omdat het lijk weg isquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje: Waarom zit Servio vanavond met iedereen te socializen?
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke ruimt opNu Servio het moet doen gaat ze eindelijk ook eens wat doen.
Hij was zelfs enigzins vriendelijk tgen alex net!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Natuurlijk weet ik ook wel dat Servio nu alleen is zonder Eucalypta, maar het is wel opzichtig hoe hij nu met iedereen leuk zit te doen na 4 weken opeens nadat zij weg is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
probeert de harde kant te bedekken met de mantel der liefde
krijg toch gelijk
Ikke in ieder geval niet hoor, ga geen cent uitgeven aan de programma.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom hebben er zoveel mensen gestemd op Laura
Sprei en kussens die goed moeten liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vieze tering serpentio en joanna met hun sexfeest en darkroom stories
wat heb je met die mantel gedaanda dat hij hard wordquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
probeert de harde kant te bedekken met de mantel der liefde
krijg toch gelijk
sancties!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Gamey het volgende:
ligt het aan mij of is iedereen met het huishouden bezig behalve de huis slaaf
Als Aafke niet stopt krijgen zij en Servio een sanctie denk ik, kom er maar in stem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
jij scheet tijden het piesenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissen
Lees je eigen update maar terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?
Ja nu, maar net niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sprei en kussens die goed moeten liggen
/browsers er achter zettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef meneertje1972 het volgende:
doet spinxtv het niet meer waar kijken jullie nu?
Bombie waar kijk jij? Bij mij doet spinxtv het niet meer.quote:
Laura is een venijnige rugprikkende valsche hoer van Babylon!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom hebben er zoveel mensen gestemd op Laura
*insert dat wat bommie net over haar zei*
Nee, vanaf nu als ik het me goed herinner, dus vanaf het moment dat hij voorlas toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf quoten, maar ging die regel niet pas in in het weekend?
Net zo'n goeie timing als Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |