stille wateren , diepe grotjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heeft die nog nooit een sexleven gehad
nouja moeilijk uit te leggen.. wacht ik probeer het even:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Lol hoorde ik dat nou goed? Laura is van plan Guido te nomineren?
Watskeburt in die 2 uur dat ik weg was?
huh? vertel? wrom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
omg gerard![]()
je zou maar als man uitgemaakt worden terwijl je 100% vrouw bent
Idd, dit is wel echt iets waar je heel voorzichtig mee moet zijn.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Stickertje het volgende:
omg gerard![]()
je zou maar als man uitgemaakt worden terwijl je 100% vrouw bent
Zie de updates. Nieuws / Updates, deel 1quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Misschien moet je eens wat meer in deze topics kijken. Sinds ze achter die kneus van een alex aanloopt kan ze de tering krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom, omdat 85% van Fok! dat vindt?
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
ik zweer dat ze dat deed...ik zag toch het bewegen van het kleed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef suzi1 het volgende:
mo en lau zouden samen een mooi duetje kunnen zingen: even aan mn moeder vragen
Ja leuk om een keer mee te maken.quote:
toch zou ik wel in dat potje willen roerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja moeilijk uit te leggen.. wacht ik probeer het even:
Laura is een venijnige rugprikkende valsche hoer van Babylon!!!!!
ja, hij doet alles om extra zendtijd te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Valt het gesprek tussen laura en mo weg, krijg je weet die kut relnicht in beeld over zendtijd
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Chuckster het volgende:
Sure? Ok, ik dacht namelijk te verstaan dat zij van haar 2 nominatieplekken Guido op 1 heeft staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
[..]
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezen
heb je d'r aangeraakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja leuk om een keer mee te maken.
Maar niet voor wekelijks hahaha.
Enne, volgende week gewoon mannennominatie, du geen gemengde nominatie/
promo is al opgenomen.
Veel familie gezien van alle deelnemers en het vriendinnetje van Guido
Heb je met haar gesproken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Amen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben jij gewoon niet stiekum Gerard ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje herkent overeenkomsten tussen Gerard en mij.. impulsiviteit, en praatpatronen..
Zou Gerard dan toch ADHD hebben?
heeft ie toestemming om erop te springenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Mijn persoonlijke dank!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.
Dat zou me niets verbazen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje herkent overeenkomsten tussen Gerard en mij.. impulsiviteit, en praatpatronen..
Vind ik ook,zo'n begrafenis is niet een wekelijks ding wat je mee wil maken.Koffie met cake stonden in de koffiekamers maar zijn al op geloof ik.We hebben wijn en bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
promo is al opgenomen.
Nee toch? Ze zei guido op 1 en alex op 2. Dat betekent dan toch dat ze liever eerst guido ziet gaan en dan pas alex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef minzo het volgende:
[..]
Nee ze zei dat Guido op eerst plek staan en daarna pas Alex (die als laast genomineerd worden) Dus Alex word eerder genomineerd door haar als ze moest kiezen
Heb jij ADHD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
Kan je laura niet in de fik steken en oproken?quote:
Dat snap k, maar die uitspraak van laura was van 5 minuten geleden, vroeg me alleen af of er ruzie was, streamverslagen zeggen daar niets over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
check eens de streamverslagen en updates, ze worden niet voor niks geschreven.
o daar gaat het niet om maar dank je. Maar zo rete irritant soms dat mensen blijfen vragen in een cos wat er gebeurt is terwijl er updates en verslagjes zijn.quote:
Nee, ze gebruikt Alex nu alleen maar omdat hij veel van Gerard weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Nee toch? Ze zei guido op 1 en alex op 2. Dat betekent dan toch dat ze liever eerst guido ziet gaan en dan pas alex?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, gekkiequote:
Ik hoop dat je die verprutstquote:
Ja! Viel me een week geleden al op. Vies eng!quote:
quote:
moet ik daar aan zuigen ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Kan je laura niet in de fik steken en oproken?
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt Alex nu alleen maar omdat hij veel van Gerard weet
je vraagt om de laatste twee uur en als je de aanloop terug heb gelezen kan je je 1+1 optellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat snap k, maar die uitspraak van laura was van 5 minuten geleden, vroeg me alleen af of er ruzie was, streamverslagen zeggen daar niets over.
playboy oprokenquote:
z'n maatje is wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje: Waarom zit Servio vanavond met iedereen te socializen?
Ow, dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissenquote:
Omdat zijn maatje weg is, en Guido vandaag zijn nieuwe rol nog niet op zich wil nemen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Moet wel he nu Sofia weg is .quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.quote:
ok!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bij de hond gooi ik er altijd een emmer koud water overheen...zijn ze zo weer los....
wel handen wassen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissen
wat ben je lief vandaagquote:
Psies! Ik ben de rust zelve!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.
bommie toch niet, die is altijd de bescheidenheid zelve......quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.
eigenlijk had ie ook 3 dagen hysterisch moeten gaan liggen janken op bedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Natuurlijk weet ik ook wel dat Servio nu alleen is zonder Eucalypta, maar het is wel opzichtig hoe hij nu met iedereen leuk zit te doen na 4 weken opeens nadat zij weg is.
quote:
Staan er bekenden in?quote:
Rustig, het is nog geen weekend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |