quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Jeuh vanaf volgende week maandag weer werken
klintk goed, maar ben je er zelf ook klaar voor?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Jeuh vanaf volgende week maandag weer werken
alleen de pauzesquote:
2 uur? das heen en terug!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef -moppie- het volgende:
Therapeutische basis, ongeveer 2 uur dus.
![]()
Of ik er klaar voor ben weet ik pas wanneer ik eraan begin! Hier word ik gillend gek!
Denk dat 2 uur de eerste dagen al behoorlijk inspannend zal zijn. Wel fijn dat je niet meer de hele dag thuis hoeft te zitten!quote:
Ten eerste: in die iPad post zei ik zelf al dat een fanboy post was en dat ik niet zeker wist of ik hem ging halen. Ik gok dat je daarop doelde?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmmm, wrong account, bleiblei hier dus:
Die ene keer over iPad 1 vs. iPad 2.
En het gaat er niet om of je het kan proeven (daarnaast is ghb maar een voorbeeld jeweets, er zijn vele andere vormen van drugs die je ook kan verwerken in voedsel maar die je wellicht minder goed proeft). Maar zo te lezen heb je blijkbaar wel ervaring met ghb ijsjes dus? In je post lijk je namelijk te weten hoe die dingen smaken...
Kortom, je doet iets wat ArTiC beweerd af als dom terwijl hij wel degelijk een punt heeft. Heb je in je opvoeding niet mee gekregen dat je geen snoepjes mag aannemen van vreemden? Lijkt mij toch wel 1 van de basisprincipes die je van je ouders mee hoort te krijgen.
En denken dat kwaadwillenden geen oplossing weten voor raketpapiertjes... Dat is pas stuitend dom.
Hele dag thuis zitten en niks kunnen, ik wens je heel veel plezier!quote:
Sterkte! Ben je al soaps verslaafdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hele dag thuis zitten en niks kunnen, ik wens je heel veel plezier!
En ja, autorijden zelf mag niet
Nee, maar het gaat de goede kant uit!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Sterkte! Ben je al soaps verslaafd? Enige indicatie wanneer je weer 100% bent?
Was het leuk? Hadden jullie nog genoeg goede sneeuw? Scheen de zon?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Inu het volgende:
Zo'n skiweekend is echt slopendEn twee dagen slecht weer
Fijn dat je weer mag gaan werken moppie
Ja, was echt leukquote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was het leuk? Hadden jullie nog genoeg goede sneeuw? Scheen de zon?
Fijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, was echt leukOntzettend klein frotappartement waarvan de helft kapot of bijna kapot was en reisleiding die niet reageerde op telefoontjes, dus dat was wel jammer, maar verder heerlijk geskied. Eerste dag zon en toen twee dagen slecht weer helaas...
Maar volgend jaar toch wat meer luxe en wat langer
quote:
Hoezo? Ik mag zelf niet rijden dus laat ik me rijden! De kosten zijn niet voor mij mocht je dat soms denken.quote:
nee dat snap ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag zelf niet rijden dus laat ik me rijden! De kosten zijn niet voor mij mocht je dat soms denken.
skype deed gisteren ook al raar..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:41 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Internet is sloomHopelijk trekt hij Skype wel een beetje vanmiddag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |