pfffff, ik word er ook zoooooo moe vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne;Ik heb Ik heb Ik heb.....pffff......je hebt alles meisje, alleen de hersens kan je niet kopen he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne;Ik heb Ik heb Ik heb.....pffff......je hebt alles meisje, alleen de hersens kan je niet kopen he.
ik heb van de week nog een blikje gehaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Die zit daar alleen ter promotie van haar site en naamsbekendheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Tja, heb er niet echt een mening over,quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het zelf ook niet een beetje sneaky dat ze Alex noemde door de telefoon?
Zeg eens eerlijk?
En leuk dat je geweest bent!
Kreeg je oranje consumptiebonnen voor in 'de pub'?
Kleiner dan je dacht zeker, de studio?
En dan geen ei kunnen bakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef sjampoeh het volgende:
pleassseeeeeee sst op tvstream schakel over naar buiten AUB. Kan stervio en jo niet meer aanhoren, hoe duur hun keuken is en blablablabla![]()
als ik het goed begrepen heb, alleen wc schoonmaken, afwassen en bedden opmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
waarom ruimt Aafke op? Dat moet die pisnicht spermavio toch doen?
Toch alleen in het weekend of heb ik het echt niet goed mee gekregen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Mita het volgende:
Joanna kophouden en vuist in Servio's mond duwen
Waar zie je dat?Ik heb Aafke al uren niet in beeld en ik zie 4 streams....waarvan stream 1 al uren stilstaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey gadver, krijg nu al jeuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja, heb er niet echt een mening over,
Het is haar keus en tja sneaky, moet zeggen dat ik niet echt dat stukje heb meegekregen.
Zal straks zelf ff de lice show terugkijken, kom erop terug
Hert ? Nou ik beloof dat ik niet rem is dat ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
JOAAANNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAA.......UIT!
SMS HERT UIT naar 9596 om Joanna d'r muil dicht te laten houden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Joanna heeft dezelfde vader als pinokkio. Alleen bij haar komen er vlekken op d'r huid wanneer ze liegt
psies! ...quote:
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ojeee servio wil veel open ruimte
en begreep ik het nou goed dat hij ook kinderen wil?!!?!?
Toegsproken, muisje gedaan, klikklik op playknopje en verdomd!!!!! Thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Mita het volgende:
Even met de cursor over het beeld gaan, dan spring die weer aan
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Filip slaapt af en toe ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Joanna hort iedereen maar luistert nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deed
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
Hij wil 6 kinderen de viezerd, kinderbeschermingquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??
Joanna vind haar moeder ook mooi, vooral van de zijkantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Joanna hort iedereen maar luistert nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |