Ja, zeg ik ga het uitleggen zeker?quote:
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Geen kwaad woord over de linkse rat binnen de Elite natuurlijk.
T-shirts veroordelen... Godverdomme, ga een favela redden ofzo. En blijf es van onze vrijheden af.
Maar wat met het antwoord op mijn vraag: wat maakt Buruma nou tot een linkse rat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ga het uitleggen zeker?
En dus is het goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.
Zijn gelik om de Elite binnen te komen. En het lukt hem ook nog, dankzij nuttige dwazen als jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar wat met het antwoord op mijn vraag: wat maakt Buruma nou tot een linkse rat?
Oh ja: http://www.speld.nl/2011/(...)et-om-acab-postcode/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Is een maand geleden al gebeurd met een aantal ajax supporters die er '1312' op hadden staan, niks nieuws.
Doe mij 3 kilo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haat wordt niet gezaaid. Het wordt geoogst.
Ze hebben een postcode uit Almere op hun shirt gezet? Welke linkse rat heeft dat verzonnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef truepositive het volgende:
[..]
Speldje...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja: http://www.speld.nl/2011/(...)et-om-acab-postcode/
Hoezo gelik?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn gelik om de Elite binnen te komen. En het lukt hem ook nog, dankzij nuttige dwazen als jij.
Zaterdag zit ik in Colombia, neem wel wat voor je mee.quote:
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?quote:
Voor mij wat Rosada haat aubquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik in Colombia, neem wel wat voor je mee.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:50 schreef truepositive het volgende:
Het stond ook in de meeste gewone kranten fyi.
Dus hij begon al met likken om hoogleraar te worden denk je? En om al die artikelen te publiceren en les te geven en zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?
Op basis van kunde?![]()
Ik weet het niet. Vertel mij!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die baantjes op die niveaus verdeeld worden?
Op basis van kunde?![]()
Sommigen zijn daar goed in, vergis je niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dus hij begon al met likken om hoogleraar te worden denk je? En om al die artikelen te publiceren en les te geven en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |