Wat een oudjequote:
Willen ze hun eigen Guinness-record voor "diepst gezonken band allertijden" nog scherper zetten?quote:
Die had van mij ook niet gehoeven nee...quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Willen ze hun eigen Guinness-record voor "diepst gezonken band allertijden" nog scherper zetten?
kende het nummer niet eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die had van mij ook niet gehoeven nee...
hehe dat is ook wel ernstig! Maar achteraf vind ik het best wel een aardige cover. Fred Durst is geen goede zanger, maar het heeft wel ietsquote:
ja nu ik het origineel hoor weet ik het weer...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef DanHardy het volgende:
[..]
hehe dat is ook wel ernstig! Maar achteraf vind ik het best wel een aardige cover. Fred Durst is geen goede zanger, maar het heeft wel iets
Uberhaupt is het vrij sneu dat als je grote doorbraak een cover is van een bekend nummer dat je het daarna nog eens gaat proberen met een inspiratieloze Behind Blue eyes van the Who, vervolgens een inspiratieloos Home Sweet Home van Motley Crue, en Bittersweet Symphony van the Verve en nu weer een zwakke Yellow omdat je eigen songmateriaal sinds 1999 eigenlijk gewoon zonder uitzondering kut is.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:19 schreef Komakie het volgende:
Eerlijk gezegd. Als je 5 albums hebt uitgebracht, vind ik niet dat je zo'n cover moet gaan spelen. Liever nog iets van 3 dollar bill.
Dat vind ik dan nog wel meevallen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uberhaupt is het vrij sneu dat als je grote doorbraak een cover is van een bekend nummer dat je het daarna nog eens gaat proberen met een inspiratieloze Behind Blue eyes van the Who, vervolgens een inspiratieloos Home Sweet Home van Motley Crue, en Bittersweet Symphony van the Verve en nu weer een zwakke Yellow omdat je eigen songmateriaal sinds 1999 eigenlijk gewoon zonder uitzondering kut is.
En dan zwijg ik nog maar over het teren op andere rippoff covers in je live-set als Jump Around en Welcome Home (Sanatarium).
Ja, Walk Away van hun nieuwe album... en Eat You Alive is het enige goede dat LB zonder Wes heeft voortgebracht als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel meevallen.
Faith is gewoon een vet nummer geworden en de echte doorbraak kwam met Nookie. Behind Blue Eyes had voor mij ook niet gehoeven en Home Sweet Home en Bittersweet Symphony heb ik nog nooit gehoord. Yellow spelen ze neem ik aan alleen live. Op een album zou wel triest zijn.
Jump Around spelen ze al jaren niet meer, maar DJ Lethal zat in House of Pain dus dat valt nog te rechtvaardigen en Welcome Home is gevraagd door MTV. Die laatste vind ik trouwens erg goed gelukt.
Daarnaast moet je maar eens tegen die paar 1000 man in de HMH zeggen dat alles na 1999 kut is. Alles ging los op de hitjes van Chocolat Starfish. Eat you Alive was ook nog wel een klapper. Gelukkig hebben ze niets meer van daarna gespeeld. Behalve een vaag stukje van een liedje wat ik niet kon thuisbrengen (Walk Away ofzo)
Walk Away vond ik in ieder geval best ruk klinken. Beetje vaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ja, Walk Away van hun nieuwe album... en Eat You Alive is het enige goede dat LB zonder Wes heeft voortgebracht als je het mij vraagt!
Kan ik er wat aan doen dat die paar 1000 man simpele zielen zonder smaak zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel meevallen.
Faith is gewoon een vet nummer geworden en de echte doorbraak kwam met Nookie. Behind Blue Eyes had voor mij ook niet gehoeven en Home Sweet Home en Bittersweet Symphony heb ik nog nooit gehoord. Yellow spelen ze neem ik aan alleen live. Op een album zou wel triest zijn.
Jump Around spelen ze al jaren niet meer, maar DJ Lethal zat in House of Pain dus dat valt nog te rechtvaardigen en Welcome Home is gevraagd door MTV. Die laatste vind ik trouwens erg goed gelukt.
Daarnaast moet je maar eens tegen die paar 1000 man in de HMH zeggen dat alles na 1999 kut is. Alles ging los op de hitjes van Chocolat Starfish. Eat you Alive was ook nog wel een klapper. Gelukkig hebben ze niets meer van daarna gespeeld. Behalve een vaag stukje van een liedje wat ik niet kon thuisbrengen (Walk Away ofzo)
Moh Chocolat... vond ik niet zo stervende. Wel heel commercieel opgesteld. Daarna was het eigenlijk over. Wes ging weg en Fred moest het ineens alleen doen. Waar de media zich op Fred focuste was bij de fans Wes ook erg populair. Wes had ook een redelijke invloed bij het schrijven van de muziek.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die paar 1000 man simpele zielen zonder smaak zijn?
Nookie was de definitieve doorbraak bij de massa natuurlijk. Maar met Faith heeft de band zichzelf destijds natuurlijk op de kaart gezet en de kansen gekregen die ze met Nookie hebben gegrepen. Want mij betreft is het met Limp Bizkit al fout gegaan met Significant Other, wat natuurlijk wel een goed album was, maar duidelijk naar MTV toegeschreven. De rest is op dezelfde leest, maar dan gewoon veel slechter. Waarna ze voornamelijk 1-op-1 covers hebben aangegrepen om dat nog enigsinds te compenseren en te pogen in de picture te blijven. Dat vind ik inspiratieloos en goedkoop, wat dan ook de reden voor de cover is. Feit is dat de band creatief gezien stervende was op Chocolate Starfish en daarna overleden is. Ten ondergegaan aan Fred Durst die de dwang had om de Paris Hilton onder de rockers te worden
Ja, op deze manier kun je alles wel stuk analyseren. Soms eet je haute cuisine ensoms eet je pizza. Het is voedsel van verschillende kwaliteit, maar niet meer of minder lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die paar 1000 man simpele zielen zonder smaak zijn?
Nookie was de definitieve doorbraak bij de massa natuurlijk. Maar met Faith heeft de band zichzelf destijds natuurlijk op de kaart gezet en de kansen gekregen die ze met Nookie hebben gegrepen. Want mij betreft is het met Limp Bizkit al fout gegaan met Significant Other, wat natuurlijk wel een goed album was, maar duidelijk naar MTV toegeschreven. De rest is op dezelfde leest, maar dan gewoon veel slechter. Waarna ze voornamelijk 1-op-1 covers hebben aangegrepen om dat nog enigsinds te compenseren en te pogen in de picture te blijven. Dat vind ik inspiratieloos en goedkoop, wat dan ook de reden voor de cover is. Feit is dat de band creatief gezien stervende was op Chocolate Starfish en daarna overleden is. Ten ondergegaan aan Fred Durst die de dwang had om de Paris Hilton onder de rockers te worden
Dat Motley Crue/Verve gedrocht, Sanatarium, Jump Around. Een Pink Floyd ding volgens mij. Allemaal 1-op-1 met wat zwaardere gitaren en de lispel van Fred. Niet echt creatieve en fantasierijke covers ofzo. Puur gemaakt om het succestruukje van Faith te herhalen, natuurlijk goed gelukt met het schaamteloze Behind Blue Eyes.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moh Chocolat... vond ik niet zo stervende. Wel heel commercieel opgesteld. Daarna was het eigenlijk over. Wes ging weg en Fred moest het ineens alleen doen. Waar de media zich op Fred focuste was bij de fans Wes ook erg populair. Wes had ook een redelijke invloed bij het schrijven van de muziek.
Wat 1 of 1 covers betreft kom ik niet verder dan Behind Blue Eyes....?
Maar iit BBE en Faith nooit op een album verschenen. Sanatarium is trouwens wel aardig aangepast en "verlimpt".quote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat Motley Crue/Verve gedrocht, Sanatarium, Jump Around. Een Pink Floyd ding volgens mij. Allemaal 1-op-1 met wat zwaardere gitaren en de lispel van Fred. Niet echt creatieve en fantasierijke covers ofzo. Puur gemaakt om het succestruukje van Faith te herhalen, natuurlijk goed gelukt met het schaamteloze Behind Blue Eyes.
Als je erbij was en je had lol dan heb ik er niets op tegen. Iedereen z'n ding. En de eerste twee albums kan ik ook waarderen en de rest hoef ik niet te luisteren als ik niet wil.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ja, op deze manier kun je alles wel stuk analyseren. Soms eet je haute cuisine ensoms eet je pizza. Het is voedsel van verschillende kwaliteit, maar niet meer of minder lekker.
Afgelopen maandag stonden daar 5500 mensen die hun jeugd aan het herbeleven waren. Hebben ze dan geen smaak? Ik denk het niet , gewoon erg veel zin in pizza
Dat Motley Crue/Verve ding is wel als single uitgebracht (en terrecht compleet geflopt). Sanatarium vind ik trouwens echt een complete rippoff. Gewoon het Metallica-nummer met de standaard LB truukjes erin gepropt. Het blijf een aardig nummer omdat het orgineel steengoed is. Voor die Metallica-tribute was het dus wel oke. Maar ze hebben het een tijd lang als anker in hun live set gehad (nog steeds?), schrijf dan zelf een goed nummer.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar iit BBE en Faith nooit op een album verschenen. Sanatarium is trouwens wel aardig aangepast en "verlimpt".
Ik was al verbaast dat een vriendin van me van net 20 jaar ging met nog wat van die bakvissen. Die hebben heel de hype rond 2000 nooit meegekregen. Blij te horen dat ze de uitzonderingen waren.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef DanHardy het volgende:
Dat is ook de reden dat er nauwelijks nieuwe aanwas was te zien in de zaal. Vrijwel alleen maar 25+ ers. Onderschrijft jouw mening enigzins dat het latere werk niet meer tot de verbeelding spreekt, of in ieder geval minder.
Dat dus...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ja, op deze manier kun je alles wel stuk analyseren. Soms eet je haute cuisine ensoms eet je pizza. Het is voedsel van verschillende kwaliteit, maar niet meer of minder lekker.
Afgelopen maandag stonden daar 5500 mensen die hun jeugd aan het herbeleven waren. Hebben ze dan geen smaak? Ik denk het niet , gewoon erg veel zin in pizza
Tijdens het kijken van de intro kreeg ik weer rillingen over mijn rug, de energie, ongeëvenaardquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef MadMarine het volgende:
Typisch geval van 'daar had je bij moeten zijn'.
De hele zaal ging fokking los vanaf de eerste klanken van hot dog, echt geniaal
Er waren alleen maar fans, gelukkig maar, en dat was te merken ook.
Verder ben ik het volledig met DanHardy eens. Dit was een héérlijke pizza!
Dat is mij ook op een gegeven moment wel gaan tegen staan. Maar vooral na Chocolat Starfish. Toen ging het echt over de kop. Bij SO en 3D vond ik het nog niet zo'n probleem. Er zat nogal wat commercie omheen (eigenlijk vond ik ze pas rond SO), maar het ging nog wel. Bij CS begon het wel erg te worden, maar was het nog wel lachen. Daarna liep het zo de spuigaten uit dat het een beetje lachwekkend werd.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je erbij was en je had lol dan heb ik er niets op tegen. Iedereen z'n ding. En de eerste twee albums kan ik ook waarderen en de rest hoef ik niet te luisteren als ik niet wil.
Wat mij wel tegenstaat bij Limp Bizkit is die vreselijk doorzichtige marketingmachine die voorrang krijgt op de muzikale creativiteit die er ooit in heeft gezeten. Als muziekliefhebber vind ik dat zonde, je hoort mij zelden klagen over muziek die te 'commercieel' oid is. Maar in dit geval vind ik het wel eeuwig zonde. Plus dat ik Fred Durst een complete josti met een aandacht-te-kort-als-ik-mijn-bek-maar-op-tv-krijg-symdroom vind voor wie muziek bijzaak is voor roem en aandacht. Walgelijk egootje is dat geworden in de loop der tijd.
ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is al bekend wanneer dat nieuwe album uitkomt? Net " Why Try" van het nieuwe album geluisterd en dat klinkt toch wel weer tof
Die kans is wel aanwezig dan, laatste keer was erg vetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Wauw. Laat ze ook maar naar lowlands komen
.
Het zal eens tijd worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:22 schreef Estolan het volgende:
Nieuw album bijna klaar, 14tracks zijn af. Hopelijk spelen ze dan wel een andere set...
2quote:
3 Dollar Bill was wel vet ja, maar ik vond Chocolat Starfish en Significant Other ook wel erg vet. Die laatste 2 zijn sowieso klassiekers. Een beetje van die foute albums die je als echte muziekliefhebber niet echt goed kan vinden, maar ze zijn wel leuk om los op te gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef OVchipkaart het volgende:
hmm ze hebben imo maar 1 leuk album gemaakt : three dollar bill y'all
Ja bagger.quote:
Zelf vond ik 't zeker niet slecht, maar vorig jaar was inderdaad wel beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Serieus, waar ik ze Sept vorig jaar heel tof vond was dit echt belabberd.
hoewel ik reviews nooit zo serieus neem vind ik deze wel ok. Het is realistisch en er is goed gekeken naar wat het publiek wil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef CybPraetorian het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-fans-tevreden.html
review van nu.nl. Ze vonden het niet slecht...
Dat is een beetje Limp Bizkit.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef Illiberal het volgende:
Ik vond het wel prima
Maar de intermezzos mochten wel wat minder ja, iets meer tempo gewenst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |