Pics!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Kimbell het volgende:
Achter ons logeerde Thijsje. Thijsje was 12 jaar en was altijd dronken. Donderde een greppel in toen hij wilde pissen. Probeerde een vuurtje uit te trappen en toen stonden zijn voeten in de fik
Hij was niet meegenomen, hij was alleen met zijn eveneens 12-jarige, eveneens dronken en stonede vriendjes. Sommige oudersquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Je moet je kinderen ook niet meenemen naar Lowlands.
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Kimbell het volgende:
Achter ons logeerde Thijsje. Thijsje was 12 jaar en was altijd dronken. Donderde een greppel in toen hij wilde pissen. Probeerde een vuurtje uit te trappen en toen stonden zijn voeten in de fik
Je kunt je afvragen of je er wat van leert als je op je 12e al dronken bent....quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.
Hoe je een mooi feestje maaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.
Ja... But let's not.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of je er wat van leert als je op je 12e al dronken bent....
alsof dat zo moelijk is om te ronselen voor de poortquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij moet je al minderjarige verplicht een 18+er mee als verantwoordelijke, of heb ik dat helemaal verkeerd?
Dit was ergens in de jaren 90quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij moet je al minderjarige verplicht een 18+er mee als verantwoordelijke, of heb ik dat helemaal verkeerd?
Dat heb ik zo'n 3x gezien in de jaren dat ik op LL kom.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Apfelsaft het volgende:
Die gast die op de Alpha klom tijdens EODM, toen stond ik toch wel even met open mond te kijken.
Eerste verhaal in deze topicreeks dat ik (gelukkig) nog nooit heb meegemaakt op Lowlands...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n 3x gezien in de jaren dat ik op LL kom.
Meest bizar was dat er eens om 02.00 een naakte gast rondliep bij de eettent met een witte tshirt in zijn hand die hij in zijn aars probeerde te proppen..
En hij ging ook nog met iedereen op foto.....
Tuurlijk, Thijsje kampeerde ook achter jouquote:Op zondag 25 juli 2010 12:27 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Eerste verhaal in deze topicreeks dat ik (gelukkig) nog nooit heb meegemaakt op Lowlands...
A: je bent niet normaalquote:
Ik ben niet zo'n meutemens. Combinatie van A en C sowieso.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef kesselman het volgende:
[..]
A: je bent niet normaal
B: je liegt
C: je maakt een grapje
D: je houdt niet van alternatieve muziek,wat doe je dan in dit topic
??quote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen link naar de briljante OP in het eerste deel?
Hij heette geen Thijsje, je hebt gelijkquote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Thijsje kampeerde ook achter jou
Nou... Dat is inderdaad wel heel vreemd zeg...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef BeterHigh het volgende:
Was in 2006, ikke met mijn punkrockende vrienden (), die daat voor panic at the disco of lostprophets ofzo in de alpha stonden te que-en (ben meer van harrock/melodische metal). Iig, ik verveelde me mateloos, en wist niet wat voor kutbands dat waren.
Maar goed, toen het weer een beetje opklaarde, begon er opeens Run to the hills van Maiden te draaien, en een paar van die mongolen renden naar de rechter heuvel en gingen daarna mud-sliden. En ik stond daar met twee goatee's keihard "Yeaaaah, Maiden!!!!" te schreeuwen
Dat is wel in en in triest zeg. Die ouders moeten ze oppakken en zelf eerst eens opnieuw opvoeden als ze überhaupt wel opgevoed zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Kimbell het volgende:
Goh, echt heel vreemd ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef BeterHigh het volgende:
Was in 2006, ikke met mijn punkrockende vrienden (), die daat voor panic at the disco of lostprophets ofzo in de alpha stonden te que-en (ben meer van harrock/melodische metal). Iig, ik verveelde me mateloos, en wist niet wat voor kutbands dat waren.
Maar goed, toen het weer een beetje opklaarde, begon er opeens Run to the hills van Maiden te draaien, en een paar van die mongolen renden naar de rechter heuvel en gingen daarna mud-sliden. En ik stond daar met twee goatee's keihard "Yeaaaah, Maiden!!!!" te schreeuwen
Als je daar al vreemd van opkijkt, is elke minuut van mijn Lowlandsgeschiedenis een LSD trip voor jou.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef BeterHigh het volgende:
Doed, hoe oud ben je uberhaupt?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:47 schreef BeterHigh het volgende:
Die nigra heb ik ook gezien, was dat in 2008?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Yaay het volgende:
Mijn vriend vertelt me net dat hij een neger, volledige onder de drugs, met een kleine roze cape en armen gestrekt heeft zien rondrennen.
Principesquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef lifes het volgende:
niet het vreemdste..maar wel aardig op dat moment..werd aardig gebeukt in de x-ray..stond een onwijs mooie vrouw(40 ongeveer) compleet uit haar dak in dr eentje compleet uit haar dak te gaan..na een aantal keer oogcontact vroeg ze me 'is dit dubstep?' toen ik dit bevestigde, struikelde ze en rende daarna keihard die tent uit..
Hahaha, ken wel meer mensen die dat met dubstep hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef lifes het volgende:
niet het vreemdste..maar wel aardig op dat moment..werd aardig gebeukt in de x-ray..stond een onwijs mooie vrouw(40 ongeveer) compleet uit haar dak in dr eentje compleet uit haar dak te gaan..na een aantal keer oogcontact vroeg ze me 'is dit dubstep?' toen ik dit bevestigde, struikelde ze en rende daarna keihard die tent uit..
oh..en om een uur of 03.00 een vriend ophalen bij de brug..springt er een figuur vanaf de brug headfirst een kliko in...zag alleen nog 2 spartelende beentjes in de lucht..
Dit had ik wel willen zien, ik had helemaal dubbel gelegenquote:oh..en om een uur of 03.00 een vriend ophalen bij de brug..springt er een figuur vanaf de brug headfirst een kliko in...zag alleen nog 2 spartelende beentjes in de lucht..
zoiets heb ik bij Kees van Hondt gezien. Een kliko die eerst over de mensenmassa heen gaat en daarna heel voorzichtig op de grond neer wordt gezet. Iets later kwam er een gast uit kruipen. Het zal niet super raar zijn bij Kees, want ik heb ook nog filmpjes dat daar alles de lucht in gaat maar ik dacht wel even "wtf"quote:oh..en om een uur of 03.00 een vriend ophalen bij de brug..springt er een figuur vanaf de brug headfirst een kliko in...zag alleen nog 2 spartelende beentjes in de lucht..
Heb er zelf ingestaan, met een plantenbak in mijn handen. Je zag constant malloten iets (planten) jatten van de smart shop en ermee de crowd inrennen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zoiets heb ik bij Kees van Hondt gezien. Een kliko die eerst over de mensenmassa heen gaat en daarna heel voorzichtig op de grond neer wordt gezet. Iets later kwam er een gast uit kruipen. Het zal niet super raar zijn bij Kees, want ik heb ook nog filmpjes dat daar alles de lucht in gaat maar ik dacht wel even "wtf"
Hoezo zijn dit vreemde verhalen???quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Godshand het volgende:
Die keer dat ik een gozer lijkbleek in elkaar zag zakken vlakbij een lege Alpha (was ombouwtijd). Snel EHBO erbij maar niks gehoord over dooie Lowlanders dat jaar (was vorig jaar ofzo)..
Die keer dat ik een stel vrienden van thuis ontmoette op Lowlands (was met 1 andere vriend), we naar Skunk Anansie gingen en het wat saaie meisje van het groepje helemaal uit dr dank ging daar (was in de jaren '90 mien jung)
Helaas, helaas, vorig jaar was mijn eerste Lowlands, dus heel veel vreemds heb ik nog niet meegemaakt. Maar mensen die lijkbleek in elkaar zakken is volgens mij toch niet heel erg bijzonder...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:28 schreef SvenM het volgende:
Vorig jaar lag alles nog vers in het geheugen. Wacht maar totdat Lowlands 2010 is afgelopen. Dan komen hier weer epische verhalen rond de perikelen van Lowlands.
En anders post je zelf wat toffe verhalen.
Ik had een creatieve bui.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Om half 5 s`ochtends ff naar het toillet om te pissen, trek een willekeurige deur open.. hele wc volgesmeert met schijt.. alle muren alles.. dus ik was al verbaast.. vervolgens loop ik naar de overkant om daar naar het toillet te gaan.. deur open en wederom de hele muur vol met schijt.. mijn wtf moment.
voor de rest.. ja zijn er zoveel maar deze vond ik wel random.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |