quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
Linkje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Yep, ik ken jo's moeder. Ze is ook al een paar keer op tv geweest. Volgens mij bij zo'n makeover-serie.
Ahhh.. dan horen we het vanzelf wel. Hopenlijk vergeet de stem zijn opdrachtquote:
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind joanna mooi, maar zo ontzettend fake. Dan heb ik nog meer sympathie voor mo, labiel als ze is. Of aafke, lomp als ze is
ja, 2 x 2 hetzelfde en waar nu de goede discussie is (meestal bij Gerard) laten ze niks zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef minzo het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze niet gewoon 4 verschillende streams doen als er op meerdere plekken dingen gebeurt
Ze kat haar moeder af net als haar vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
sinds daar clues in lagen en ze een code kregen om 'm open te maken (week of 2 geleden)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Sinds wanneer kan die kluis open in de keuken? Zeker gemist een keer.
sinds de vragen ronde over bingo tsunami en nog ietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
was dat verhaal met die quizvragen weet je nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens mij sinds die opdracht met die vier vragen aan de keukentafel (tsunami, Quote 500, estafette zwemploeg en eh... nog iets). Daarmee kregen ze een code waarmee Karim de kluis open maakte. Daar zat die schoen met die slaappillen in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
sinds de live show van 24 feb. de quizvragen gaf Karim de code van de kluisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Jup, hij heeft de code veranderd in de geboortedatum van Gerard zijn vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij niet
Bart kom d'r maar in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
nu ja .. geef Gerard eens ongelijk ... kelly oogt zelfs beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |