quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Yeah, back in time.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Per minuut is dit nu al het snelste LL-topic van 2001
>>wenslijstquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
De Amerikaanse rockband Limp Bizkit keert terug naar Nederland voor een concert. Op donderdag 7 juli staat Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. De voorverkoop start vrijdag.
BAM
De elende van Lowlandsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Heeft iemand een leuk verhaal over lowlands, ik ben in een voorpretbui en ik heb behoefte aan een raaaaar verhaal
Op zich, je bent wel echt sneu als je naar lowlands gaat met bbq, hekel aan modder en drukte. 'T is n snuggerequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke grappig
Anouk kon het zich niet voorstellen dat ze op Lowlands staat. Ze doet ook al veel andere festivals dus ik denk dat je die mag afstrepen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet wel een manier om het een snel topic van te maken.
›Camping 3 is het beste
›Ik hoop dat Anouk komt!
›Wat moet ik mee naar lowlands?
›Waar blijven de namen?
›Bekerrapers
3FM volgens mij en dat is vrij betrouwbaar over het algemeenquote:
Wat is het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Heeft iemand een leuk verhaal over lowlands, ik ben in een voorpretbui en ik heb behoefte aan een raaaaar verhaal
quote:
Gewoon dit topic in de gaten houden, meestal worden hier de aanbiedingen voor goedkope tentjes wel gemeld. Deze zomer kan je er op vertrouwen dat er weer veel verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
Hadden we hier niet ooit een hele mooie samenvatting over?quote:en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef rubbereend het volgende:
aha
Campings
en eigenlijk dat hele topic
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"
Een..paar...m..m..maanden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer open
Ja volgens mij meestal na Pinkpop.quote:
Die sites zijn gevaarlijk omdat die kaartjes best nog ongeldig gemaakt kunnen worden.quote:
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
Zijn die tenten tweepersoons?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.
Camping 1 is moeilijk ver lopen van het terrein. Meer weet ik niet.
Bring 'm on! Kalkbrenner is volgens mij van de partij...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Line-up van Electric Picnic festival 2-4 september in Ierland.
(Grote kans dat een deel van de namen ook op LL staat dus?)
The Chemical Brothers
DJ Shadow
Mogwai
Boys Noize
Paul Kalkbrenner
Trentemoller
Adam Beyer
Dave Clarke
Hendig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:32 schreef Hou-m-Nat het volgende:
En deze in het kader van nutteloos maar wel vermakelijk:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee, niet doen.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf hopen
Die zijn van harte welkom!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
The Chemical Brothers
Jimmy Cliff
DJ Shadow
Boys Noize
Toots & The Maytals
Paul Kalkbrenner
Adam Beyer
Dave Clarke
Micah P Hinson
Geen idee, je zou 'm best kunnen openen als LWL er is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef vannilesoep het volgende:
Als het officiele LL subforum er weer komt, is er dan ook een topic voor kaartverkoop onderling (mensen die niet kunnen e.d.)
Wat? Hoe werkt dat dan? Het lijkt gewoon een op een normale batterijenlader.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
In het kader van praktische tips.
Als je een telefoon hebt die batterijen slurpt (en geen ander toestel hebt) een item wat ik van ganser harte kan aanbevelen:
[ afbeelding ]
Telefoon is volledig opgeladen na een aantal uur. Bespaart je de tijd en irritatie van het oplaadpunt. Vaak gezien dat je daar lang in de rij moet staan (zeker 45 minuten) en dan als je je telefoon ophaalt hij nog niet eens half is opgeladen. Met twee setjes batterijen knal je van donderdagmiddag tot maandagochtend door...
Telefoon is essentieel om elkaar weer te vinden of om af te spreken.![]()
![]()
kan je nu ook al doen, is een subforum voor. Voorwaarde is (op heel fok, dus ook LWL) dat je alleen de inkoopprijs vraagt. Volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef vannilesoep het volgende:
Als het officiele LL subforum er weer komt, is er dan ook een topic voor kaartverkoop onderling (mensen die niet kunnen e.d.)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat? Hoe werkt dat dan? Het lijkt gewoon een op een normale batterijenlader.
http://www.lowlove.nl/nie(...)gen-tijdens-lowlandsquote:Het Openbaar Ministerie gaat tijdens Lowlands patsers aanpakken. Iedereen met een extravagant dure auto, forse juwelen of andere rijkdom krijgt speciale aandacht. De reden: justitie wil niet alleen drugsgebruikers aanpakken, maar ook de dealers.
Wat? Ik snap hier werkelijk niks vanquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)gen-tijdens-lowlands
+
http://www.destentor.nl/r(...)-los-op-Lowlands.ece
Mooi voorbeeld van een plan van iemand die in zijn leven nog nooit op een dergelijk festival is geweest.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat? Ik snap hier werkelijk niks vanPatsers op lowlands? Dure sierraden? Het is toch geen defqon of mysteryland? Waar zijn ze mee bezig
Die 'wasstraat' waar ze het over heeft is wel erg goed imo![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Killing Joke
Kut joh, ik had net besloten dat ik geheel in Chanel maar lowlands ging, met louboutins en een 24karaats ring. Hmm, laat mn BMW ook maar weer thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
+
Als je je bonnetjes meeneemt is er niets misquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kut joh, ik had net besloten dat ik geheel in Chanel maar lowlands ging, met louboutins en een 24karaats ring. Hmm, laat mn BMW ook maar weer thuis
Beetje jammer
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
+
Ja precies. Ik snap dit ECHT nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom doet die omschrijving mij aan hele andere feestjes denken.
Nou, hopelijk matcht mn outfit met het bandjequote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je je bonnetjes meeneemt is er niets mis
Paar jaar geleden stond ze er ook met een Oldschool set, was gaaf! Daarna Miss Djax en DJ Rush, tering wat ging het los!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik luister en kijk net naar een interview met Lady Aida van vorig jaar, waarin ze aangeeft ze blij is dat lowlands haar volgend jaar haar de mogelijkheid wil geven om haar jubileum te vieren (ze is nu bezig met haar 25 jarige jubileum tour)..
Dus wat dat betreft kan zij ook op de lijst van artiesten die komen..
@8:45 ongeveer
Valt toch wel mee, in de 8 jaar dat ik geweest ben volgens mij 3x, waarvan 1x een liveset redelijk vroeg op de avond, en dat was volgens mij tijdens mijn 1e Lowlands.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:54 schreef rubbereend het volgende:
Dave Clarke kan je bijna ook wel van op aan, die is er zo vaak
van mij mag ie thuisblijven. Even een verse dj neerzetten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, in de 8 jaar dat ik geweest ben volgens mij 3x, waarvan 1x een liveset redelijk vroeg op de avond, en dat was volgens mij tijdens mijn 1e Lowlands.
Inderdaad, zijn zat goeie andere dj's al zal ik me prima vermaken bij Dave Clarke.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Tatser het volgende:
[..]
van mij mag ie thuisblijven. Even een verse dj neerzetten!
justice cd is gelekt denken ze. maar nieuw album betekent lowlands! ik zeg Justice for Lowlands!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zat goeie andere dj's al zal ik me prima vermaken bij Dave Clarke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |