zal van nivo JD zijn denk ik..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed spul, om in de gootsteen weg te gieten.
Seagrams heb ik ook nog staan, ook lekker af en toequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
zal van nivo JD zijn denk ik..
Verder is hier altijd wel seagrams in huis voor vaste drinker.
zo vast dat ie meestal zelf de voorraad op orde houdt..
ja dat heb je bij wodka ook, eerst kijken waarvan gemaakt alvorens te oordelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Seagrams heb ik ook nog staan, ook lekker af en toe
JD is lastig te vergelijken omdat het een Tennessee is, veel gebruik van mais dus.
Zeker in Hongarije enzo...volgens mij stond ik gewoon accuzuur te drinkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat heb je bij wodka ook, eerst kijken waarvan gemaakt alvorens te oordelen.
graswodka ofzo, als het maar goedkoop is denken ze daar..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker in Hongarije enzo...volgens mij stond ik gewoon accuzuur te drinken
uurtje voor mijquote:
Mooiste is dat de telefoon het niet doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een telefoon met draad!
Uit welk museum heb je die?
Dat ziet hij direct. Hij is van de plantjes hier in huis, maakt niet uit hoe hopeloos ze er bij staan, hij blijft reanimeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef FUFR het volgende:
Als V. een echte man is merkt ie niet eens dat het een andere plant is.
Ik merkte het eerste kwartier niet eens de kerstboom op
V's spulletjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
wat ik dan weer wel zie is een OERLELIJKE speaker
dat geloof ik graag, zoiets wil je niet naar buiten brengen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
V's spulletjesKijk ik dus nog wel een decennium of wat tegenaan.
Heb nog geprobeerd de speaker van de foto te halen, maar dan kreeg de foto zo'n rare vorm.![]()
Och, uit de meest afzichtelijke speakers kan het prachtigste geluid komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, zoiets wil je niet naar buiten brengen...
Over 12 jaar heb je ook zo'n dochterquote:
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?quote:
Justin Bieber omleggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?
......
Wat bb zegtquote:
Over 12 jaar is er vast zo'n ander knulletjequote:
hmm... Juup kan z'n dochter natuurlijk ook gewoon in een kast opsluiten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Over 12 jaar is er vast zo'n ander knulletje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
hmm... Juup kan z'n dochter natuurlijk ook gewoon in een kast opsluiten.
Lullig dat je nu een foto van Juup online gooit.quote:
Fatsoenlijke opvoeding b.v.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan voorkomen?
......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |