Ja bagger.quote:
Zelf vond ik 't zeker niet slecht, maar vorig jaar was inderdaad wel beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Serieus, waar ik ze Sept vorig jaar heel tof vond was dit echt belabberd.
hoewel ik reviews nooit zo serieus neem vind ik deze wel ok. Het is realistisch en er is goed gekeken naar wat het publiek wil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef CybPraetorian het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-fans-tevreden.html
review van nu.nl. Ze vonden het niet slecht...
Dat is een beetje Limp Bizkit.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:20 schreef Illiberal het volgende:
Ik vond het wel prima
Maar de intermezzos mochten wel wat minder ja, iets meer tempo gewenst!
Twee keer zelfs.quote:
www.rodahal.nlquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Komakie het volgende:
Hmmm ok. Rodahal.... die is nieuw voor mij
Maar goed, misschien even kijken, maar ik heb ze alweer een paar keer gezien in de laatste jaren dus ik weet niet of ik zo'n zin heb...
Ik ken het ook niet. Maar ik kom ook nooit in zulke uithoeken, dat zal het zijn.quote:
Hoe ze spelen weet ik nog wel. Heb ze de laatste jaren nog een paar keer gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef DMuitK het volgende:
Iemand het showtje van LB in portugal gezien? Rock in Rio festival. De mannen weten nog steeds goed los te gaan! ( hele concert staat op YouTube) 21 juni eens kijken hoe de mannen het doen in Kerkrade!
ziet er een beetje leeg uit. En de band straalt ook niet echt veel energie uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
*schop omhoog*
http://www.last.fm/event/(...)+013+on+10+June+2013
10 juni spelen ze in de 013! Ik heb al kaartjes geregeld, voorverkoop is anderhalf uur geleden begonnen
Heb ze vorig jaar juni in de Rodahal in Kerkrade gezien en dat was ook een heel vet concert! Ik was ook nog nooit in de Rodahal geweest, maar dat is best een grote zaal. We stonden bijna vooraan aan de kant van Wes Borland, want vooraan stonden de 40+ vrouwen met knuffels en Blackberries waarmee ze het concert filmden(best bizar)
Ook hele goede parkeergelegenheid daar.
Als je de matige uitvoering van Killing niet meerekent is dit een gedeelte wat heel lang duurt en waarbij alleen Faith aardig knalt. De rest hiervan vond ik erg saai.quote:My Way
Master of Puppets / Sweet Child O' Mine / Alive / Smells Like Teen Spirit
Re-Arranged
Killing in the Name
(Rage Against the Machine cover)
Faith
(George Michael cover)
Behind Blue Eyes
(The Who cover)
Boiler
|
Forum Opties | |
---|---|