quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja moeilijk uit te leggen.. wacht ik probeer het even:
Laura is een venijnige rugprikkende valsche hoer van Babylon!!!!!
Nee joh, gekkiequote:
Ik hoop dat je die verprutstquote:
Ja! Viel me een week geleden al op. Vies eng!quote:
quote:
moet ik daar aan zuigen ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Kan je laura niet in de fik steken en oproken?
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt Alex nu alleen maar omdat hij veel van Gerard weet
je vraagt om de laatste twee uur en als je de aanloop terug heb gelezen kan je je 1+1 optellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat snap k, maar die uitspraak van laura was van 5 minuten geleden, vroeg me alleen af of er ruzie was, streamverslagen zeggen daar niets over.
playboy oprokenquote:
z'n maatje is wegquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje: Waarom zit Servio vanavond met iedereen te socializen?
Ow, dat heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat zei ze daarstraks in de tuin ja, maar op bed bij Mo hoorde ik andere dingen..
Gaan we elke scheet nu melden hier, ik ga ff pissenquote:
Omdat zijn maatje weg is, en Guido vandaag zijn nieuwe rol nog niet op zich wil nemen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Moet wel he nu Sofia weg is .quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wou al zeggen, die mensen komen meestal heel aanwezig en druk over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |