Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ... ik ken heel niet zukke valsche vrouwen behalve mijn ex! Ik dacht dat zij de enige was .. maar je hebt ze ook in jonge uitvoering .. in een huis... in porto!
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga maar eens naar bedmorgen weer werken
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
Tot ie er uit gaat mag ik hopen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
dan maar een Alex maar knijp de handjes dichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
over losers gesprokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Rob gaat Servio controleren
[ afbeelding ]
'Tot nader order' werd gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Wat mij betreft nog 6 maanden......nadat het afgelopen isquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
komen we nog wel achter in de komende paar uur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
Goed bericht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |