gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:43 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen, zo naar de kapper! Ben benieuwd hoe dat gaat
Echt, het gaat mij er meer om of ik er met knallende koppijn vandaan zal komen of nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.
Goh, jij gaat op dezelfde manier naar de kapper als mij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon, je gaat zitten, krijgt koffie, houd een semi verplicht sociaal praatje en ze knippen je haar.
Tenzij ze aan je haar trekken lijkt mij dat niet, ook met jouw hoofdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt, het gaat mij er meer om of ik er met knallende koppijn vandaan zal komen of niet
Ga jij naar mijn onderburen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goh, jij gaat op dezelfde manier naar de kapper als mij!
Al ideeen hoe je het laat knippen moppie?
Nou, ik kan me voorstellen dat met je hoofd achterover in de spoelbak hangen nog lastig is in moppies geval!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij ze aan je haar trekken lijkt mij dat niet, ook met jouw hoofd
Ik zei op dezelfde manier, niet bij dezelfde kapper.quote:
Ik ga daar niet heenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik zei op dezelfde manier, niet bij dezelfde kapper.
Bij de dokter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu ook weer een zieke thuis... Zo'n vakantie hakt er wel in
Hoe wordt een hersenschudding eigenlijk gediagnosticeerd? Hij is namelijk een paar keer echt keihard gevallen van het weekend zonder een helm op te hebben.. licht ging ook uit zei die...
Straks heb je een zebra kapselquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:01 schreef ArTiC het volgende:
Wauw...mijn gewicht begint weer met een 8...dat is lang geleden
Ja, dat wil ie nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij de dokter.Gewoon even langs gaan bij de dokter. Volgens mij diagnosticeren ze dat obv symptomen.
Meer info: http://www.medicinfo.nl/%(...)b1d4-74612b118d7c%7D
Laat ons even kijken. leg zijn hoofd es op je scanner?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie nietEn nadat ik hem een keer voor niks naar de eerste hulp heb gesleept heb ik beloofd me er niet meer mee te bemoeien
Tja, eigenwijze mannen. Dan moet hij het maar zelf weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie nietEn nadat ik hem een keer voor niks naar de eerste hulp heb gesleept heb ik beloofd me er niet meer mee te bemoeien
Inderdaad...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, eigenwijze mannen. Dan moet hij het maar zelf weten.
jah!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
Ja, en dan zegt zo'n dokter: ja u heeft een hersenschudding, doet u maar even een weekje rustig aan.
Je kan ook gewoon naar je lichaam luisteren.
Ja, en dat is dan mede mogelijk gemaakt door een Top Kapper (of hoe heet die zaak)quote:
Geef hier ff mijn whereabouts wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan mede mogelijk gemaakt door een Top Kapper (of hoe heet die zaak)
Als mijn lichaam me zegt; er is iets mis, dan wil ik wel graag dat iemand even kijkt wat er dan precies mis is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
Ja, en dan zegt zo'n dokter: ja u heeft een hersenschudding, doet u maar even een weekje rustig aan.
Je kan ook gewoon naar je lichaam luisteren.
alsof hier nooit een foto van je casa heeft gestaan. Je krijgt Juup neigingen, woehoee! iemand zou eens weten waar je huis woont.quote:
kom maar meisjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Als mijn lichaam me zegt; er is iets mis, dan wil ik wel graag dat iemand even kijkt wat er dan precies mis is...
Iedereen weet dat je woont naast die mensen altijd op een kratje bier buiten zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |