stille wateren , diepe grotjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heeft die nog nooit een sexleven gehad
nouja moeilijk uit te leggen.. wacht ik probeer het even:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Lol hoorde ik dat nou goed? Laura is van plan Guido te nomineren?
Watskeburt in die 2 uur dat ik weg was?
huh? vertel? wrom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
omg gerard![]()
je zou maar als man uitgemaakt worden terwijl je 100% vrouw bent
Idd, dit is wel echt iets waar je heel voorzichtig mee moet zijn.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
omg gerard![]()
je zou maar als man uitgemaakt worden terwijl je 100% vrouw bent
Zie de updates. Nieuws / Updates, deel 1quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Misschien moet je eens wat meer in deze topics kijken. Sinds ze achter die kneus van een alex aanloopt kan ze de tering krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom, omdat 85% van Fok! dat vindt?
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
ik zweer dat ze dat deed...ik zag toch het bewegen van het kleed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef suzi1 het volgende:
mo en lau zouden samen een mooi duetje kunnen zingen: even aan mn moeder vragen
Ja leuk om een keer mee te maken.quote:
toch zou ik wel in dat potje willen roerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja moeilijk uit te leggen.. wacht ik probeer het even:
Laura is een venijnige rugprikkende valsche hoer van Babylon!!!!!
ja, hij doet alles om extra zendtijd te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Valt het gesprek tussen laura en mo weg, krijg je weet die kut relnicht in beeld over zendtijd
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Sure? Ok, ik dacht namelijk te verstaan dat zij van haar 2 nominatieplekken Guido op 1 heeft staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
[..]
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezen
heb je d'r aangeraakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja leuk om een keer mee te maken.
Maar niet voor wekelijks hahaha.
Enne, volgende week gewoon mannennominatie, du geen gemengde nominatie/
promo is al opgenomen.
Veel familie gezien van alle deelnemers en het vriendinnetje van Guido
Heb je met haar gesproken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Amen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben jij gewoon niet stiekum Gerard ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje herkent overeenkomsten tussen Gerard en mij.. impulsiviteit, en praatpatronen..
Zou Gerard dan toch ADHD hebben?
heeft ie toestemming om erop te springenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Mijn persoonlijke dank!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.
Dat zou me niets verbazen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje herkent overeenkomsten tussen Gerard en mij.. impulsiviteit, en praatpatronen..
Vind ik ook,zo'n begrafenis is niet een wekelijks ding wat je mee wil maken.Koffie met cake stonden in de koffiekamers maar zijn al op geloof ik.We hebben wijn en bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Nee toch? Ze zei guido op 1 en alex op 2. Dat betekent dan toch dat ze liever eerst guido ziet gaan en dan pas alex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
[..]
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezen
Heb jij ADHD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Kan je laura niet in de fik steken en oproken?quote:
Dat snap k, maar die uitspraak van laura was van 5 minuten geleden, vroeg me alleen af of er ruzie was, streamverslagen zeggen daar niets over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.
o daar gaat het niet om maar dank je. Maar zo rete irritant soms dat mensen blijfen vragen in een cos wat er gebeurt is terwijl er updates en verslagjes zijn.quote:
Nee, ze gebruikt Alex nu alleen maar omdat hij veel van Gerard weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Nee toch? Ze zei guido op 1 en alex op 2. Dat betekent dan toch dat ze liever eerst guido ziet gaan en dan pas alex?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, gekkiequote:
Ik hoop dat je die verprutstquote:
Ja! Viel me een week geleden al op. Vies eng!quote:
quote:
moet ik daar aan zuigen ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Kan je laura niet in de fik steken en oproken?
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt Alex nu alleen maar omdat hij veel van Gerard weet
je vraagt om de laatste twee uur en als je de aanloop terug heb gelezen kan je je 1+1 optellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat snap k, maar die uitspraak van laura was van 5 minuten geleden, vroeg me alleen af of er ruzie was, streamverslagen zeggen daar niets over.
playboy oprokenquote:
z'n maatje is wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje: Waarom zit Servio vanavond met iedereen te socializen?
Ow, dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissenquote:
Omdat zijn maatje weg is, en Guido vandaag zijn nieuwe rol nog niet op zich wil nemen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Moet wel he nu Sofia weg is .quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.quote:
ok!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bij de hond gooi ik er altijd een emmer koud water overheen...zijn ze zo weer los....
wel handen wassen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissen
wat ben je lief vandaagquote:
Psies! Ik ben de rust zelve!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.
bommie toch niet, die is altijd de bescheidenheid zelve......quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.
eigenlijk had ie ook 3 dagen hysterisch moeten gaan liggen janken op bedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Natuurlijk weet ik ook wel dat Servio nu alleen is zonder Eucalypta, maar het is wel opzichtig hoe hij nu met iedereen leuk zit te doen na 4 weken opeens nadat zij weg is.
quote:
Staan er bekenden in?quote:
Rustig, het is nog geen weekend!quote:
omdat het lijk weg isquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke ruimt opNu Servio het moet doen gaat ze eindelijk ook eens wat doen.
Hij was zelfs enigzins vriendelijk tgen alex net!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Natuurlijk weet ik ook wel dat Servio nu alleen is zonder Eucalypta, maar het is wel opzichtig hoe hij nu met iedereen leuk zit te doen na 4 weken opeens nadat zij weg is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
probeert de harde kant te bedekken met de mantel der liefde
krijg toch gelijk
Ikke in ieder geval niet hoor, ga geen cent uitgeven aan de programma.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom hebben er zoveel mensen gestemd op Laura
Sprei en kussens die goed moeten liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vieze tering serpentio en joanna met hun sexfeest en darkroom stories
wat heb je met die mantel gedaanda dat hij hard wordquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
probeert de harde kant te bedekken met de mantel der liefde
krijg toch gelijk
sancties!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Gamey het volgende:
ligt het aan mij of is iedereen met het huishouden bezig behalve de huis slaaf
Als Aafke niet stopt krijgen zij en Servio een sanctie denk ik, kom er maar in stem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
jij scheet tijden het piesenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissen
Lees je eigen update maar terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?
Ja nu, maar net niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sprei en kussens die goed moeten liggen
/browsers er achter zettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef meneertje1972 het volgende:
doet spinxtv het niet meer waar kijken jullie nu?
Bombie waar kijk jij? Bij mij doet spinxtv het niet meer.quote:
Laura is een venijnige rugprikkende valsche hoer van Babylon!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom hebben er zoveel mensen gestemd op Laura
*insert dat wat bommie net over haar zei*
Nee, vanaf nu als ik het me goed herinner, dus vanaf het moment dat hij voorlas toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?
Net zo'n goeie timing als Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Wij gebruiken een Secret Code.....alleen als je lief het vraagt krijg je hem misschien ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bombie waar kijk jij? Bij mij doet spinxtv het niet meer.
Ja daarom dat heb ik mee gekregen in de live uitzending dus gaat nu nog niet in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lees je eigen update maar terug.![]()
Vond je het zelf ook niet een beetje sneaky dat ze Alex noemde door de telefoon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ikke in ieder geval niet hoor, ga geen cent uitgeven aan de programma.
Was dankbaar voor het colaatje na afloop hahahah
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
waar kijken jullie die spinx streams doen het hier niet.
thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kijk bij de burenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard net als Karim denken teveel door op clues enz.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
Gerard is een baas, jammer dat zijn redenaties altijd (bijna) nergens op slaan en totaal in de verkeerde hoek zit.
kan kloppenn want het is spixquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou weten we het wel, post eens iets over de streams.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
anders wacht je even op antwoord voor je het voor de derde keer vraagt .../browsers erachter zetten zoals al eerder gezegdquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Op de bank nu, voor de flatscreen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
1,50 per dag!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wij gebruiken een Secret Code.....alleen als je lief het vraagt krijg je hem misschien ook.
er staat een SS logo in beeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, post eens iets over de streams.
H5 Babe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kriebelt sk over zijn rug....
*Ondertussen....![]()
*
Ja nee ja nee, ik wilde het graag nog een keer horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ey!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
en anders het topic Jank hier dat je streams het niet doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
anders wacht je even op antwoord voor je het voor de derde keer vraagt .../browsers erachter zetten zoals al eerder gezegd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
pfffff, ik word er ook zoooooo moe vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne;Ik heb Ik heb Ik heb.....pffff......je hebt alles meisje, alleen de hersens kan je niet kopen he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne;Ik heb Ik heb Ik heb.....pffff......je hebt alles meisje, alleen de hersens kan je niet kopen he.
ik heb van de week nog een blikje gehaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Die zit daar alleen ter promotie van haar site en naamsbekendheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Tja, heb er niet echt een mening over,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het zelf ook niet een beetje sneaky dat ze Alex noemde door de telefoon?
Zeg eens eerlijk?
En leuk dat je geweest bent!
Kreeg je oranje consumptiebonnen voor in 'de pub'?
Kleiner dan je dacht zeker, de studio?
En dan geen ei kunnen bakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef sjampoeh het volgende:
pleassseeeeeee sst op tvstream schakel over naar buiten AUB. Kan stervio en jo niet meer aanhoren, hoe duur hun keuken is en blablablabla![]()
als ik het goed begrepen heb, alleen wc schoonmaken, afwassen en bedden opmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
waarom ruimt Aafke op? Dat moet die pisnicht spermavio toch doen?
Toch alleen in het weekend of heb ik het echt niet goed mee gekregen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Mita het volgende:
Joanna kophouden en vuist in Servio's mond duwen
Waar zie je dat?Ik heb Aafke al uren niet in beeld en ik zie 4 streams....waarvan stream 1 al uren stilstaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey gadver, krijg nu al jeuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, heb er niet echt een mening over,
Het is haar keus en tja sneaky, moet zeggen dat ik niet echt dat stukje heb meegekregen.
Zal straks zelf ff de lice show terugkijken, kom erop terug
Hert ? Nou ik beloof dat ik niet rem is dat ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
JOAAANNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAA.......UIT!
SMS HERT UIT naar 9596 om Joanna d'r muil dicht te laten houden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Joanna heeft dezelfde vader als pinokkio. Alleen bij haar komen er vlekken op d'r huid wanneer ze liegt
psies! ...quote:
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ojeee servio wil veel open ruimte
en begreep ik het nou goed dat hij ook kinderen wil?!!?!?
Toegsproken, muisje gedaan, klikklik op playknopje en verdomd!!!!! Thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Mita het volgende:
Even met de cursor over het beeld gaan, dan spring die weer aan
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Filip slaapt af en toe ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Joanna hort iedereen maar luistert nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deed
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
Hij wil 6 kinderen de viezerd, kinderbeschermingquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??
Joanna vind haar moeder ook mooi, vooral van de zijkantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Joanna hort iedereen maar luistert nooit
Wat deed ze?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deed
Met zijn metertje? Wordt ie vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Rob gaat Servio controleren
[ afbeelding ]
Tis ook nooit goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! ...
Ennuh succes met terugkijken liveshow.. alles bij elkaar met nu is niet zo fraai wat Laura laat zien
Mo staat ernaast ... denk het jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
Staat Aafke nu Mo zwart te maken bij karim?
even kijken of de rubbertjes schoon zijn en labelen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Met zijn metertje? Wordt ie vrolijk van
Hij moet niet zeggen ik versta je niet maar Wat zei je... Echt zo kleinerendquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat deed ze?
Ik ga zo jo's moeder eens googelen, volgens mij ken ik haar.
Ja hè. Daar zat ook tien liter botox in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
Ja die staat met de spuit klaar als ze een avond heeft doorgezaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb af en toe echt het idee dat Joanne verliefd is op haar moeder
O, bedoelde Joanna?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo staat ernaast ... denk het ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
jamaar ... ik ken heel niet zukke valsche vrouwen behalve mijn ex! Ik dacht dat zij de enige was .. maar je hebt ze ook in jonge uitvoering .. in een huis... in porto!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed
Of ze is te saai, of ze is te vals.....of weet ik veel wat
Tjonge het lijkt wel verdorie wel een vrouw (door de ogen van een man gezien.)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn joanna lekker aan het zwartmaken
Jou keuken ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Hadjewat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Doe eens niet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga maar eens naar bedmorgen weer werken
Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ... ik ken heel niet zukke valsche vrouwen behalve mijn ex! Ik dacht dat zij de enige was .. maar je hebt ze ook in jonge uitvoering .. in een huis... in porto!
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
Tot ie er uit gaat mag ik hopen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
dan maar een Alex maar knijp de handjes dichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
over losers gesprokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
'Tot nader order' werd gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Wat mij betreft nog 6 maanden......nadat het afgelopen isquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
komen we nog wel achter in de komende paar uur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
Goed bericht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
Linkje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Yep, ik ken jo's moeder. Ze is ook al een paar keer op tv geweest. Volgens mij bij zo'n makeover-serie.
Ahhh.. dan horen we het vanzelf wel. Hopenlijk vergeet de stem zijn opdrachtquote:
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind joanna mooi, maar zo ontzettend fake. Dan heb ik nog meer sympathie voor mo, labiel als ze is. Of aafke, lomp als ze is
ja, 2 x 2 hetzelfde en waar nu de goede discussie is (meestal bij Gerard) laten ze niks zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef minzo het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze niet gewoon 4 verschillende streams doen als er op meerdere plekken dingen gebeurt
Ze kat haar moeder af net als haar vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
sinds daar clues in lagen en ze een code kregen om 'm open te maken (week of 2 geleden)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Sinds wanneer kan die kluis open in de keuken? Zeker gemist een keer.
sinds de vragen ronde over bingo tsunami en nog ietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
was dat verhaal met die quizvragen weet je nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens mij sinds die opdracht met die vier vragen aan de keukentafel (tsunami, Quote 500, estafette zwemploeg en eh... nog iets). Daarmee kregen ze een code waarmee Karim de kluis open maakte. Daar zat die schoen met die slaappillen in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
sinds de live show van 24 feb. de quizvragen gaf Karim de code van de kluisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Jup, hij heeft de code veranderd in de geboortedatum van Gerard zijn vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij niet
Bart kom d'r maar in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
nu ja .. geef Gerard eens ongelijk ... kelly oogt zelfs beter
Zweer je het 2000% zeker te wetaaah?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Noz het volgende:
"Ze heeft een heel groot bedrijf hoor echt waar"
ze is vandaag nog best normaal na 2 glaasjesquote:
Hahaha Bartje doet alles voor een weddenschap om 2 bier.. zelfs Kelly duwen _o-quote:
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Zweer je het 2000% zeker te wetaaah?
Ze heeft wat maar ook iets mongolides door die ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind joanna mooi, maar zo ontzettend fake. Dan heb ik nog meer sympathie voor mo, labiel als ze is. Of aafke, lomp als ze is
Als ze haar mond houdt vind ik haar nog niet zo mongolisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft wat maar ook iets mongolides door die ogen
Begrijp nu wel haar frustratie die ze af en toe tegen Maik aan het uitten is.. Ze wil best neuken als hij maar niet praatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Maik kan de code niet onthouden en Moon vferzucht;ooooh waarom verbaasd me dat nou niet........
En meteen daarna, is een grapje.
Meester in de rechten en de jongen zonder hersens.....match made in heaven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nu wel haar frustratie die ze af en toe tegen Maik aan het uitten is.. Ze wil best neuken als hij maar niet praat
en dat 30 centimeter dikke marmeren aanrechtblad dan! Dat mag je fakking niet vergetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakelt
Die moeder heeft zeker geen vent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakelt
Tis wat he ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:/
[..]
Hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn..........heb ik ook wel met veel kerels.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nu wel haar frustratie die ze af en toe tegen Maik aan het uitten is.. Ze wil best neuken als hij maar niet praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |