen op de redactiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt lente vandaag
Fufr, heb je een linkje van dat feest in mei?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef FUFR het volgende:
ik zit lekker binnen met de kachel aan.
ook leuk!
Dat boeit niet zolang hij dat ijs dan maar niet aan hem geeft zonder er iets over te zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef FUFR het volgende:
http://partyflock.nl/party/198391:So_What_Festival.html
Kijk wel uit Feb, voor je het weet brengt een onverlaat GHB-ijs mee
nou.. ik neem van niemand GHB aan. Heb daar wel een paar mooie verhalen over, maar niet hier..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat boeit niet zolang hij dat ijs dan maar niet aan hem geeft zonder er iets over te zeggen
Ja want daar is iedereen tijdens zo'n feestje op uit, om mij te drogeren dan wel in mijn kontje te nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef FUFR het volgende:
http://partyflock.nl/party/198391:So_What_Festival.html
Kijk wel uit Feb, voor je het weet brengt een onverlaat GHB-ijs mee
we will rape your assquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ja want daar is iedereen tijdens zo'n feestje op uit, om mij te drogeren dan wel in mijn kontje te nemen
ik noteer 1 goede daad verricht door vadsige stadswachten, echte helden zijn het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:22 schreef febster het volgende:
Zaten hier (=Catharinaplein) een paar skaters op een bankje, beetje skaten enzo, niks aan het handje. Komen 3 (vadsige) stadswachten er aan om ze weg te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |