Dan zou hij zijn schat na 11 jaar toch slecht kennen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk eerder dat die schat er gewoon rekening mee hield dat je een vrouw bent
je bent geen vrouw?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zou hij zijn schat na 11 jaar toch slecht kennen!![]()
mwah, 250cmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
Hoorde net op 't nieuws dat Japan 2,5 meter richting oceaan geschoven is! 2,5 meter is gigantisch!
ah.. Kunnen de tickets ook goedkoper worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Levitation het volgende:
Hoorde net op 't nieuws dat Japan 2,5 meter richting oceaan geschoven is! 2,5 meter is gigantisch!
behalve als het nu nog verder weg ligtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah.. Kunnen de tickets ook goedkoper worden.
Richting oceaan is dus verder weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
behalve als het nu nog verder weg ligt
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
2,5 meter... Das naadje als je aan de andere kant van Japan woont en nu 2,5 meter woonkamer mist.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef ArTiC het volgende:
Ja Levi...je kan hier niks meer zeggen zonder dat we allemaal autistisch reageren
of andersom en je nu meer huur moet betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
2,5 meter... Das naadje als je aan de andere kant van Japan woont en nu 2,5 meter woonkamer mist.
mooi, nu even je wereldkaart bijwerken!quote:
jah zo denk ik r ook overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef bleiblei het volgende:
Mijn menings is dat het bijzonder sneu is van zo een moeder om een kind aan te spreken.
Voed je kind of zodanig op dat hij/zij een weerwoord heeft indien nodig of ga als ouder even bij de andere ouder langs zodat het een gesprek is op normaal niveau.
Volwassenen horen alleen andermans kinderen te corrigeren wanneer die kinderen illegaal bezig zijn (dwz. rotzooi trappen).
aan pa, moeder wazzernie, met sam afgesproken dat ze in dit soort situaties voortaan direct wegloopt en doorverwijst naar mijquote:
wist van niks bla bla, geloof ik ook wel.quote:
Mens ter plekke aanspreken op haar gedragquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef FUFR het volgende:
ok, paar maanden geleden in de speeltuin duwt S. een kindje om wat haar sloeg.
weeeeh! natuurlijk, want het is een jankkind
de mama: wat ben jij een onaardig kind! totaal negerend dat haar kind fout zat. Haar pech, de mijne bijt van zich af.
ik deed niets.
vandaag, zelfde mama en kind, kind gaat tot 2x toe expres op haar tenen staan..
S. geeft die kleine weer een duw. weer weeeeh! natuurlijk, want het blijft een jankkind
gaat ze boos tegen mijn kind staan te preken en gebruikt tot 2x toe dingen als: kijk me aan als ik tegen je praat! totaal negerend dat ie expres tot 2x toe op haar tenen gaat staan...
Ben ik nu stom omdat ik net daar aan de deur ben geweest en verteld heb dat ik daar niet van gediend ben en dat ze met klachten bij mij moet zijn?
Maak er verder geen punt van, maar alleen IK heb het recht mijn kind een standje te geven.
Andersom zou ik het nl. niet doen..(hooguit een zware stem met: hey jonguh does nie!
menings?
oh shut up!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef febster het volgende:
Rustig hierrr..
Morgen Awakenings. Tot 09:00
.
I want to break free...quote:
Heb jij Karotte ooit live gezien? Is dat wat? Want op YT word ik er niet veel wijzer vanquote:
dat is voor vrouwen die teveel buik en te weinig tiet hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: plaatje weer verwijderd. Het moet wel een verrassing voor V blijven.
[ Bericht 12% gewijzigd door Levitation op 12-03-2011 21:01:14 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
rotterdam vind j te ver plus allemaal hier nog grieperigquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vanmorgen een aankoop gedaan die mij heel vrolijk maakt.![]()
Nu V er toch niet is heb ik mijn al jaren ten dode opgeschreven ficus in stukken geknipt en in de container gemikt en een nieuwe gekocht.En ik heb een heleboel viooltjes gekocht en in potten in de tuin gezet. Word er zo blij van!
![]()
![]()
![]()
Oja, de reden dat ik het doe als V er niet is... hij heeft een chronisch probleem met rotzooi weggooien. Ik strijd al jaaaaaaren voor het weggooien van MIJN dooie ficus.En als de kat van huis is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Resistance, you haz!
disclaimer
wijf!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
Ik merk het wel meteen als ik een plant vervangen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |