De meerderheid hier heeft gewoon mijn adresquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
alsof hier nooit een foto van je casa heeft gestaan. Je krijgt Juup neigingen, woehoee! iemand zou eens weten waar je huis woont.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meerderheid hier heeft gewoon mijn adres
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
Kleren kopen met mama: ruzie en na 2 uur nog niets.
Kleren kopen met papa: relaxation, een ijsje en klaar in een uur.
[ afbeelding ]
Juup bebalkt Evi niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjes
zo loopt ze er altijd bij hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie heeft er nou juup neigingen met die balkjes
papa uitgekoostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Juup bebalkt Evi niet hoor
Leuk outfitjeZe ziet er wel groot uit zo...
Neger wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
papa uitgekoost
ze wordt 9 in augustus
En hoofdpijn?quote:
En nu zit ik weer heel de dag binnen op de redactiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt lente vandaag
Fufr, heb je een linkje van dat feest in mei?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef FUFR het volgende:
ik zit lekker binnen met de kachel aan.
ook leuk!
Dat boeit niet zolang hij dat ijs dan maar niet aan hem geeft zonder er iets over te zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef FUFR het volgende:
http://partyflock.nl/party/198391:So_What_Festival.html
Kijk wel uit Feb, voor je het weet brengt een onverlaat GHB-ijs mee
nou.. ik neem van niemand GHB aan. Heb daar wel een paar mooie verhalen over, maar niet hier..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat boeit niet zolang hij dat ijs dan maar niet aan hem geeft zonder er iets over te zeggen
Ja want daar is iedereen tijdens zo'n feestje op uit, om mij te drogeren dan wel in mijn kontje te nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef FUFR het volgende:
http://partyflock.nl/party/198391:So_What_Festival.html
Kijk wel uit Feb, voor je het weet brengt een onverlaat GHB-ijs mee
we will rape your assquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ja want daar is iedereen tijdens zo'n feestje op uit, om mij te drogeren dan wel in mijn kontje te nemen
ik noteer 1 goede daad verricht door vadsige stadswachten, echte helden zijn het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:22 schreef febster het volgende:
Zaten hier (=Catharinaplein) een paar skaters op een bankje, beetje skaten enzo, niks aan het handje. Komen 3 (vadsige) stadswachten er aan om ze weg te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |