Dan ben je niet al te slim.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:12 schreef Xeanor het volgende:
Hoe regelmatig komt t voor dat er iemand op de Alpha klimt?Was wel een leipo die dat deed, maar vond het nog grappiger hoe één beveiliger rustig komt aanlopen en precies bij die gozer is zodra hij weer zn voeten op de grond heeft staan.
Bij The Prodigy (quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:12 schreef Xeanor het volgende:
Hoe regelmatig komt t voor dat er iemand op de Alpha klimt?Was wel een leipo die dat deed, maar vond het nog grappiger hoe één beveiliger rustig komt aanlopen en precies bij die gozer is zodra hij weer zn voeten op de grond heeft staan.
Wtfquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:06 schreef Mosq. het volgende:
Een vriend die met n string van ducttape over camping 1 rendeBier jwz
Da's niet zo bijzonder..tenzij het om zwemkledij gingquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb wel op camping 3 iemand in een borat pakkie gezien.
Haha, daar stond ik ook ergens. Die gast met die megafoonquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat trouwens op camping 3 redelijk aan het begin, dus niet zo heel erg ver bij die reli-tent vandaan. En er was een zo'n gast met een megafoon die constant op die gelovigen aan het bashen was. Meesterlijk
Hij begon trouwens ook nog tegen een aantal meisjes, door die megafoon, te schreeuwen: "He meisje, je lekt door"
Zwemkledij dus:quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's niet zo bijzonder..tenzij het om zwemkledij ging
Veelal 'Jezus is een homofiel' en 'Jezus is een lustobject' en ontelbare andere dingen zoals 'zeg eens tegen jezus dat ik nog een pakje peuken van hem krijg'quote:
Ja, en dan zit je midden op de weg naar de 24 uurs tent, gaan er allemaal mensen langs me heen lopen. Ik wil godverdomme rustig mijn gekoelde Grolsch drinkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Zelf heb ik trouwens niet al te gek gedaan, ik ben al een tijdje niet 100% fit (lyme of pfeiffer) dus dat betekende vooral overdag rustig aan doen.
Op vrijdag zijn we tegen half 1 op camping 3 midden op het pad gaan zitten en hebben daar een beetje random strangers aangesproken. Was echt geweldig, sommige negeerden ons, anderen zeiden gewoon hoi terug en weer andere kwamen er ook bij zitten enzo.
We zijn een aantal van die gasten later die avond en sommige ook op zaterdag nog tegen gekomen op het festivalterrein.
Voor de rest hebben we nog een keer een zakloop race (in zo'n gele trash vuilniszak) gedaan vanaf onze campspot naar het pad (zo'n 20 meter denk ik). Mij lukte het nog wel maar een vriend van me flikkerde over zo ongeveer iedere scheerlijn![]()
Haha, op van die klapstoeltjes met bekerhouder?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Zelf heb ik trouwens niet al te gek gedaan, ik ben al een tijdje niet 100% fit (lyme of pfeiffer) dus dat betekende vooral overdag rustig aan doen.
Op vrijdag zijn we tegen half 1 op camping 3 midden op het pad gaan zitten en hebben daar een beetje random strangers aangesproken. Was echt geweldig, sommige negeerden ons, anderen zeiden gewoon hoi terug en weer andere kwamen er ook bij zitten enzo.
We zijn een aantal van die gasten later die avond en sommige ook op zaterdag nog tegen gekomen op het festivalterrein.
Voor de rest hebben we nog een keer een zakloop race (in zo'n gele trash vuilniszak) gedaan vanaf onze campspot naar het pad (zo'n 20 meter denk ik). Mij lukte het nog wel maar een vriend van me flikkerde over zo ongeveer iedere scheerlijn![]()
Neuh, we hadden geen stoeltjes meequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, op van die klapstoeltjes met bekerhouder?
Meerdere malen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
Die BEF/BETA-tent op camping 3(alpha/grolsch in het klein)
En afgelopen nacht/ochtend dat spontane slagwerkersconcert in badhuis 3
Sowieso heerlijk die lui met megafoonsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Veelal 'Jezus is een homofiel' en 'Jezus is een lustobject' en ontelbare andere dingen zoals 'zeg eens tegen jezus dat ik nog een pakje peuken van hem krijg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |