Piet overdrijft graag schromelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op wat en wie doel je hiermee precies?
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijnquote:
Nu ik:quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijn
Dat sommige mensen niet willen dat de wet voor iedereen geld
Dat sommige mensen niet willen dat iedereen voor de wet gelijk is
Klopt, daarom is het goed dat de PVV de deksel op haar neus heeft gekregen met dit pleidooi voor de beïnvloeding van de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat sommige mensen niet willen dat rechters onpartijdig zijn
Dat sommige mensen niet willen dat de wet voor iedereen geld
Dat sommige mensen niet willen dat iedereen voor de wet gelijk is
Wilders snapt dat wel, maar wil gewoon die macht hebben omdat hij denkt dat hij het beste weet wat goed is voor het land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wilders' reactie onderstreept eens te meer het nut van de scheiding der machten. Zodat de wetgevende macht (het parlement) en de uitvoerende macht (de regering) tot de orde geroepen kunnen worden. En de burgers niet onderworpen kunnen worden aan grillen van de toevallig heersende machthebber.
Ik had het niet alleen over de PVV, maar ook over mensen die menen dat er asiel moet komen voor mensen die er eigenlijk geen recht op hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het goed dat de PVV de deksel op haar neus heeft gekregen met dit pleidooi voor de beïnvloeding van de rechterlijke macht.
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de PVV, maar ook over mensen die menen dat er asiel moet komen voor mensen die er eigenlijk geen recht op hebben
Duke weet dat wel, en tegen hem maak ik deze opmerking.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.
Gaat over dat verwesterde meisje dat terug moest naar Iran, gok ik zo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nu ben ik je kwijt. Ten eerste formuleer je alweer erg vaag en suggestief en weinig concreet. Ten tweede zie ik niet wat dit met deze benoeming te maken heeft.
Nee, vooral over mensen die menen dat de regelgeving dan ineens niet eerlijk is, en als je dan de basis van wetsgelijkheid en rechtstaat uitlegt je door Duke voor Nazi uitgemaakt wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gaat over dat verwesterde meisje dat terug moest naar Iran, gok ik zo...
Ik heb je dezelfde vraag gesteld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duke weet dat wel, en tegen hem maak ik deze opmerking.
Ik maakte mijn opmerking niet voor niets tegen Duke.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb je dezelfde vraag gesteld.
Voor privecommunicatie is er PM of mail. Ik wil ook graag antwoord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik maakte mijn opmerking niet voor niets tegen Duke.
42quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor privecommunicatie is er PM of mail. Ik wil ook graag antwoord.
Het is dat je THHGTTG lijkt te kennen, maar verder maak je een nogal onvolwassen indruk. Misschien kun je je persoonlijke vetes met Duke buiten het topic houden.quote:
De ziekelijke obsessie van de extreem-rechtse propagandist Zoefbust voor dhr. Buruma en de daarbij gebruikte misleidingstechnieken (of pogingen daartoe dan) zijn op z'n minst amusant te noemen. Dat enkele andere recht-extremisten zich hier ook meteen van hun beste kant laten zien is ook mooi meegenomen.quote:
De vraag is of hij dit altijd verzwegen heeft. Is hem er eerder naar gevraagd bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
De cruciale vraag is dan waarom hij dat altijd verzwegen heeft . Day stinkt .
Dat is inderdaad het beeld dat Peter Siebelt en zijn volgers graag neerzetten, maar van Siebelt is bekend dat hij het niet zo nauw neemt met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
.. de omstreden extreemlinkse beweging XminY....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En wie, van onbesproken gedrag, gaat daar dan over beslissen? Haatzaaier Wilders, met zijn leugens, zijn ondemocratische partij en sponsoring van Amerika en Israël?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over Wilders .
Wilders is wel terecht kwaad omdat Buruma hem op een slimme manier linkte met Mussolini .
We zijn het er allemaal denk ik wel over eens dat iemand van de hoge raad van a capite ad calcem van onbesproken gedrag moet zijn.
Ik snap echt helemaal niks van wat je hier zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:30 schreef Transport_Ink het volgende:
maar ik geloof niet dat het hebben van een mening mensen vrijbrief geeft zonder verdere onderbouwing tot uitspraken te komen. En al helemaal niet op eigen houtje.
Evengoed oogt het allemaal wat kloterig.
Wat is er mis met slim?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef zoefbust het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over Wilders .
Wilders is wel terecht kwaad omdat Buruma hem op een slimme manier linkte met Mussolini .
Nee hoor. Als hij maar eerlijk en rechtvaardig oordeelt over anderen, maakt zijn eigen gedrag mij niks uit.quote:We zijn het er allemaal denk ik wel over eens dat iemand van de hoge raad van a capite ad calcem van onbesproken gedrag moet zijn.
Buruma is eerlijk geweest over zijn bezigheden voor XminY. Dus er viel helemaal niks te graven, laat staan diep te graven.quote:Dat is Buruma niet want hij heeft banden gehad met de omstreden extreemlinkse beweging XminY. Buruma daarover :" Tjongejonge, wat wordt er diep gegraven".
Hij heeft niks verzwegen, dus er stinkt niks.quote:De cruciale vraag is dan waarom hij dat altijd verzwegen heeft . Dat stinkt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |