Ja dat was tof. Iemand begon heel droog met zijn tandenborstel tegen dat metaal aan te tikken. Snel volgden er velen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
Die BEF/BETA-tent op camping 3(alpha/grolsch in het klein)
En afgelopen nacht/ochtend dat spontane slagwerkersconcert in badhuis 3
Die heb ik ook nog gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Vrijdagnacht rond 3 uur, bij de 3fm stand waren ze aan het filmen. Een dude met dreadlocks entertainde iedereen voor de dranktent, kikkersprongen aan het maken, en als ie superhoog kwam koprolde een andere dronkelap er onderdoor. Geniaal.
Sad little panda...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn. Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.
Sowieso....
Lowlands. Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.
PS: ik ben weg hier, want ik voorzie minder aardige reacties![]()
Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:11 schreef snorfiets het volgende:
hehe, moet zeggen dat lekker gek doen wel mooie verhalen met zich meebrengt. ga jij maar lekker naar een bandje staren
x
Er is echt niks geforceerds aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Lowlands. Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.
Het is niet sneu aandachttrekken man, iedereen heeft gewoon een leuke en gezellige tijd en doet gewoon lekker zijn eigen ding zonder zich iets van andere aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?
Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn. Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.
Sowieso....
PS: ik ben weg hier, want ik voorzie minder aardige reacties![]()
Ik zeg nergens dat ik introvert ben. Als ik me vermaak ben ik de eerste die staat te bewegen in een statische massa. Ik kan me best vermaken om dingen die echt leuk zijn. Ik mis ze alleen een beetje in dit topic. Bovendien hoef ik echt niet naar Lowlands om aan mijn portie hoogwaardig vermaak te komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.
Op de heuvel bij de Alpha zag ik een groepje op een slachtoffer duiken om z'n benen aan elkaar vast te maken met tie-wrapsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:37 schreef bibaboerderij het volgende:
Bij een maat van mij, was zn tent (ofwel de ritsen) dicht gemaakt met tyrips toen ie der in zat. Toen ie belde hebben we bij de hema camping winkel maar n schaar gekocht
Dit vind ik anders wel sneu aandacht trekken! En echt super ranzig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Iemand bij het badhuis van camping 4 die buiten zat te poepen, hij probeer een U-vorm te krijgen, en alle mensen die eromheen stonden zaten hem aan te moedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |