Wat deed ze?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deed
Met zijn metertje? Wordt ie vrolijk vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Rob gaat Servio controleren
[ afbeelding ]
Tis ook nooit goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! ...
Ennuh succes met terugkijken liveshow.. alles bij elkaar met nu is niet zo fraai wat Laura laat zien
Mo staat ernaast ... denk het jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
Staat Aafke nu Mo zwart te maken bij karim?
even kijken of de rubbertjes schoon zijn en labelen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Met zijn metertje? Wordt ie vrolijk van
Hij moet niet zeggen ik versta je niet maar Wat zei je... Echt zo kleinerendquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat deed ze?
Ik ga zo jo's moeder eens googelen, volgens mij ken ik haar.
Ja hè. Daar zat ook tien liter botox in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
Ja die staat met de spuit klaar als ze een avond heeft doorgezaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb af en toe echt het idee dat Joanne verliefd is op haar moeder
O, bedoelde Joanna?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo staat ernaast ... denk het ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
jamaar ... ik ken heel niet zukke valsche vrouwen behalve mijn ex! Ik dacht dat zij de enige was .. maar je hebt ze ook in jonge uitvoering .. in een huis... in porto!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed
Of ze is te saai, of ze is te vals.....of weet ik veel wat
Tjonge het lijkt wel verdorie wel een vrouw (door de ogen van een man gezien.)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn joanna lekker aan het zwartmaken
Jou keuken ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Hadjewat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
Doe eens niet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga maar eens naar bedmorgen weer werken
Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ... ik ken heel niet zukke valsche vrouwen behalve mijn ex! Ik dacht dat zij de enige was .. maar je hebt ze ook in jonge uitvoering .. in een huis... in porto!
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
Tot ie er uit gaat mag ik hopen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
dan maar een Alex maar knijp de handjes dichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk Mevrouw Bommerinnetje nog maar eens goed aan, en knijp dan in beide handjes dat je niet zo'n huichelexemplaar hebt getroffen (of jij bent een Alex en hebt het nog niet door!!)
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Weet iemand trouwens voor hoe lang servio die huistaken heeft? khoop voor een week, heeft ie wat te doen
over losers gesprokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
'Tot nader order' werd gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
Wat mij betreft nog 6 maanden......nadat het afgelopen isquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef metallica143 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef jesje1982 het volgende:
komen we nog wel achter in de komende paar uur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
Goed bericht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht een weekend, heb dat ook in sv verslag gezet omdat ik dat zo hoorde maar de meningen zijn verdeeld erover dus nu weet ik het niet zeker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
Linkje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Day het volgende:
Yep, ik ken jo's moeder. Ze is ook al een paar keer op tv geweest. Volgens mij bij zo'n makeover-serie.
Ahhh.. dan horen we het vanzelf wel. Hopenlijk vergeet de stem zijn opdrachtquote:
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind joanna mooi, maar zo ontzettend fake. Dan heb ik nog meer sympathie voor mo, labiel als ze is. Of aafke, lomp als ze is
ja, 2 x 2 hetzelfde en waar nu de goede discussie is (meestal bij Gerard) laten ze niks zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef minzo het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze niet gewoon 4 verschillende streams doen als er op meerdere plekken dingen gebeurt
Ze kat haar moeder af net als haar vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Mylene het volgende:
Joanna gaf haar moeder een Louis Vuitton tas voor haar verjaardag. Ze heeft hem een keer gedragen en verder staat hij in de kast omdat het de tijd niet is.
sinds daar clues in lagen en ze een code kregen om 'm open te maken (week of 2 geleden)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Sinds wanneer kan die kluis open in de keuken? Zeker gemist een keer.
sinds de vragen ronde over bingo tsunami en nog ietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
was dat verhaal met die quizvragen weet je nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens mij sinds die opdracht met die vier vragen aan de keukentafel (tsunami, Quote 500, estafette zwemploeg en eh... nog iets). Daarmee kregen ze een code waarmee Karim de kluis open maakte. Daar zat die schoen met die slaappillen in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
sinds de live show van 24 feb. de quizvragen gaf Karim de code van de kluisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Jup, hij heeft de code veranderd in de geboortedatum van Gerard zijn vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Karim had de code, weet niet of die um al gedeelt heeft, maar volgens mij niet
Bart kom d'r maar in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
nu ja .. geef Gerard eens ongelijk ... kelly oogt zelfs beter
Zweer je het 2000% zeker te wetaaah?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Noz het volgende:
"Ze heeft een heel groot bedrijf hoor echt waar"
ze is vandaag nog best normaal na 2 glaasjesquote:
Hahaha Bartje doet alles voor een weddenschap om 2 bier.. zelfs Kelly duwen _o-quote:
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Zweer je het 2000% zeker te wetaaah?
Ze heeft wat maar ook iets mongolides door die ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind joanna mooi, maar zo ontzettend fake. Dan heb ik nog meer sympathie voor mo, labiel als ze is. Of aafke, lomp als ze is
Als ze haar mond houdt vind ik haar nog niet zo mongolisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft wat maar ook iets mongolides door die ogen
Begrijp nu wel haar frustratie die ze af en toe tegen Maik aan het uitten is.. Ze wil best neuken als hij maar niet praatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Maik kan de code niet onthouden en Moon vferzucht;ooooh waarom verbaasd me dat nou niet........
En meteen daarna, is een grapje.
Meester in de rechten en de jongen zonder hersens.....match made in heaven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nu wel haar frustratie die ze af en toe tegen Maik aan het uitten is.. Ze wil best neuken als hij maar niet praat
en dat 30 centimeter dikke marmeren aanrechtblad dan! Dat mag je fakking niet vergetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakelt
Die moeder heeft zeker geen vent!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:
[..]
Echt waar haar moeder is alles voor haar! Ze liet haar Louis Vuitton tas die ze van Jo kreeg zelfs in de kast staan. Terwijl die haar overhandigt werd in haar keuken van 17000. En ze heeft ook een auto die heel duur is maar zwaar schakelt
Tis wat he ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Noz het volgende:/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |