Pics!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Kimbell het volgende:
Achter ons logeerde Thijsje. Thijsje was 12 jaar en was altijd dronken. Donderde een greppel in toen hij wilde pissen. Probeerde een vuurtje uit te trappen en toen stonden zijn voeten in de fik
Hij was niet meegenomen, hij was alleen met zijn eveneens 12-jarige, eveneens dronken en stonede vriendjes. Sommige oudersquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Je moet je kinderen ook niet meenemen naar Lowlands.
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Kimbell het volgende:
Achter ons logeerde Thijsje. Thijsje was 12 jaar en was altijd dronken. Donderde een greppel in toen hij wilde pissen. Probeerde een vuurtje uit te trappen en toen stonden zijn voeten in de fik
Je kunt je afvragen of je er wat van leert als je op je 12e al dronken bent....quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.
Hoe je een mooi feestje maaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Thijsje een aantal wijze lessen heeft geleerd, dat weekend.
Ja... But let's not.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of je er wat van leert als je op je 12e al dronken bent....
alsof dat zo moelijk is om te ronselen voor de poortquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij moet je al minderjarige verplicht een 18+er mee als verantwoordelijke, of heb ik dat helemaal verkeerd?
Dit was ergens in de jaren 90quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij moet je al minderjarige verplicht een 18+er mee als verantwoordelijke, of heb ik dat helemaal verkeerd?
Dat heb ik zo'n 3x gezien in de jaren dat ik op LL kom.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:27 schreef Apfelsaft het volgende:
Die gast die op de Alpha klom tijdens EODM, toen stond ik toch wel even met open mond te kijken.
Eerste verhaal in deze topicreeks dat ik (gelukkig) nog nooit heb meegemaakt op Lowlands...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n 3x gezien in de jaren dat ik op LL kom.
Meest bizar was dat er eens om 02.00 een naakte gast rondliep bij de eettent met een witte tshirt in zijn hand die hij in zijn aars probeerde te proppen..
En hij ging ook nog met iedereen op foto.....
Tuurlijk, Thijsje kampeerde ook achter jouquote:Op zondag 25 juli 2010 12:27 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Eerste verhaal in deze topicreeks dat ik (gelukkig) nog nooit heb meegemaakt op Lowlands...
A: je bent niet normaalquote:
Ik ben niet zo'n meutemens. Combinatie van A en C sowieso.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef kesselman het volgende:
[..]
A: je bent niet normaal
B: je liegt
C: je maakt een grapje
D: je houdt niet van alternatieve muziek,wat doe je dan in dit topic
??quote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen link naar de briljante OP in het eerste deel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |