SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: plaatje weer verwijderd. Het moet wel een verrassing voor V blijven.
[ Bericht 12% gewijzigd door Levitation op 12-03-2011 21:01:14 ]Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
rotterdam vind j te ver plus allemaal hier nog grieperigquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vanmorgen een aankoop gedaan die mij heel vrolijk maakt.![]()
Nu V er toch niet is heb ik mijn al jaren ten dode opgeschreven ficus in stukken geknipt en in de container gemikt en een nieuwe gekocht.En ik heb een heleboel viooltjes gekocht en in potten in de tuin gezet. Word er zo blij van!
![]()
![]()
![]()
Oja, de reden dat ik het doe als V er niet is... hij heeft een chronisch probleem met rotzooi weggooien. Ik strijd al jaaaaaaren voor het weggooien van MIJN dooie ficus.En als de kat van huis is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Resistance, you haz!
disclaimer
wijf!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef ArTiC het volgende:
Ik merk het wel meteen als ik een plant vervangen heb.
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.quote:
Vanavond op?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.
hendig, zijn kleine flessenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vanmorgen een aankoop gedaan die mij heel vrolijk maakt.![]()
Nu V er toch niet is heb ik mijn al jaren ten dode opgeschreven ficus in stukken geknipt en in de container gemikt en een nieuwe gekocht.En ik heb een heleboel viooltjes gekocht en in potten in de tuin gezet. Word er zo blij van!
![]()
![]()
![]()
Oja, de reden dat ik het doe als V er niet is... hij heeft een chronisch probleem met rotzooi weggooien. Ik strijd al jaaaaaaren voor het weggooien van MIJN dooie ficus.En als de kat van huis is...
Een telefoon met draad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Uit welk museum heb je die?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik heb net een glaafje Glennnogwat op, werkt welles bij niet goed voelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon Jack D. dat is tegenwoordig mijn regular whisky.
Literfles, 0,7 schiet niet op.quote:
Glenfiddichquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb net een glaafje Glennnogwat op, werkt welles bij niet goed voelen.
mits met mate
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een telefoon met draad!
Uit welk museum heb je die?
dit verschil zou ik inderdaad gewoon missen. Daar staat een plant. location saved. don't try to walk in that spot.quote:
witnie, van dat geelachtig spulquote:
Hoe oud?quote:
ik heb m met de kerst gekregenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe oud?
Glenfiddich is ook goed te doen.
Eerste of tweede kerstdag?quote:
weekje ervoorquote:
Goed spul, om in de gootsteen weg te gieten.quote:
je maakt me blijer met vanillevlaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |