abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86174464
Zo dit was weer even mijn jeugd herbeleven, tussen andere 25+ers! Zeer vet om al die energie te zien bij Limp en vooral het publiek :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:59:26 #154
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86174526
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86174589
quote:
Wat een oudje :D

chocolate starfish and the hotdog flavored water staat ook nog steeds in mijn playlist. :9
pi_86177942
quote:
Willen ze hun eigen Guinness-record voor "diepst gezonken band allertijden" nog scherper zetten?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:31:08 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86178302
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Willen ze hun eigen Guinness-record voor "diepst gezonken band allertijden" nog scherper zetten?
Die had van mij ook niet gehoeven nee...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86184206
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die had van mij ook niet gehoeven nee...
kende het nummer niet eens :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:19:55 #160
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_86184313
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_86184412
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef Patrijz het volgende:

[..]

kende het nummer niet eens :')
hehe dat is ook wel ernstig! Maar achteraf vind ik het best wel een aardige cover. Fred Durst is geen goede zanger, maar het heeft wel iets
pi_86185809
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef DanHardy het volgende:

[..]

hehe dat is ook wel ernstig! Maar achteraf vind ik het best wel een aardige cover. Fred Durst is geen goede zanger, maar het heeft wel iets
ja nu ik het origineel hoor weet ik het weer...

maarja ik ga er ook niet vanuit dat die vent coldplay gaat zingen! :D
  woensdag 8 september 2010 @ 09:19:59 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86194666
Eerlijk gezegd. Als je 5 albums hebt uitgebracht, vind ik niet dat je zo'n cover moet gaan spelen. Liever nog iets van 3 dollar bill.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_86195728
Yellow zit nog steeds in mijn hoofd....
pi_86205204
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:19 schreef Komakie het volgende:
Eerlijk gezegd. Als je 5 albums hebt uitgebracht, vind ik niet dat je zo'n cover moet gaan spelen. Liever nog iets van 3 dollar bill.
Uberhaupt is het vrij sneu dat als je grote doorbraak een cover is van een bekend nummer dat je het daarna nog eens gaat proberen met een inspiratieloze Behind Blue eyes van the Who, vervolgens een inspiratieloos Home Sweet Home van Motley Crue, en Bittersweet Symphony van the Verve en nu weer een zwakke Yellow omdat je eigen songmateriaal sinds 1999 eigenlijk gewoon zonder uitzondering kut is.

En dan zwijg ik nog maar over het teren op andere rippoff covers in je live-set als Jump Around en Welcome Home (Sanatarium).
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:23:26 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86206065
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Uberhaupt is het vrij sneu dat als je grote doorbraak een cover is van een bekend nummer dat je het daarna nog eens gaat proberen met een inspiratieloze Behind Blue eyes van the Who, vervolgens een inspiratieloos Home Sweet Home van Motley Crue, en Bittersweet Symphony van the Verve en nu weer een zwakke Yellow omdat je eigen songmateriaal sinds 1999 eigenlijk gewoon zonder uitzondering kut is.

En dan zwijg ik nog maar over het teren op andere rippoff covers in je live-set als Jump Around en Welcome Home (Sanatarium).
Dat vind ik dan nog wel meevallen.
Faith is gewoon een vet nummer geworden en de echte doorbraak kwam met Nookie. Behind Blue Eyes had voor mij ook niet gehoeven en Home Sweet Home en Bittersweet Symphony heb ik nog nooit gehoord. Yellow spelen ze neem ik aan alleen live. Op een album zou wel triest zijn.
Jump Around spelen ze al jaren niet meer, maar DJ Lethal zat in House of Pain dus dat valt nog te rechtvaardigen en Welcome Home is gevraagd door MTV. Die laatste vind ik trouwens erg goed gelukt.

Daarnaast moet je maar eens tegen die paar 1000 man in de HMH zeggen dat alles na 1999 kut is. Alles ging los op de hitjes van Chocolat Starfish. Eat you Alive was ook nog wel een klapper. Gelukkig hebben ze niets meer van daarna gespeeld. Behalve een vaag stukje van een liedje wat ik niet kon thuisbrengen (Walk Away ofzo :? )
pi_86206141
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Faith is gewoon een vet nummer geworden en de echte doorbraak kwam met Nookie. Behind Blue Eyes had voor mij ook niet gehoeven en Home Sweet Home en Bittersweet Symphony heb ik nog nooit gehoord. Yellow spelen ze neem ik aan alleen live. Op een album zou wel triest zijn.
Jump Around spelen ze al jaren niet meer, maar DJ Lethal zat in House of Pain dus dat valt nog te rechtvaardigen en Welcome Home is gevraagd door MTV. Die laatste vind ik trouwens erg goed gelukt.

Daarnaast moet je maar eens tegen die paar 1000 man in de HMH zeggen dat alles na 1999 kut is. Alles ging los op de hitjes van Chocolat Starfish. Eat you Alive was ook nog wel een klapper. Gelukkig hebben ze niets meer van daarna gespeeld. Behalve een vaag stukje van een liedje wat ik niet kon thuisbrengen (Walk Away ofzo :? )
Ja, Walk Away van hun nieuwe album... en Eat You Alive is het enige goede dat LB zonder Wes heeft voortgebracht als je het mij vraagt!
  woensdag 8 september 2010 @ 15:26:26 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86206202
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef Patrijz het volgende:

[..]

Ja, Walk Away van hun nieuwe album... en Eat You Alive is het enige goede dat LB zonder Wes heeft voortgebracht als je het mij vraagt!
Walk Away vond ik in ieder geval best ruk klinken. Beetje vaag.
Ik ben nog wel redelijk positief, want ik heb een stukje van Shark Attack gehoord en dat klonk wel oldschool vet :)
pi_86206520
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kan ik er wat aan doen dat die paar 1000 man simpele zielen zonder smaak zijn? ;)

Nookie was de definitieve doorbraak bij de massa natuurlijk. Maar met Faith heeft de band zichzelf destijds natuurlijk op de kaart gezet en de kansen gekregen die ze met Nookie hebben gegrepen. Want mij betreft is het met Limp Bizkit al fout gegaan met Significant Other, wat natuurlijk wel een goed album was, maar duidelijk naar MTV toegeschreven. De rest is op dezelfde leest, maar dan gewoon veel slechter. Waarna ze voornamelijk 1-op-1 covers hebben aangegrepen om dat nog enigsinds te compenseren en te pogen in de picture te blijven. Dat vind ik inspiratieloos en goedkoop, wat dan ook de reden voor de cover is. Feit is dat de band creatief gezien stervende was op Chocolate Starfish en daarna overleden is. Ten ondergegaan aan Fred Durst die de dwang had om de Paris Hilton onder de rockers te worden :')
  woensdag 8 september 2010 @ 15:41:59 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86206850
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kan ik er wat aan doen dat die paar 1000 man simpele zielen zonder smaak zijn? ;)

Nookie was de definitieve doorbraak bij de massa natuurlijk. Maar met Faith heeft de band zichzelf destijds natuurlijk op de kaart gezet en de kansen gekregen die ze met Nookie hebben gegrepen. Want mij betreft is het met Limp Bizkit al fout gegaan met Significant Other, wat natuurlijk wel een goed album was, maar duidelijk naar MTV toegeschreven. De rest is op dezelfde leest, maar dan gewoon veel slechter. Waarna ze voornamelijk 1-op-1 covers hebben aangegrepen om dat nog enigsinds te compenseren en te pogen in de picture te blijven. Dat vind ik inspiratieloos en goedkoop, wat dan ook de reden voor de cover is. Feit is dat de band creatief gezien stervende was op Chocolate Starfish en daarna overleden is. Ten ondergegaan aan Fred Durst die de dwang had om de Paris Hilton onder de rockers te worden :')
Moh Chocolat... vond ik niet zo stervende. Wel heel commercieel opgesteld. Daarna was het eigenlijk over. Wes ging weg en Fred moest het ineens alleen doen. Waar de media zich op Fred focuste was bij de fans Wes ook erg populair. Wes had ook een redelijke invloed bij het schrijven van de muziek.
Wat 1 of 1 covers betreft kom ik niet verder dan Behind Blue Eyes....?
pi_86207139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, op deze manier kun je alles wel stuk analyseren. Soms eet je haute cuisine ensoms eet je pizza. Het is voedsel van verschillende kwaliteit, maar niet meer of minder lekker.

Afgelopen maandag stonden daar 5500 mensen die hun jeugd aan het herbeleven waren. Hebben ze dan geen smaak? Ik denk het niet , gewoon erg veel zin in pizza ;)
pi_86207143
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Moh Chocolat... vond ik niet zo stervende. Wel heel commercieel opgesteld. Daarna was het eigenlijk over. Wes ging weg en Fred moest het ineens alleen doen. Waar de media zich op Fred focuste was bij de fans Wes ook erg populair. Wes had ook een redelijke invloed bij het schrijven van de muziek.
Wat 1 of 1 covers betreft kom ik niet verder dan Behind Blue Eyes....?
Dat Motley Crue/Verve gedrocht, Sanatarium, Jump Around. Een Pink Floyd ding volgens mij. Allemaal 1-op-1 met wat zwaardere gitaren en de lispel van Fred. Niet echt creatieve en fantasierijke covers ofzo. Puur gemaakt om het succestruukje van Faith te herhalen, natuurlijk goed gelukt met het schaamteloze Behind Blue Eyes.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:54:45 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86207348
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat Motley Crue/Verve gedrocht, Sanatarium, Jump Around. Een Pink Floyd ding volgens mij. Allemaal 1-op-1 met wat zwaardere gitaren en de lispel van Fred. Niet echt creatieve en fantasierijke covers ofzo. Puur gemaakt om het succestruukje van Faith te herhalen, natuurlijk goed gelukt met het schaamteloze Behind Blue Eyes.
Maar iit BBE en Faith nooit op een album verschenen. Sanatarium is trouwens wel aardig aangepast en "verlimpt".
pi_86207411
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef DanHardy het volgende:

[..]

Ja, op deze manier kun je alles wel stuk analyseren. Soms eet je haute cuisine ensoms eet je pizza. Het is voedsel van verschillende kwaliteit, maar niet meer of minder lekker.

Afgelopen maandag stonden daar 5500 mensen die hun jeugd aan het herbeleven waren. Hebben ze dan geen smaak? Ik denk het niet , gewoon erg veel zin in pizza ;)
Als je erbij was en je had lol dan heb ik er niets op tegen. Iedereen z'n ding. En de eerste twee albums kan ik ook waarderen en de rest hoef ik niet te luisteren als ik niet wil.

Wat mij wel tegenstaat bij Limp Bizkit is die vreselijk doorzichtige marketingmachine die voorrang krijgt op de muzikale creativiteit die er ooit in heeft gezeten. Als muziekliefhebber vind ik dat zonde, je hoort mij zelden klagen over muziek die te 'commercieel' oid is. Maar in dit geval vind ik het wel eeuwig zonde. Plus dat ik Fred Durst een complete josti met een aandacht-te-kort-als-ik-mijn-bek-maar-op-tv-krijg-symdroom vind voor wie muziek bijzaak is voor roem en aandacht. Walgelijk egootje is dat geworden in de loop der tijd.
pi_86207663
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar iit BBE en Faith nooit op een album verschenen. Sanatarium is trouwens wel aardig aangepast en "verlimpt".
Dat Motley Crue/Verve ding is wel als single uitgebracht (en terrecht compleet geflopt). Sanatarium vind ik trouwens echt een complete rippoff. Gewoon het Metallica-nummer met de standaard LB truukjes erin gepropt. Het blijf een aardig nummer omdat het orgineel steengoed is. Voor die Metallica-tribute was het dus wel oke. Maar ze hebben het een tijd lang als anker in hun live set gehad (nog steeds?), schrijf dan zelf een goed nummer.
pi_86207731
Dat is ook de reden dat er nauwelijks nieuwe aanwas was te zien in de zaal. Vrijwel alleen maar 25+ ers. Onderschrijft jouw mening enigzins dat het latere werk niet meer tot de verbeelding spreekt, of in ieder geval minder.
pi_86207838
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef DanHardy het volgende:
Dat is ook de reden dat er nauwelijks nieuwe aanwas was te zien in de zaal. Vrijwel alleen maar 25+ ers. Onderschrijft jouw mening enigzins dat het latere werk niet meer tot de verbeelding spreekt, of in ieder geval minder.
Ik was al verbaast dat een vriendin van me van net 20 jaar ging met nog wat van die bakvissen. Die hebben heel de hype rond 2000 nooit meegekregen. Blij te horen dat ze de uitzonderingen waren.
pi_86209742
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef DanHardy het volgende:

[..]

Dat dus... ;)

Nee het is geen goede band, nee het is geen muziek wel veel lagen en nee Fred is geen topzanger. Nostalgie en gewoon domme pret zorgde ervoor dat ik er toch heen ging. En daar heb ik absoluut geen spijt van gehad... :D
  woensdag 8 september 2010 @ 20:55:14 #179
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_86218876
Typisch geval van 'daar had je bij moeten zijn'.
De hele zaal ging fokking los vanaf de eerste klanken van hot dog, echt geniaal :)
Er waren alleen maar fans, gelukkig maar, en dat was te merken ook.
Verder ben ik het volledig met DanHardy eens. Dit was een héérlijke pizza! ;)
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_86220001
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef MadMarine het volgende:
Typisch geval van 'daar had je bij moeten zijn'.
De hele zaal ging fokking los vanaf de eerste klanken van hot dog, echt geniaal :)
Er waren alleen maar fans, gelukkig maar, en dat was te merken ook.
Verder ben ik het volledig met DanHardy eens. Dit was een héérlijke pizza! ;)
Tijdens het kijken van de intro kreeg ik weer rillingen over mijn rug, de energie, ongeëvenaard :7
  donderdag 9 september 2010 @ 09:20:26 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86232630
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je erbij was en je had lol dan heb ik er niets op tegen. Iedereen z'n ding. En de eerste twee albums kan ik ook waarderen en de rest hoef ik niet te luisteren als ik niet wil.

Wat mij wel tegenstaat bij Limp Bizkit is die vreselijk doorzichtige marketingmachine die voorrang krijgt op de muzikale creativiteit die er ooit in heeft gezeten. Als muziekliefhebber vind ik dat zonde, je hoort mij zelden klagen over muziek die te 'commercieel' oid is. Maar in dit geval vind ik het wel eeuwig zonde. Plus dat ik Fred Durst een complete josti met een aandacht-te-kort-als-ik-mijn-bek-maar-op-tv-krijg-symdroom vind voor wie muziek bijzaak is voor roem en aandacht. Walgelijk egootje is dat geworden in de loop der tijd.
Dat is mij ook op een gegeven moment wel gaan tegen staan. Maar vooral na Chocolat Starfish. Toen ging het echt over de kop. Bij SO en 3D vond ik het nog niet zo'n probleem. Er zat nogal wat commercie omheen (eigenlijk vond ik ze pas rond SO), maar het ging nog wel. Bij CS begon het wel erg te worden, maar was het nog wel lachen. Daarna liep het zo de spuigaten uit dat het een beetje lachwekkend werd.
Daarvoor vond ik het nog wel lekker om ff uit je plaat te gaan. Bij RMV viel het allemaal in zijn geheel door de mand.
Op dit moment is het meer een herinnering en daarom nog leuk om naar zo'n concert te gaan. Hoewel dat vorig jaar op Rock am Ring beter was. Toen speelden ze echt een Greatest Hits show. Het enige zwakke daaraan was Behind Blue Eyes. Die hoort gewoon niet in een setlist van Limp.
pi_86612311
Ik heb voor de grap weer even gekeken naar hun optreden tijdens Woodstock 99! F'N Anarchy!!! Hahahaha geweldig om er weer naar te kijken!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:44 #183
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87424704
Is al bekend wanneer dat nieuwe album uitkomt? Net " Why Try" van het nieuwe album geluisterd en dat klinkt toch wel weer tof :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:30:26 #184
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87424782
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend wanneer dat nieuwe album uitkomt? Net " Why Try" van het nieuwe album geluisterd en dat klinkt toch wel weer tof :D
ben ik ook benieuwd naar ja :)

als het geldpeil weer wat hoger ligt zal ik zeker eens live gaan bekijken *O*
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 maart 2011 @ 23:23:13 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_93935913
De Amerikaanse rockband Limp Bizkit keert terug naar Nederland voor een concert. Op donderdag 7 juli staat Limp Bizkit in de Heineken Music Hall. De voorverkoop start vrijdag.

BAM *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:24:01 #186
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_93935958
Wauw :o. Laat ze ook maar naar lowlands komen :@.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 maart 2011 @ 23:24:55 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_93936013
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Wauw :o. Laat ze ook maar naar lowlands komen :@.
Die kans is wel aanwezig dan, laatste keer was erg vet :Y
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:40:21 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_93940006
Hmmm ik weet niet of ik weer ga.
Op Rock am Ring 2 jaar geleden was het uber vet. Vorig jaar in de HMH vond ik het wel aardig, maar toch minder.

Ik wil eerst wel eens een nieuw album...
pi_93944112
Nieuw album bijna klaar, 14tracks zijn af. Hopelijk spelen ze dan wel een andere set...
pi_93944125
Limp Bizkit! Met Wes!

Naast een hersteld jeugdsentiment, eindelijk de kans om ze live te zien in de originele formatie! *O*
Arr
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:08:26 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_93948712
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:22 schreef Estolan het volgende:
Nieuw album bijna klaar, 14tracks zijn af. Hopelijk spelen ze dan wel een andere set...
Het zal eens tijd worden.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe materiaal. Met Wes erbij verwacht ik dat het weer aardig gaat knallen :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:35:37 #192
19018 Brennie
CCU nurse
pi_93949615
Yes, net de kaartjes besteld! *O*

Limp Bizkit! _O_ O+
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_94250772
Er komen trouwens 2 albums uit btw
pi_94267823
wanneer komt gold cobra uit?
Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:21:58 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94268727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef Estolan het volgende:
Er komen trouwens 2 albums uit btw
2 :?
pi_94280003
Volgens FD op Fb wel. Er zijn al 20nummers klaar.
pi_94280753
hmm ze hebben imo maar 1 leuk album gemaakt : three dollar bill y'all
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:34:04 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94315324
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef OVchipkaart het volgende:
hmm ze hebben imo maar 1 leuk album gemaakt : three dollar bill y'all
3 Dollar Bill was wel vet ja, maar ik vond Chocolat Starfish en Significant Other ook wel erg vet. Die laatste 2 zijn sowieso klassiekers. Een beetje van die foute albums die je als echte muziekliefhebber niet echt goed kan vinden, maar ze zijn wel leuk om los op te gaan :)
pi_94530434
7juni GC release!
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:26:44 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94533052
Ik ben benieuwd. Hopelijk maken ze er wat moois van :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:53:51 #201
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_98960914
Limp Bizkit is weer bijelkaar en sinds een paar dagen is Gold Cobra ook uit.

Het is echt weer 2000! Flashback, wow. Album nu een paar keer gehoord, zitten een paar stevige krakers in zeg, klinkt erg lekker!

Officieel is Shotgun de 1e single geloof ik, maar daar kan ik geen video van vinden.
Gold Cobra als single wel zelf, en het is een vrij briljante old-skool video geworden (NSFW) :D
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 2 juli 2011 @ 20:56:19 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_98960982
Ja fucking vet album _O_
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:02:22 #203
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_98961189
_O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:55:50 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98965119
Wtf! Ik wist nog niet dat hij uit was.
Die eerste single is wel redelijk old skool en ook die clip :D

Ik kan jammer genoeg 7 juli niet naar het concert. Zie elke dag op het station die poster hangen dus ik baal eigenlijk wel een beetje.... :(
  zondag 3 juli 2011 @ 14:07:52 #205
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_98980019
Walking away was al veel eerder, ergens vorig jaar, uitgelekt maar is nog wel steeds mn favo. Heerlijke melodie, net als Loser trouwens, echt dat relaxte...
  zondag 3 juli 2011 @ 18:39:19 #206
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_98990753
Damn, ik luister previews van de extra bonus tracks die bij een deluxe album zitten, en die zijn zowaar ook nog vrij briljant. Zijn wat rustigere liedjes, maar heel vet... :|
  maandag 4 juli 2011 @ 15:26:08 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99023295
Ik heb vanmorgen 1 keer het album kunnen luisteren en wel weer old school :D
Ik vond het wel iets minder pakkend dan bijvoorbeeld Chocolat Starfish. Daarnaast vraag ik mij af of ze hier wel nieuwe fans mee gaan trekken aangezien de hele nu-metal/rapmetal stroming toch wel een beetje voorbij is...

Ik vind Shark Attack trouwens wel vet. Met al die verwijzingen naar vroegah :D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 juli 2011 @ 18:48:19 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99163430
Jaaaaa vanavond!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:33:04 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99165004
Jammer dat ik niet kan vanavond. Geld en tijdgebrek :(
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 juli 2011 @ 23:35:12 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99226705
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:35:31 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99226719
Hoe was het donderdag?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 juli 2011 @ 23:38:20 #212
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99226866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Komakie het volgende:
Hoe was het donderdag?
Ja bagger.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:15:43 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99235430
Serieus? Of een grapje?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 juli 2011 @ 10:56:58 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99236111
Serieus, waar ik ze Sept vorig jaar heel tof vond was dit echt belabberd.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:12:17 #215
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_99236464
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-fans-tevreden.html

review van nu.nl. Ze vonden het niet slecht...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 juli 2011 @ 11:15:03 #216
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99236523
Spits, muziek.nl en OOR wel
pi_99237631
quote:
Op zaterdag 9 juli 2011 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Serieus, waar ik ze Sept vorig jaar heel tof vond was dit echt belabberd.
Zelf vond ik 't zeker niet slecht, maar vorig jaar was inderdaad wel beter.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:14:08 #218
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99247508
Jammer dat ze weer bij elkaar zijn.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:55:48 #219
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_99248852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:14 schreef MajorTom. het volgende:
Jammer dat ze weer bij elkaar zijn.
??

vond ze in Swiss laatst wel vermakelijk, nieuwe cd slaat nergens op
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 juli 2011 @ 18:40:26 #220
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99250132
Nieuwe cd is fijn _O_
  zondag 10 juli 2011 @ 15:52:40 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99281057
Ik vind die nieuwe CD ook best ok.
Het is geen meesterwerk, maar het is wel lekker ouderwets Limp Bizkit :)

Ik vond ze trouwens op Rock am Ring het beste. Beter dan vorig jaar :)
  zondag 10 juli 2011 @ 22:51:50 #222
346644 KrokanteKrab
De krokantste
pi_99299510
Keep on rollin' rollin' rollin' yeah!
Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.
pi_99305081
Volgens Nu.nl was Wes niet zo nadrukkelijk aanwezig (op muzikaal gebied) erg jammer als dit werkelijk zo is.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 11 juli 2011 @ 03:07:47 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99308641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef CybPraetorian het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-fans-tevreden.html

review van nu.nl. Ze vonden het niet slecht...
hoewel ik reviews nooit zo serieus neem vind ik deze wel ok. Het is realistisch en er is goed gekeken naar wat het publiek wil.

Als je naar veel reviews kijkt hebben ze het zo vaak over persoonlijke meningen. In het geval van limp bizkit dan vaak over matige muzikaal gebeuren enzo, maar daar gaat het niet om. Als het publiek het geweldigvind is dat toch het enige wat telt?

Zo positief vind ik nu.nl trouwens ook weer niet, maar ze plaatsen het redelijk in perspectief.
  maandag 11 juli 2011 @ 13:20:29 #225
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_99317233
Ik vond het wel prima ^O^

Maar de intermezzos mochten wel wat minder ja, iets meer tempo gewenst!
  maandag 11 juli 2011 @ 14:15:23 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99319085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef Illiberal het volgende:
Ik vond het wel prima ^O^

Maar de intermezzos mochten wel wat minder ja, iets meer tempo gewenst!
Dat is een beetje Limp Bizkit.
Op Rock am Ring hadden ze als einde voor de toegift dat lachje aan het einde van Thriller van Michael Jackson, maar dat in een loop voor 10 minuten. Langdradig en een beetje irritant...
  maandag 11 juli 2011 @ 14:40:40 #227
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_99319986
Ik denk dat die reviewers sowieso niet veel op hebben met Limp Bizkit, tsjah, dan hoef je ook geen lyrische reviews te verwachten. Yup, als je meer diepgaande muziek wilt moet je maar naar "Tool" gaan ofzo.

En dan nog, het is simpelweg lastig "springen" op Death-Metal of Black-Metal, daar leent "Rollin'" zich beter voor.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:29:05 #228
177948 Daskaar
cake or death?
pi_99324124
ik vind t een leuk album, eerste nummer, niet de intro, is een erg interessante combi van metal en dance invloeden, ik had gehoopt dat ze daar meer mee hadden gedaan, maar aangezien het nummer erg kort is neem ik half aan dat ze zelf niet echt wisten wat ze ermee aan moesten. Verder zijn Gold Cobra, Shark Attack, Shotgun en Get a Life mn favorieten. Goeie, pakkende, harde, vlotte nummers. Zo hoor je ze niet vaak, of ik verdiep me niet genoeg meer in metal. :)

ik luister trouwens de laatste tijd weer The unquestionable truth, eigenlijk voor t eerst dak het album echt kan waarderen, hele goeie rock eigenlijk. t komt niet altijd even oprecht over, de teksten dan, omdat LB altijd vrij oppervlakkig is en nu opeens een wederopstanding van RATM moet zijn, maar naast dat is het een strak album.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')