Dan ben je niet al te slim.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:12 schreef Xeanor het volgende:
Hoe regelmatig komt t voor dat er iemand op de Alpha klimt?Was wel een leipo die dat deed, maar vond het nog grappiger hoe één beveiliger rustig komt aanlopen en precies bij die gozer is zodra hij weer zn voeten op de grond heeft staan.
Bij The Prodigy (quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:12 schreef Xeanor het volgende:
Hoe regelmatig komt t voor dat er iemand op de Alpha klimt?Was wel een leipo die dat deed, maar vond het nog grappiger hoe één beveiliger rustig komt aanlopen en precies bij die gozer is zodra hij weer zn voeten op de grond heeft staan.
Wtfquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:06 schreef Mosq. het volgende:
Een vriend die met n string van ducttape over camping 1 rendeBier jwz
Da's niet zo bijzonder..tenzij het om zwemkledij gingquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb wel op camping 3 iemand in een borat pakkie gezien.
Haha, daar stond ik ook ergens. Die gast met die megafoonquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat trouwens op camping 3 redelijk aan het begin, dus niet zo heel erg ver bij die reli-tent vandaan. En er was een zo'n gast met een megafoon die constant op die gelovigen aan het bashen was. Meesterlijk
Hij begon trouwens ook nog tegen een aantal meisjes, door die megafoon, te schreeuwen: "He meisje, je lekt door"
Zwemkledij dus:quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's niet zo bijzonder..tenzij het om zwemkledij ging
Veelal 'Jezus is een homofiel' en 'Jezus is een lustobject' en ontelbare andere dingen zoals 'zeg eens tegen jezus dat ik nog een pakje peuken van hem krijg'quote:
Ja, en dan zit je midden op de weg naar de 24 uurs tent, gaan er allemaal mensen langs me heen lopen. Ik wil godverdomme rustig mijn gekoelde Grolsch drinkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Zelf heb ik trouwens niet al te gek gedaan, ik ben al een tijdje niet 100% fit (lyme of pfeiffer) dus dat betekende vooral overdag rustig aan doen.
Op vrijdag zijn we tegen half 1 op camping 3 midden op het pad gaan zitten en hebben daar een beetje random strangers aangesproken. Was echt geweldig, sommige negeerden ons, anderen zeiden gewoon hoi terug en weer andere kwamen er ook bij zitten enzo.
We zijn een aantal van die gasten later die avond en sommige ook op zaterdag nog tegen gekomen op het festivalterrein.
Voor de rest hebben we nog een keer een zakloop race (in zo'n gele trash vuilniszak) gedaan vanaf onze campspot naar het pad (zo'n 20 meter denk ik). Mij lukte het nog wel maar een vriend van me flikkerde over zo ongeveer iedere scheerlijn![]()
Haha, op van die klapstoeltjes met bekerhouder?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef Japsnars het volgende:
Zelf heb ik trouwens niet al te gek gedaan, ik ben al een tijdje niet 100% fit (lyme of pfeiffer) dus dat betekende vooral overdag rustig aan doen.
Op vrijdag zijn we tegen half 1 op camping 3 midden op het pad gaan zitten en hebben daar een beetje random strangers aangesproken. Was echt geweldig, sommige negeerden ons, anderen zeiden gewoon hoi terug en weer andere kwamen er ook bij zitten enzo.
We zijn een aantal van die gasten later die avond en sommige ook op zaterdag nog tegen gekomen op het festivalterrein.
Voor de rest hebben we nog een keer een zakloop race (in zo'n gele trash vuilniszak) gedaan vanaf onze campspot naar het pad (zo'n 20 meter denk ik). Mij lukte het nog wel maar een vriend van me flikkerde over zo ongeveer iedere scheerlijn![]()
Neuh, we hadden geen stoeltjes meequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, op van die klapstoeltjes met bekerhouder?
Meerdere malen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
Die BEF/BETA-tent op camping 3(alpha/grolsch in het klein)
En afgelopen nacht/ochtend dat spontane slagwerkersconcert in badhuis 3
Sowieso heerlijk die lui met megafoonsquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Veelal 'Jezus is een homofiel' en 'Jezus is een lustobject' en ontelbare andere dingen zoals 'zeg eens tegen jezus dat ik nog een pakje peuken van hem krijg'
Ik zie het vreemde er niet echt inquote:
Dat vind ik dan weer vrij triest eigenlijk, ik erger me altijd aan mensen die anderen afzeiken op festivals, komt de sfeer niet ten goede.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat trouwens op camping 3 redelijk aan het begin, dus niet zo heel erg ver bij die reli-tent vandaan. En er was een zo'n gast met een megafoon die constant op die gelovigen aan het bashen was. Meesterlijk
Hij begon trouwens ook nog tegen een aantal meisjes, door die megafoon, te schreeuwen: "He meisje, je lekt door"
Poiiiquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef Aventura het volgende:
Lopen al de meiden die jij kent er dan zo bij?
Ze poseerde met iedereen, dit was haar vriendin
[ afbeelding ]
Die tiettape heb ik ook bij een meisje gezien maar eerlijk gezegd kan ik dat al niet eens als vreemd beschouwen op zo'n festival.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dupje het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat iemand op de Alpha klom. En idd die meisjes met een stukje tape over hun tieten vond ik ook nogal euhm.. apart. En verder keek ik mn ogen uit naar alle lelijke leggings.
Verder niet echt iets vreemds meegemaakt volgens mij.
die ene met een halve kunstarm... bizarquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dupje het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat iemand op de Alpha klom. En idd die meisjes met een stukje tape over hun tieten vond ik ook nogal euhm.. apart. En verder keek ik mn ogen uit naar alle lelijke leggings.
Verder niet echt iets vreemds meegemaakt volgens mij.
Dat is inderdaad voor de persoon in kwestie wel vervelend, maar tegen die reli's was het alleen maar grappigquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vrij triest eigenlijk, ik erger me altijd aan mensen die anderen afzeiken op festivals, komt de sfeer niet ten goede.
Die staat op de voorpagina van de Volkskrant van zaterdagquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:45 schreef Vinifera het volgende:
[..]
die ene met een halve kunstarm... bizar
Volkomen terecht, zoveel onzin en domheid moet je afstraffenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:28 schreef PlarkPlark het volgende:
op camping 1 gaat een nogal goed gebekte man in discussie met een nogal dom meisje wat blijkbaar had gezegt dat Pinkpop beter is, die vent moet zijn eigen standup krijgen *hulde*
Ja, dat had ik vorig jaar op Pukkelpop. En dan wel een dikke Duitser. Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand die op je tent duikt terwijl je ligt te maffen, vervelend wakker worden
Duikt of valt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand die op je tent duikt terwijl je ligt te maffen, vervelend wakker worden
Ik hoorde iig geen sorry (m'n scheldkanonnade zal daar ook wel niet aan meegeholpen hebben) dus ik ga d'r maar voor het gemak van uit dat het duiken was.quote:
Ja dat was tof. Iemand begon heel droog met zijn tandenborstel tegen dat metaal aan te tikken. Snel volgden er velen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
Die heb ik ook nog gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Vrijdagnacht rond 3 uur, bij de 3fm stand waren ze aan het filmen. Een dude met dreadlocks entertainde iedereen voor de dranktent, kikkersprongen aan het maken, en als ie superhoog kwam koprolde een andere dronkelap er onderdoor. Geniaal.
Sad little panda...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn. Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.
Sowieso....
Lowlands. Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.
PS: ik ben weg hier, want ik voorzie minder aardige reacties![]()
Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:11 schreef snorfiets het volgende:
hehe, moet zeggen dat lekker gek doen wel mooie verhalen met zich meebrengt. ga jij maar lekker naar een bandje staren
x
Er is echt niks geforceerds aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Lowlands. Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.
Het is niet sneu aandachttrekken man, iedereen heeft gewoon een leuke en gezellige tijd en doet gewoon lekker zijn eigen ding zonder zich iets van andere aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?
Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn. Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.
Sowieso....
PS: ik ben weg hier, want ik voorzie minder aardige reacties![]()
Ik zeg nergens dat ik introvert ben. Als ik me vermaak ben ik de eerste die staat te bewegen in een statische massa. Ik kan me best vermaken om dingen die echt leuk zijn. Ik mis ze alleen een beetje in dit topic. Bovendien hoef ik echt niet naar Lowlands om aan mijn portie hoogwaardig vermaak te komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.
Op de heuvel bij de Alpha zag ik een groepje op een slachtoffer duiken om z'n benen aan elkaar vast te maken met tie-wrapsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:37 schreef bibaboerderij het volgende:
Bij een maat van mij, was zn tent (ofwel de ritsen) dicht gemaakt met tyrips toen ie der in zat. Toen ie belde hebben we bij de hema camping winkel maar n schaar gekocht
Dit vind ik anders wel sneu aandacht trekken! En echt super ranzig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Iemand bij het badhuis van camping 4 die buiten zat te poepen, hij probeer een U-vorm te krijgen, en alle mensen die eromheen stonden zaten hem aan te moedigen
Op welke camping was het?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik hoorde iig geen sorry (m'n scheldkanonnade zal daar ook wel niet aan meegeholpen hebben) dus ik ga d'r maar voor het gemak van uit dat het duiken was.
Dat was nummertje 5, vlakbij het wc hok. Heb ik hier de dader te pakken?quote:
Nee, ik heb er op 7 wel een gehad, scheerlijnen lagen over de grondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat was nummertje 5, vlakbij het wc hok. Heb ik hier te dader te pakken?
Wel een ooggetuige misschien, stond ook vlak bij de wc's op camping 5, en zag 's ochtends (of nou ja, ik was net wakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat was nummertje 5, vlakbij het wc hok. Heb ik hier de dader te pakken?
AAAHAHAHAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
De springende tent op camping 3 drie jaar geledenop zondagnacht was een gast in een verlaten tent langs het pad gaan zitten en de onderkant eruit gehaald. Elke keer als er iemand langs kwam sprong hij op het pad en schreeuwde WHAAAAAH!!
![]()
ik heb nog nooit zo hard gelachen volgens mij
![]()
Die kwam toch op dat videoscherm?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef pinquit het volgende:
een huilende homofiel bij basement jaxx
Dat waren twee vrienden van me die tentman gingen spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag maandagmorgen een tent in het badhuis wandelen.
Maar of dat nou vreemd is? Neeeh.
Hehe wat tofquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef ondeugend het volgende:
Zelf meenemen dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef kweek89 het volgende:
de kwaliteit van de herbal drugs...we deden truffels...NIETS(wel lekker gescheten toen om 3 uur 's nachts, heerlijk rustig en schoon) spicy 2 ofzoiets dag erna...ook niets...rotzooi
experimenteren op Lowlands is geen succes :p
Je moet je eigen spul ook meenemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef kweek89 het volgende:
de kwaliteit van de herbal drugs...we deden truffels...NIETS(wel lekker gescheten toen om 3 uur 's nachts, heerlijk rustig en schoon) spicy 2 ofzoiets dag erna...ook niets...rotzooi
experimenteren op Lowlands is geen succes :p
jaaa, die zag ik ook lopen. Heb hem meerdere keren gezien met z'n mijnwerkerslamp. Wat doen die gasten daar in godsnaam?? Ik snap het echt niet... is dat hun manier van gezelligheid :squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de bekerrapers altijd al triest maar dit jaar zag ik een jongen met een zoeklicht op zijn hoofd in prullenbakken zitten graaiendan spoor je echt niet hoor
Ik denk dat hij niet voor de muziek komt maar om geld te verdienen ofzo. Ik hoorde van een vriendin dat hij die muntjes weer doorverkoopt. Echt fucking sadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
jaaa, die zag ik ook lopen. Heb hem meerdere keren gezien met z'n mijnwerkerslamp. Wat doen die gasten daar in godsnaam?? Ik snap het echt niet... is dat hun manier van gezelligheid :s
Dat zou goed kunnen. Daarom vertrap ik al mijn bekertjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet voor de muziek komt maar om geld te verdienen ofzo. Ik hoorde van een vriendin dat hij die muntjes weer doorverkoopt. Echt fucking sad
Laatste nacht ging ik mijn overgebleven muntjes even inwisselen voor geld. Stonden daar drie engelse meisjes die 400 euro kregen. Dus ik even vragen aan de meisjes die achter de balie werkten of er nou ook bekerrapers zijn die het voor het geld doen. Zij vertelden mij dat die drie engelse meisjes nu 400 euro kregen en dit al de derde keer die dag was. Dus die meisjes hadden alleen al op zondag 400 euro p.p bijelkaar geraapt. Dat maakt het dus al iets minder kansloos.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de bekerrapers altijd al triest maar dit jaar zag ik een jongen met een zoeklicht op zijn hoofd in prullenbakken zitten graaiendan spoor je echt niet hoor
Haha cool.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef MOD het volgende:
In vol ornaat:
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010047.JPG
Kinderen Tegen Kinderen ken ik wel ja, leuke band!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef MOD het volgende:
Er stonden zo'n 30 man in te feesten op nummers van kinderen voor kinderen (de band noemde zich zelf kinderen tegen kinderen). Er werd gecrowd-surfd en een pitje gebouwd, en veel gedanst.
[..]
Haha cool.
Wat begon als een dronkenmans idee vorigjaar is uitgelopen op een serieus project waarbij we 3 nachten met bouwlampen en naaimachines in de achtertuin zaten. Gewoon omdat het kon en we tijd en geld teveel hadden ofzo
Paar foto's:
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/Tent/P1010226.JPG
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/Tent/P1010229.JPG
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/Tent/P1010231.JPG
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/Tent/P1010234.JPG
We hebben echt enorm veel reacties gehad op die tent. Was echt geniaal.
Donderdag kwamen er telkens mensen langs om ff een biertje mee te pakken in die tent.
Op een gegeven moment kwam er iemand langs die er nog wel een keer in wilde spelen met zn band.
Vrijdag niks van ze vernomen, maar zaterdag vroegen we aan elke voorbijganger met de megafoon of ze misschien van de band waren, tot dat ze dus ook echt aan kwamen zetten
Na een korte soundcheck en een geniale aankondiging van een maat van ons met de megafoon speelde ze de tent plat
Er stonden zo'n 30 man in te feesten op nummers van kinderen voor kinderen (de band noemde zich zelf kinderen tegen kinderen). Er werd gecrowd-surfd en een pitje gebouwd, en veel gedanst. Ondertussen stond ik met een vriend de tenststokken stabiel te houden, maar het ging allemaal goed. En terwijl de band lekker zijn gang ging keek ik af en toe buiten hoe de voorbijgangers reageerde.. tot daar Giel Beelen in de voortuin stond. Kwam hij ook nog eff een feestje bouwen. Hij deelde nog spekjes uit en ging weer weg. Moet nog es dat radiofragment te pakken zien te krijgen.
Alles bij elkaar was het echt super vet en we hadden dit nooit gedacht toen we die tent aan het maken waren. Echt veel mensen vonden het een tof ding.
Opzetten van onze tent:
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010003.JPG
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010014.JPG
In vol ornaat:
De drummer
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010083.JPG
Vollebak feest
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010084.JPG
Crowdsurfende hoer "A"
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010087.JPG
Giel Beelen zijn achterhoofd
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010090.JPG
Bomvolle tent
http://gaatje7.comoj.com/lowlands2009/P1010097.JPG
Die tent was echt geweeeeldig man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef MOD het volgende:
[..]
Haha cool.
Wat begon als een dronkenmans idee vorigjaar is uitgelopen op een serieus project waarbij we 3 nachten met bouwlampen en naaimachines in de achtertuin zaten. Gewoon omdat het kon en we tijd en geld teveel hadden ofzo
Paar foto's:
Donderdag kwamen er telkens mensen langs om ff een biertje mee te pakken in die tent.
Op een gegeven moment kwam er iemand langs die er nog wel een keer in wilde spelen met zn band.
Vrijdag niks van ze vernomen, maar zaterdag vroegen we aan elke voorbijganger met de megafoon of ze misschien van de band waren, tot dat ze dus ook echt aan kwamen zetten
Na een korte soundcheck en een geniale aankondiging van een maat van ons met de megafoon speelde ze de tent plat
Er stonden zo'n 30 man in te feesten op nummers van kinderen voor kinderen (de band noemde zich zelf kinderen tegen kinderen). Er werd gecrowd-surfd en een pitje gebouwd, en veel gedanst. Ondertussen stond ik met een vriend de tenststokken stabiel te houden, maar het ging allemaal goed. En terwijl de band lekker zijn gang ging keek ik af en toe buiten hoe de voorbijgangers reageerde.. tot daar Giel Beelen in de voortuin stond. Kwam hij ook nog eff een feestje bouwen. Hij deelde nog spekjes uit en ging weer weg. Moet nog es dat radiofragment te pakken zien te krijgen.
Alles bij elkaar was het echt super vet en we hadden dit nooit gedacht toen we die tent aan het maken waren. Echt veel mensen vonden het een tof ding.
Opzetten van onze tent:
In vol ornaat:
De drummer
Vollebak feest
Crowdsurfende hoer "A"
Bomvolle tent
[..]
Haha cool.
Paar foto's:
Opzetten van onze tent:
In vol ornaat:
De drummer
Vollebak feest
Crowdsurfende hoer "A"
Bomvolle tent
DAMN wat ziet dat ding er toch geweldig uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Voor jullie collectie:
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met het ontwerpen/maken van zo'n dingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:15 schreef MOD het volgende:
haha coole reacties, ik vond het ding er zelf nogal karig bij hangen, mocht wel wat strakker staan, maar de functionaliteit was een dikke 11 waard
Was dat toevallig een witte tent? Want bij mij flikkerde er ook een gast op me toen ik lag te pitten. Kon er wel om lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wel een ooggetuige misschien, stond ook vlak bij de wc's op camping 5, en zag 's ochtends (of nou ja, ik was net wakker)iemand zo bovenop een tent vallen die aan het pad stond. Geen gevloek gehoord trouwens..
Oja, en iemand die zo lollig is geweest om m'n matje en kussen te jatten vrijdagWel fijn dat ie m'n telefoon, camera, autosleutels, slaapzak en zonnebril heeft laten liggen..
![]()
Kwa rare dingen: 100% Keeswaardig! PicknicktabledivenEn die gozer die bovenop de Alpha stond.. en de rest
Volgend jaar weer!
Ben je daar geweest joh!?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Oja dat de zanger van Sonata Artica make up op had.
Vinnieeeee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef drumbok het volgende:
Het optreden in de Beta tent was zeker erg bruut!!
We hopen volgend jaar met de hele band op Lowlands te zijn. We waren nu met 3 van de 6 leden. En als jullie het goed vinden komen we zeker weer in de Beta tent rocken!!
Was lachen! Thx!
Drumbok (drummer kinderen tegen kinderen)
ps: ieder, meld je aan bij het collectief op www.kinderentegenkinderen.nl
Goed idee, volgend jaar daar. Is nog veel gezelliger ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef icebliss het volgende:
Kan de immer falende fokmeet niet daar dan? Beter dan bij de 24-uurs, niet te missen natuurlijk deze tent
Dat was gezelligheid ten top.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Matthijs- het volgende:
Zaterdag om 0:30 was er een enorme party op de tribunes in de Juliet voordat de Night of Comedy begon. Was erg grappig.
Grappig ik kende jullie nog nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef drumbok het volgende:
Het optreden in de Beta tent was zeker erg bruut!!
We hopen volgend jaar met de hele band op Lowlands te zijn. We waren nu met 3 van de 6 leden. En als jullie het goed vinden komen we zeker weer in de Beta tent rocken!!
Was lachen! Thx!
Drumbok (drummer kinderen tegen kinderen)
ps: ieder, meld je aan bij het collectief op www.kinderentegenkinderen.nl
[..]
Haha cool.
Paar foto's:
Opzetten van onze tent:
In vol ornaat:
De drummer
Vollebak feest
Crowdsurfende hoer "A"
Bomvolle tent
Who speaks English over here? JEEEUUUJJquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat was gezelligheid ten top.
Die Engelse gast wist niet wat hem overkwam.
Wat een kutstreek, ik had een gratis treinkaartje geeist voor het in discrediet brengen van dat meisje..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:54 schreef Matthijs- het volgende:
Herinner er plots nog een:
Na Lowlands kwam ik via de bussen aan op station 't Harde. Daar was een lange rij om kaartjes te kopen van de NS. Het meisje voor mij zou daar een kaartje betalen met de pin, maar dat bleek niet mogelijk vanwege geen saldo. Vervolgens deed de NS de alarmen keihard aan en riepen ze over het hele terrein dat "het meisje met de rode haren" geen saldo had.
hahaha, ja dat zag ik ook jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef ondeugend het volgende:
Geweldige avond, goed vermaakt ook mooi dat een vrij dronken maat van me achter de partytenten aan de sloot in gingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:42 schreef conobram het volgende:
Toen er zondagnacht op de camping bij ons opeens 100 man stonden en er een brug over de greppel werd gemaakt van party tenten tot dat de security met 20 man kwam opdagen om ons vervolgens van de camping te jagen
Als die toevallig van camping 4 vandaan kwam ken ik een leuk blond meisje dat 'm graag terug wilquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:49 schreef markoning het volgende:
Mijn hoogtepunt was voetballen met een opblaaspoef die eruit zag als een voetbal, op weg van het festival terrein naar de loopbrug. Schopt iemand hem perongeluk over de hekken naar een camping, en komt er binnen 5 seconde een gloednieuwe, opblaasbare voetbalpoef terug. Legendarisch.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:54 schreef Matthijs- het volgende:
Herinner er plots nog een:
Na Lowlands kwam ik via de bussen aan op station 't Harde. Daar was een lange rij om kaartjes te kopen van de NS. Het meisje voor mij zou daar een kaartje betalen met de pin, maar dat bleek niet mogelijk vanwege geen saldo. Vervolgens deed de NS de alarmen keihard aan en riepen ze over het hele terrein dat "het meisje met de rode haren" geen saldo had.
WTF? Nooit geweten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Oh ja en dat er mensen achter de pinautomaat zitten, ik pinde 40 muntjes maar er kwam niets uit.
Dus ik stond met iemand naast dat apparaat en dat meisje riep hallo ben je daar mijn muntjes zitten vast, en toen kwam er een hand die de muntjes gooide.
Stonden we met hem te praten door dat gat.
Hallo Bob, hier ben ik ik heb blond haar en blauwe ogen.
Hallo Bob kan je ook even mijn voeten wassen.
Later bij pimp je thisrt een shirt met een pinautomaat voor hem gemaakt.
En door de machine heen gedouwt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wat ik het mooiste vond dit jaar, was een man in een michael jackson pak.
Witte huidskleur
mond kapje
grote bril
krulhaar
Hoed
Michael Jackson kleren.
en een parasol, die liep heel langzaam over het terrein heen net zoals een geest verschijning van Michael Jackson.
Oh ja en dat er mensen achter de pinautomaat zitten, ik pinde 40 muntjes maar er kwam niets uit.
Dus ik stond met iemand naast dat apparaat en dat meisje riep hallo ben je daar mijn muntjes zitten vast, en toen kwam er een hand die de muntjes gooide.
Stonden we met hem te praten door dat gat.
Hallo Bob, hier ben ik ik heb blond haar en blauwe ogen.
Hallo Bob kan je ook even mijn voeten wassen.
Later bij pimp je thisrt een shirt met een pinautomaat voor hem gemaakt.
En door de machine heen gedouwt.
Haha dan heb ik die maat van je nog vol gespoten met Deoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Robbahhhh het volgende:
[..]
Geweldige avond, goed vermaakt ook mooi dat een vrij dronken maat van me achter de partytenten aan de sloot in ging
Misshcien was het leuker als je erbij wasquote:
Had die lilliputter een bril? En stond ie zaterdagavond in de silent disco?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dit jaar eerste LL. Wij waren met een gast die misschien net 1 meter is (lilliputter), maar super briljante grappige kerel. Op een gegeven moment kwamen we Dennis van der Geest tegen, en riep die vriend van ons dat hij wilde judoën. Inmiddels aardig wat omstanders, Dennis van der Geest hem op alle manieren optillen en omgooien, en uiteindelijk wilde Dennis van der Geest met hém op de foto, alsof hij de BN'er was![]()
Nee geen bril... er waren er idd meer op LLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had die lilliputter een bril? En stond ie zaterdagavond in de silent disco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |