Alweer?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef ArTiC het volgende:
Turkish airlines schiphol crash nu op nat geo
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Inderdaad!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef bleiblei het volgende:
Zelfs die reclame-kar staat daar op dat filmpje.
04:44 uur. Febbi laat weten hoe fijn het is op awakeningsquote:
snel! Vernietigen die speakers!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:14 schreef Levitation het volgende:
Bah, krijg net een mailtje van V. Zïjn vlucht is geannuleerd en hij is nu omgeboekt via HongKong. Klere-end uit de route.Hij komt nu niet vanavond maar pas morgenochtend thuis.
Typisch KLM... dit flikten ze ons vanuit HongKong naar Schiphol ook al een keer. Toen kwamen we uiteindelijk met 22 uur vertraging op Schiphol aan.![]()
Dank! Ja hij was weer lekker hoor! Karotte draaide nog best bruut gezien zijn na 06:00 programmering. Blijf erbij dat de sfeer in Rdam/Adam beter is dan in Ehv, minder boeren/paupers. Op een gegeven moment leek het wel of heel de zaal met elkaar stond te ouwehoeren, heel tofquote:Op zondag 13 maart 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
04:44 uur. Febbi laat weten hoe fijn het is op awakenings
04:45 Fufr slaapt weer verder
Voor jou Feb!
Ja, da's wel balen. Vind er niet zoveel aan, zo alleen in huis.quote:
Rotterdam en minder paupers? Interessante combi!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Dank! Ja hij was weer lekker hoor! Karotte draaide nog best bruut gezien zijn na 06:00 programmering. Blijf erbij dat de sfeer in Rdam/Adam beter is dan in Ehv, minder boeren/paupers. Op een gegeven moment leek het wel of heel de zaal met elkaar stond te ouwehoeren, heel tof.
Gras lijkt altijd groener bij de burenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rotterdam en minder paupers? Interessante combi!
Relaxtere paupers danquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
rotterdam technoscene is heel relaxedquote:Op zondag 13 maart 2011 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
IJsjes van vreemden aannemen, wat hebben ze erin gestopt!?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef febster het volgende:
[..]
Relaxtere paupers dan. Paupers die je ijsjes geven of een peuk ofzo. In Ehv zie je echt paupers uit de diepste krochten heb ik het idee, van die fucked up zombie's.
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
IJsjes van vreemden aannemen, wat hebben ze erin gestopt!?
ijsjes op housefeesten horen er eigenlijk van het begin af aan al bij.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoor.
Doe alsjeblieft niet zo naief, je spuit er zo rotzooi in.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij iets in een bevroren ijsje wil doen hoor.
Op zoveel stuitende domheid ga ik niet eens reagerenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo naief, je spuit er zo rotzooi in.
Drugsgebruikersfeestjes
Zo maak je je er steeds vanaf als je geen antwoord hebt...journalisten trekje?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef febster het volgende:
[..]
Op zoveel stuitende domheid ga ik niet eens reageren.
Welke vorige keer?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef bleiblei het volgende:
Dat houdt in dat je wederom geen goed weerwoord hebt net zoals de vorige keer?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |