Piet overdrijft graag schromelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op wat en wie doel je hiermee precies?
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijnquote:
Nu ik:quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijn
Dat sommige mensen niet willen dat de wet voor iedereen geld
Dat sommige mensen niet willen dat iedereen voor de wet gelijk is
Klopt, daarom is het goed dat de PVV de deksel op haar neus heeft gekregen met dit pleidooi voor de beïnvloeding van de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijn
Dat sommige mensen niet willen dat de wet voor iedereen geld
Dat sommige mensen niet willen dat iedereen voor de wet gelijk is
Wilders snapt dat wel, maar wil gewoon die macht hebben omdat hij denkt dat hij het beste weet wat goed is voor het land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wilders' reactie onderstreept eens te meer het nut van de scheiding der machten. Zodat de wetgevende macht (het parlement) en de uitvoerende macht (de regering) tot de orde geroepen kunnen worden. En de burgers niet onderworpen kunnen worden aan grillen van de toevallig heersende machthebber.
Ik had het niet alleen over de PVV, maar ook over mensen die menen dat er asiel moet komen voor mensen die er eigenlijk geen recht op hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het goed dat de PVV de deksel op haar neus heeft gekregen met dit pleidooi voor de beïnvloeding van de rechterlijke macht.
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de PVV, maar ook over mensen die menen dat er asiel moet komen voor mensen die er eigenlijk geen recht op hebben
Duke weet dat wel, en tegen hem maak ik deze opmerking.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.
Gaat over dat verwesterde meisje dat terug moest naar Iran, gok ik zo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.
Nee, vooral over mensen die menen dat de regelgeving dan ineens niet eerlijk is, en als je dan de basis van wetsgelijkheid en rechtstaat uitlegt je door Duke voor Nazi uitgemaakt wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gaat over dat verwesterde meisje dat terug moest naar Iran, gok ik zo...
Ik heb je dezelfde vraag gesteld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duke weet dat wel, en tegen hem maak ik deze opmerking.
Ik maakte mijn opmerking niet voor niets tegen Duke.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb je dezelfde vraag gesteld.
Voor privecommunicatie is er PM of mail. Ik wil ook graag antwoord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik maakte mijn opmerking niet voor niets tegen Duke.
42quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor privecommunicatie is er PM of mail. Ik wil ook graag antwoord.
Het is dat je THHGTTG lijkt te kennen, maar verder maak je een nogal onvolwassen indruk. Misschien kun je je persoonlijke vetes met Duke buiten het topic houden.quote:
De ziekelijke obsessie van de extreem-rechtse propagandist Zoefbust voor dhr. Buruma en de daarbij gebruikte misleidingstechnieken (of pogingen daartoe dan) zijn op z'n minst amusant te noemen. Dat enkele andere recht-extremisten zich hier ook meteen van hun beste kant laten zien is ook mooi meegenomen.quote:
De vraag is of hij dit altijd verzwegen heeft. Is hem er eerder naar gevraagd bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
De cruciale vraag is dan waarom hij dat altijd verzwegen heeft . Day stinkt .
Dat is inderdaad het beeld dat Peter Siebelt en zijn volgers graag neerzetten, maar van Siebelt is bekend dat hij het niet zo nauw neemt met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
.. de omstreden extreemlinkse beweging XminY....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En wie, van onbesproken gedrag, gaat daar dan over beslissen? Haatzaaier Wilders, met zijn leugens, zijn ondemocratische partij en sponsoring van Amerika en Israël?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over Wilders .
Wilders is wel terecht kwaad omdat Buruma hem op een slimme manier linkte met Mussolini .
We zijn het er allemaal denk ik wel over eens dat iemand van de hoge raad van a capite ad calcem van onbesproken gedrag moet zijn.
Ik snap echt helemaal niks van wat je hier zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:30 schreef Transport_Ink het volgende:
maar ik geloof niet dat het hebben van een mening mensen vrijbrief geeft zonder verdere onderbouwing tot uitspraken te komen. En al helemaal niet op eigen houtje.
Evengoed oogt het allemaal wat kloterig.
Wat is er mis met slim?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over Wilders .
Wilders is wel terecht kwaad omdat Buruma hem op een slimme manier linkte met Mussolini .
Nee hoor. Als hij maar eerlijk en rechtvaardig oordeelt over anderen, maakt zijn eigen gedrag mij niks uit.quote:We zijn het er allemaal denk ik wel over eens dat iemand van de hoge raad van a capite ad calcem van onbesproken gedrag moet zijn.
Buruma is eerlijk geweest over zijn bezigheden voor XminY. Dus er viel helemaal niks te graven, laat staan diep te graven.quote:Dat is Buruma niet want hij heeft banden gehad met de omstreden extreemlinkse beweging XminY. Buruma daarover :" Tjongejonge, wat wordt er diep gegraven".
Hij heeft niks verzwegen, dus er stinkt niks.quote:De cruciale vraag is dan waarom hij dat altijd verzwegen heeft . Dat stinkt .
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)at-veroordeling.html
'Haatzaai-arrest handvat voor veroordeling'
Uitgegeven: 16 maart 2011 23:45
Laatst gewijzigd: 16 maart 2011 23:45
AMSTERDAM - Het arrest dat de Hoge Raad heeft gewezen in een zaak over een T-shirt met een omstreden en volgens de raad haatzaaiende tekst (Combat 18), is mogelijk van invloed op de lopende strafzaak tegen PVV-leider Geert Wilders.
Teksten op T-shirts (dan wel opiniestukken in kranten) zijn in Nederland aanleiding voor vervolging. Hoe ziek wil dit land worden??![]()
![]()
![]()
Combat 18!Het is triest te zien hoe de rechterlijke macht weer eens uitermate haar best aan het doen is om te overtuigen dat men vooringenomen, achterbaks en bezig met politiek bedrijven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de woorden van Spong (zeker geen vriend van Wilders) is dit een bananenschil die neergelegd is. Schuldig door associatie.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Meer dan de wet uitleggen kan de rechterlijke macht niet doen. De wetsuitleg tav delicten als haatzaaien is eerder voorzichtig dan verstrekkend te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is triest te zien hoe de rechterlijke macht weer eens uitermate haar best aan het doen is om te overtuigen dat men vooringenomen, achterbaks en bezig met politiek bedrijven is.
In de woorden van Spong (zeker geen vriend van Wilders) is dit een bananenschil die neergelegd is. Schuldig door associatie.
Je bent niet tegen de PvdA dus ben je een terrorist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef Vandaag... het volgende:
Nou, nou ik voel me bijna gedemoniseerd als "linkse" (ben niet zo links maar ja, probeer maar eens nuances uit te leggen aan mensen als TS)![]()
This is the info-war.quote:highbear1 RT @dovenews: ALL TWEEPS!! Gaddafi's mercenaries are monitoring Twitter & tweeting false & misleading info, Be careful. #Libya #Gaddaficrimes
De rechters kunnen veel meer, ze kunnen op diner feestjes getuigen deskundigen proberen te beïnvloeden en daarmee zichzelf ten schande maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meer dan de wet uitleggen kan de rechterlijke macht niet doen. De wetsuitleg tav delicten als haatzaaien is eerder voorzichtig dan verstrekkend te noemen.
De wetgevers als Wilders en Eerdmans hebben nooit enige poging ondernomen om die wet te schrappen of te wijzigen. Ook niet nadat Van Gogh veroordeeld was voor belediging wegens ras. Alleen toen werden die wetten gezien als bescherming van Joden en niet van islamieten.
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat de mate van rechtsstatelijkheid kan worden beoordeeld met roeptoeterij op Telegraafniveau.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De rechters kunnen veel meer, ze kunnen op diner feestjes getuigen deskundigen proberen te beïnvloeden en daarmee zichzelf ten schande maken.
De hoge raad kan een schuldig door associatie vonnis vellen wat op zijn zachtst gezegd absurd is en daarmee jurisprudentie neerzetten voor de toekomst, maw een stok creëren om mee te gaan slaan.
Dit is niet hoe een rechterlijke macht hoort te functioneren in een rechtstaat.
Er is wel wat op aan te merken ja, maar dat staat hier verder los van.quote:Laten we wel zijn, het is al decennia lang een puinhoop bij justitie en dat is een schande voor Nederland.
Het zijn twee feiten, daar is niets roeptoeterij aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat de mate van rechtsstatelijkheid kan worden beoordeeld met roeptoeterij op Telegraafniveau.
Nee, het is tekenend voor een zieke organisatie en mensen die geen verantwoordingen hoeven af te leggen dat ze zich zo misdragen.quote:Er is wel wat op aan te merken ja, maar dat staat hier verder los van.
Als je hiermee verwijst naar het haatzaai/Combat 18 arrest zit je fout. In dat arrest zegt de HR expliciet dat de context van belang is. Met andere woorden: alleen associatie levert onvoldoende grond op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De hoge raad kan een schuldig door associatie vonnis vellen wat op zijn zachtst gezegd absurd is en daarmee jurisprudentie neerzetten voor de toekomst, maw een stok creëren om mee te gaan slaan.
Jawel, het is zelfs domme roeptoeterij van mensen die niet door hebben hoe dom ze dat foute blaadje en Wilders slinkse desinformatie aan het nablaten zijn. En dan denken ze vaak ook nog dat ze het zelf allemaal hebben bedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zijn twee feiten, daar is niets roeptoeterij aan.
De verantwoording is bij vonnis, maar ja, dat leest niet zo lekker weg als sommige krantjes.quote:Nee, het is tekenend voor een zieke organisatie en mensen die geen verantwoordingen hoeven af te leggen dat ze zich zo misdragen.
quote:Ik hecht zeer aan een rechtsstaat, en we moeten daar zuiver in blijven.
Ik ben geen fan van dat soort wetgeving, onder andere omdat het rechters voor grote problemen stelt, al jaren niet. Het is politiek wetgeving. Wilders is daar echter wel fan van, alleen nu niet meer nu die wet ook voor hem blijkt te gelden. Of misschien ook wel, want hij kan er makkelijk een slaatje uit slaan.quote:Opportunistisch wegkijken omdat iemand als Wilders daar gepakt wordt (en we daar beide geen fan van zijn) is zeer dom en kortzichtig.
Oh, het hof in het proces wilders is niet gewraakt omdat een rechter probeerde een getuige deskundige te beïnvloeden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, het is zelfs domme roeptoeterij van mensen die niet door hebben hoe dom ze dat foute blaadje en Wilders slinkse desinformatie aan het nablaten zijn. En dan denken ze vaak ook nog dat ze het zelf allemaal hebben bedacht.
Verantwoording in het vonnis afleggen voor het proberen te beïnvloeden van een getuige deskundige?quote:De verantwoording is bij vonnis, maar ja, dat leest niet zo lekker weg als sommige krantjes.
?quote:[..]
Wat wilders er van vind, zal me jeuken, het gaat erom dat we de rechtstaat overeind moeten houden en dat deze niet voor politieke doeleinden van rechters of politici of wie dan ook mag worden misbruikt.quote:Ik ben geen fan van dat soort wetgeving, onder andere omdat het rechters voor grote problemen stelt, al jaren niet. Het is politiek wetgeving. Wilders is daar echter wel fan van, alleen nu niet meer nu die wet ook voor hem blijkt te gelden. Of misschien ook wel, want hij kan er makkelijk een slaatje uit slaan.
Nee, zo zat het in het geheel niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, het hof in het proces wilders is niet gewraakt omdat een rechter probeerde een getuige deskundige te beïnvloeden?
Dat was niet aan de orde.quote:Verantwoording in het vonnis afleggen voor het proberen te beïnvloeden van een getuige deskundige?
Sorry hoor, maar we hebben het hier over een wetgever die jaren wetgeving met politieke consequenties ongemoeid heeft gelaten. Dan overtreedt hij die zelf, en dan maakt hij er een showtje van wanneer hij vervolgd wordt, en doet ondertussen zijn uiterste best om als wetgever het gezag van de rechtsprekende macht te ondermijnen onder de hersenloze kudde die hem zo graag nablaat. Als de rechtstaat dan beschermd moet worden dan is het wel tegen hem, en niet tegen dinerende gezelschappen academici die reeds afgesloten rechtszaken bespreken.quote:?
Er is nu een rechter opgezet die misbruik van de rechtszaak door Wilders en zijn mafiamaatje voor politiek gewin kan beperken. Maar daarin is ook een rol weggelegd voor de pers, en die is daarin nalatig in al zijn sulligheid en angst.quote:Wat wilders er van vind, zal me jeuken, het gaat erom dat we de rechtstaat overeind moeten houden en dat deze niet voor politieke doeleinden van rechters of politici of wie dan ook mag worden misbruikt.
Vertelquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, zo zat het in het geheel niet.
Vertelquote:[..]
Dat was niet aan de orde.
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn hechten aan het belang van de rechtstaat?quote:Sorry hoor, maar we hebben het hier over een wetgever die jaren wetgeving met politieke consequenties ongemoeid heeft gelaten. Dan overtreedt hij die zelf, en dan maakt hij er een showtje van wanneer hij vervolgd wordt, en doet ondertussen zijn uiterste best om als wetgever het gezag van de rechtsprekende macht te ondermijnen onder de hersenloze kudde die hem zo graag nablaat. Als de rechtstaat dan beschermd moet worden dan is het wel tegen hem, en niet tegen dinerende gezelschappen academici die reeds afgesloten rechtszaken bespreken.
[..]
Als jij een van de beste strafpleiters uitmaakt voor maffiamaatje zegt dat nogal wat over je beeld van de advocatuur.quote:Er is nu een rechter opgezet die misbruik van de rechtszaak door Wilders en zijn mafiamaatje voor politiek gewin kan beperken. Maar daarin is ook een rol weggelegd voor de pers, en die is daarin nalatig in al zijn sulligheid en angst.
Het wrakingsverzoek werd toegekend omdat in combinatie met eerdere aanleidingen voor wrakingsverzoeken de schijn van partijdigheid zou zijn gewekt door het voorlopig afwijzen van een verzoek een getuige te horen, zodanig dat het op een raar moment in de procedure zou vallen als het toch werd toegewezen.quote:
Er was geen poging getuigen te beinvloeden. Dat is pure spin van het kamp Wilders (inclusief/plus de Telegraaf) die kennelijk nogal wat makkelijke slachtoffers vindt.quote:Vertel
Dát is het gevaar voor de rechtsstaat. Maar ja, om dat te zien moet je wel weten waar je het over hebt.quote:Wat heeft dat te maken met mijn hechten aan het belang van de rechtstaat?
Het zegt vooral veel over mijn beeld Moszokowicz, dat een aanzienlijk beter mafiamaatje is dan strafpleiter, sterker nog, zijn kwaliteit als strafpleiter bestaat voornamelijk in het zijn van mafiamaatje. En in het bespelen van de kijkbuiskindertjes is hij ook erg goed. Dat blijkt maar weer uit het feit dat mensen denken dat hij zo'n goede strafpleter is.quote:Als jij een van de beste strafpleiters uitmaakt voor maffiamaatje zegt dat nogal wat over je beeld van de advocatuur.
Maar jij hebt dan ook geen idee waar je over praat zoals blijkt.quote:Ik acht Wilders zijn advocaat veel meer integer dan de rechters die de zaak voorheen in handen hadden.
Dat is vertrouwelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef zoefbust het volgende:
Jaarverslag XminY ,wat bedoelen ze met een vertrouwelijke actie ?
Een hal om groenten te snijden.quote:en wat is een hacklab ?
Volgens mij ben jij vooral bezig met spinquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wrakingsverzoek werd toegekend omdat in combinatie met eerdere aanleidingen voor wrakingsverzoeken de schijn van partijdigheid zou zijn gewekt door het voorlopig afwijzen van een verzoek een getuige te horen, zodanig dat het op een raar moment in de procedure zou vallen als het toch werd toegewezen.
[..]
Er was geen poging getuigen te beinvloeden. Dat is pure spin van het kamp Wilders (inclusief/plus de Telegraaf) die kennelijk nogal wat makkelijke slachtoffers vindt.
quote:Dát is het gevaar voor de rechtsstaat. Maar ja, om dat te zien moet je wel weten waar je het over hebt.
Ik heb jou geen andere zaken zien roepen dan nietus.quote:Het zegt vooral veel over mijn beeld Moszokowicz, dat een aanzienlijk beter mafiamaatje is dan strafpleiter, sterker nog, zijn kwaliteit als strafpleiter bestaat voornamelijk in het zijn van mafiamaatje. En in het bespelen van de kijkbuiskindertjes is hij ook erg goed. Dat blijkt maar weer uit het feit dat mensen denken dat hij zo'n goede strafpleter is.
[..]
Maar jij hebt dan ook geen idee waar je over praat zoals blijkt.
Ik had je hoger staan. Wel erg ad hominem, maar dat tekent mijn verbazing.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De rechters kunnen veel meer, ze kunnen op diner feestjes getuigen deskundigen proberen te beïnvloeden en daarmee zichzelf ten schande maken.
Dit is niet hoe een rechterlijke macht hoort te functioneren in een rechtstaat.
Laten we wel zijn, het is al decennia lang een puinhoop bij justitie en dat is een schande voor Nederland.
Een rechtse rat binnen de Elite was wel goed geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Geen kwaad woord over de linkse rat binnen de Elite natuurlijk.
T-shirts veroordelen... Godverdomme, ga een favela redden ofzo. En blijf es van onze vrijheden af.
Lijkt me niet he? Niet van het onderwerp weglullen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een rechtse rat binnen de Elite was wel goed geweest?
De AIVD'ers die hun families bedreigd zagen ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef Dayshine het volgende:
Lol is dit topic nog steeds open. Ik kwam dhr. Buruma vandaag tegen en hij verzekerde me dat hij hier erg van wakker ligt.
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niet he? Niet van het onderwerp weglullen.
Wilders vind jij dus een pre. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Want wat maakt Buruma nou eigenlijk tot een linkse rat?
Als ik de aangevoerde argumenten bekijk en afweeg, kom ik hoogstens tot een kwalificatie van onconventioneel en links geneigd. Het eerste is altijd een pre en het tweede vind ik geen probleem.
Ik neem aan dat er AIVD'ers bedreigd zijn door mensen van XminY. Ach, andersom gebeurde ook, dus dat was quitte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De AIVD'ers die hun families bedreigd zagen ook.
Daar gaf Buruma hoegenaamd geen zier om.![]()
Uh?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wilders vind jij dus een pre. Weten we dat ook weer.
Wilders is alles behalve onconventioneel. Ouderwetsche verdeel-en-heers haatzaaier.quote:
AIVD'ers bedreigen is goed, T-shirts zijn fout.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er AIVD'ers bedreigd zijn door mensen van XminY. Ach, andersom gebeurde ook, dus dat was quitte.
En dat jij in het hart van Buruma kunt kijken, waag ik te betwijfelen.
Haat wordt niet gezaaid. Het wordt geoogst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders is alles behalve onconventioneel. Ouderwetsche verdeel-en-heers haatzaaier.
Ja, zeg ik ga het uitleggen zeker?quote:
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Geen kwaad woord over de linkse rat binnen de Elite natuurlijk.
T-shirts veroordelen... Godverdomme, ga een favela redden ofzo. En blijf es van onze vrijheden af.
Maar wat met het antwoord op mijn vraag: wat maakt Buruma nou tot een linkse rat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ga het uitleggen zeker?
En dus is het goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.
Zijn gelik om de Elite binnen te komen. En het lukt hem ook nog, dankzij nuttige dwazen als jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar wat met het antwoord op mijn vraag: wat maakt Buruma nou tot een linkse rat?
Oh ja: http://www.speld.nl/2011/(...)et-om-acab-postcode/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.
Doe mij 3 kilo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haat wordt niet gezaaid. Het wordt geoogst.
Ze hebben een postcode uit Almere op hun shirt gezet? Welke linkse rat heeft dat verzonnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Speldje...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja: http://www.speld.nl/2011/(...)et-om-acab-postcode/
Hoezo gelik?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn gelik om de Elite binnen te komen. En het lukt hem ook nog, dankzij nuttige dwazen als jij.
Zaterdag zit ik in Colombia, neem wel wat voor je mee.quote:
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?quote:
Voor mij wat Rosada haat aubquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik in Colombia, neem wel wat voor je mee.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:50 schreef truepositive het volgende:
Het stond ook in de meeste gewone kranten fyi.
Dus hij begon al met likken om hoogleraar te worden denk je? En om al die artikelen te publiceren en les te geven en zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?
Op basis van kunde?![]()
Ik weet het niet. Vertel mij!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?
Op basis van kunde?![]()
Sommigen zijn daar goed in, vergis je niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dus hij begon al met likken om hoogleraar te worden denk je? En om al die artikelen te publiceren en les te geven en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |