Hert ? Nou ik beloof dat ik niet rem is dat ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
JOAAANNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAA.......UIT!
SMS HERT UIT naar 9596 om Joanna d'r muil dicht te laten houden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Joanna heeft dezelfde vader als pinokkio. Alleen bij haar komen er vlekken op d'r huid wanneer ze liegt
psies! ...quote:
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ojeee servio wil veel open ruimte
en begreep ik het nou goed dat hij ook kinderen wil?!!?!?
Toegsproken, muisje gedaan, klikklik op playknopje en verdomd!!!!! Thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Mita het volgende:
Even met de cursor over het beeld gaan, dan spring die weer aan
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Filip slaapt af en toe ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Day het volgende:
Joanna luistert helemaal niet naar Servio.
Joanna hort iedereen maar luistert nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna luisterd graag naar zich zelf zoals ze vanavond ook tegen Phillip deed
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
Ik vond die moeder van Joanna leuk! Heb vroeger zo'n poppetje gehad, kon je kneden en dan bleef het zo staan!
Hij wil 6 kinderen de viezerd, kinderbeschermingquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook al eerder genoemd. Maar begrijp ik goed dat ie wil verbouwen in zijn huurhuis??
Joanna vind haar moeder ook mooi, vooral van de zijkantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Joanna hort iedereen maar luistert nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |