Again; waar heb je het over?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo maak je je er steeds vanaf als je geen antwoord hebt...journalisten trekje?
Ghb ijsjes met raketjes wikkel erom die er uit zien als raketjes en smaken als raketjes? Dus niet als een zoute bom?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:09 schreef bleiblei het volgende:
Ghb ijsjes zijn bijv. prima te maken.
Dus stuitend dom... mag, ik denk dat je in een spiegel kijkt.
Dit heb ik trouwens wel ff snel gedubbel checked, vandaar de 5 min delay.![]()
Hmmm, wrong account, bleiblei hier dus:quote:
Je vrouw is er weer? Das nog best rap gegaan dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef Levitation het volgende:
Hij is weer thuis.![]()
En hij vindt de ficus mooi!
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je vrouw is er weer? Das nog best rap gegaan dan.
V. kan vandaag es naar nieuwe speakers gaan zoeken..
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschrevenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.Dus dat hij het zal was nogal wiedes.
Heb het gebracht als "ik heb de ficus vervangen, voor een exemplaar mét blaadjes".
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had een briefje geschreven waarin ik de nieuwe ficus ook vermeld heb.Dus dat hij het zal was nogal wiedes.
Heb het gebracht als "ik heb de ficus vervangen, voor een exemplaar mét blaadjes".
Briefje terugschrijven..: "schat, ik heb bij deze alle blaadjes eraf geknipt, zo vind ik het mooier"quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschreven
Het was een heel A-4 vol met vanalles dat ik eigenlijk gisteravond had willen zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn dat hij er weer is maar ik zou dit soort dingen dus niet op een briefje hebben geschreven
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
en natuurlijk vol met I miss you en I love yous
ik ken ze, kom ze zelf ook vaak tegen, vaak ook te laat, want in de keuken let ik niet op briefjes.quote:
Dat sms ik gewoonquote:Op maandag 14 maart 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
en natuurlijk vol met I miss you en I love yous
Telfort heeft geen dekking in ZKorea.quote:
Url is geen plaatje.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Ivotje het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent in ieder geval gewaarschuwd, achteraf niet klagen dan!
Ja en ik heb 'm ook al gesproken.quote:
Die moet hij maar zelf meebrengen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef FUFR het volgende:
een leuk koreaans speelmeisje had ik ook wel leuk gevonden bij thuiskomst
check zn kofferquote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die moet hij maar zelf meebrengen.Ik heb al voor viooltjes en worstenbroodjes gezorgd, vind dat ik weer aan mijn zorgplicht heb voldaan.
Lijkt me dat zo'n meiske na 30 uur in de koffer wel dood is.quote:
nah lijkt me niet, ik hoor wel eens van volle containers....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me dat zo'n meiske na 30 uur in de koffer wel dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |