abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72134797
Eagles of death metal die stopten met spelen omdat iedereen stond te kijken naar de gast die de held uit stond te hangen op het dak van de alpha.

Kees van Hondt, what to tell.

Twee mensen die allemaal flessen in de fik hadden gestoken en die in hun tent hadden gestopt, die dus volledig affikte (op vrijdagavond?! )

Een oudere kerel die het HELE WEEKEND in een soort badstoffen rozen pakje liep dat niet uit veel meer bestond dan een onderbroek en een piepklein hempje.. Later had ie ook nog de Frieze vlag bij zich

Vrijdagnacht rond 3 uur, bij de 3fm stand waren ze aan het filmen. Een dude met dreadlocks entertainde iedereen voor de dranktent, kikkersprongen aan het maken, en als ie superhoog kwam koprolde een andere dronkelap er onderdoor. Geniaal.

Iemand bij het badhuis van camping 4 die buiten zat te poepen, hij probeer een U-vorm te krijgen, en alle mensen die eromheen stonden zaten hem aan te moedigen
pi_72136065
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Peter het volgende:
Die BEF/BETA-tent op camping 3 (alpha/grolsch in het klein)

En afgelopen nacht/ochtend dat spontane slagwerkersconcert in badhuis 3
Ja dat was tof. Iemand begon heel droog met zijn tandenborstel tegen dat metaal aan te tikken. Snel volgden er velen.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:27:41 #53
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_72140459
Heerlijk al die verhalen! Iemand zondagmiddag voor de India tijdens Dio & The Madd die trillende kerel nog zien liggen? Hij werd op een gegeven moment afgevoerd. Of hij had iets teveel uit de medicijnpot lopen snoepen of hij had een epileptische aanval oid :s

Verder genoeg rare gasten gezien. Heerlijk al die rare figuren (inclusief ikzelf natuurlijk).
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:56:49 #54
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72141376
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Vrijdagnacht rond 3 uur, bij de 3fm stand waren ze aan het filmen. Een dude met dreadlocks entertainde iedereen voor de dranktent, kikkersprongen aan het maken, en als ie superhoog kwam koprolde een andere dronkelap er onderdoor. Geniaal.
Die heb ik ook nog gezien.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:57:33 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72141404
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:09:43 #56
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72141815
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn . Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.

Sowieso....

Lowlands . Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.

PS: ik ben weg hier, want ik voorzie minder aardige reacties
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:10:08 #57
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72141886
hehe, moet zeggen dat lekker gek doen wel mooie verhalen met zich meebrengt. ga jij maar lekker naar een bandje staren

x
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:12:44 #59
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_72141942
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef wallofdolls het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu topic. T gaat alleen maar over mensen die anders proberen te zijn tussen de mensen die anders proberen te zijn . Mensen die ongelooflijk trieste dingen doen om 'op te vallen'. De Giel Beelens onder de festivalgangers. Want oehoehoe wat ben je dan cool.

Sowieso....

Lowlands . Vermaak je op een minder geforceerd relaxe manier, met echte muziek en kunst, als je volwassen bent. Please zeg.

Sad little panda...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:22:58 #60
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72142307
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:11 schreef snorfiets het volgende:
hehe, moet zeggen dat lekker gek doen wel mooie verhalen met zich meebrengt. ga jij maar lekker naar een bandje staren

x
Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:32:37 #61
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72142576
quote:
Er is echt niks geforceerds aan Hoogstens droeftoeters die het nodig vinden om drugs te slikken.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Nou ja dat bedoel ik dus. Het wordt bedoeld als lekker gek, terwijl t gewoon sneu aandachttrekken is. Ik zeg nergens datg ik nooit 'gek' doe, maar dan liever niet op plaatsen waar mensen komen om zien en gezien te worden, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik heb nou niet echt dingen gezien die als origineel of authentiek gezien kunnen worden, laat staan dat ze ontstonden uit spontane enthousiaste aanvallen. Of wel soms?
Het is niet sneu aandachttrekken man, iedereen heeft gewoon een leuke en gezellige tijd en doet gewoon lekker zijn eigen ding zonder zich iets van andere aan te trekken.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72142784
quote:

Sowieso....

Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:22:03 #63
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72144247
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ach, niet minder aardig, maar als je het zelf niets vind, dan is dat jouw eigen verlies. Stel dat je het ontzettend leuk vond, dan had je toch zelf ook ieder jaar weer even een paar hele leuke dagen extra? Niemands leven bestaat 365 dagen per jaar uit vermaak van zulk niveau, dus ga me niet vertellen dat je leven al "leuk genoeg" is ofzo. Heel veel mensen daar vermaken zich gewoon uitzinnig, dat jij misschien wat introverter bent in ingesteld en in meer stilte geniet van dingen, hoeft niet meteen te betekenen dat anderen nep of triest zijn. Ik weet alleen dat jij weinig respect hebt voor anderen die kennelijk harder genieten dan jij, misschien een of ander teken van jaloezie.
Ik zeg nergens dat ik introvert ben. Als ik me vermaak ben ik de eerste die staat te bewegen in een statische massa. Ik kan me best vermaken om dingen die echt leuk zijn. Ik mis ze alleen een beetje in dit topic. Bovendien hoef ik echt niet naar Lowlands om aan mijn portie hoogwaardig vermaak te komen , zonder dat ik hierbij inactief in mezelf gekeerd ben
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:29:14 #64
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_72144495
Don't feed the troll...
pi_72144623
Nutteloze discussie..
pi_72144755
Bij een maat van mij, was zn tent (ofwel de ritsen) dicht gemaakt met tyrips toen ie der in zat. Toen ie belde hebben we bij de hema camping winkel maar n schaar gekocht
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
pi_72144813
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:37 schreef bibaboerderij het volgende:
Bij een maat van mij, was zn tent (ofwel de ritsen) dicht gemaakt met tyrips toen ie der in zat. Toen ie belde hebben we bij de hema camping winkel maar n schaar gekocht
Op de heuvel bij de Alpha zag ik een groepje op een slachtoffer duiken om z'n benen aan elkaar vast te maken met tie-wraps
pi_72144845
Het vreemdste dat ik meegemaakt hebt, zijn de shows van Kees. Absurd natuurlijk, maar wel fantastisch
pi_72144906
Toen er zondagnacht op de camping bij ons opeens 100 man stonden en er een brug over de greppel werd gemaakt van party tenten tot dat de security met 20 man kwam opdagen om ons vervolgens van de camping te jagen
pi_72144931

Wij hadden voor het eerst geen duckttape mee, nooit echt serieus nodig gehad dus lieten we het maar thuis dit keer. Uiteraard gaat net nu een stoeltje kapot. Dus roepen we heel hard 'Wie heeft er duckttape mee?" zonder respons. Pas toen we er achteraan riepen "Ruilen voor een kop koffie?" kwam er antwoord van de buren

Overigens vorig jaar riep iemand van ons heel hard 'Duckttape' en hoorden we vanuit de verte 'Oehoehoe'.. Laten we het jaar daarvoor het hele weekend het zelfde hebben gezongen in Ducktales style.. (jeweetwel, die tune: Ducktales oehoehoe maar dan dus duckttape, erg flauw) Dat was wel bizar grappig stiekem..
pi_72144985
Ik zag bij Wilco van die dertigers/veertigers elkaar vastmaken met een stuk touw Dat was echt heel triest.
pi_72145248
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:24 schreef melanie30 het volgende:
Iemand bij het badhuis van camping 4 die buiten zat te poepen, hij probeer een U-vorm te krijgen, en alle mensen die eromheen stonden zaten hem aan te moedigen
Dit vind ik anders wel sneu aandacht trekken! En echt super ranzig!
pi_72145286
De prijs voor eten.
Fear is the grease of society.
pi_72145415
Schommelen in de 24uurstent op donderdag, dat was wel even geniaal.
pi_72146229
Vreemdste dat ik heb gezien (dit jaar) was een meisje dat spontaan haar broek uit trok en in het gras begon te plassen, vlak bij de Vietnamees, terwijl er weet ik hoeveel mensen omheen stonden/zaten. Zit je net ff lekker te eten...

Kees van Hondt was ook wel erg vreemd, maar dat is tegelijkertijd ook weer briljant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')